Nefes'le konuştuğumuz da ben utanmasını beklerken o direk 'tamam' dedi. İlk başda anlamadım ama anlayınca yüzümde kocaman ve salak bir sırıtışla konuştum.
"Birşey sorabilir miyim?"
"Sor"
"Sarılabilir miyim?"
"Azıcık"
"Tamam" dedim ve kocaman sarıldım. Allah'ım bu nasıl bir kokudur. Sanırım kokusuna bağımlı kalabileceğim birisi. Sanırım değil kaldım.
Nefes'in telefonu titreyince bırakmak zorunda kaldım.
Mesaj gelmişti. Ama okuyunca Nefes'in yüzü değişti. Ona sormayı o an akıl edemeyip telefonu aldım ve bende okudum mesajı.
"Allah belanı versin Allah'ın cezası Kuzey benim dedim. Uzak dur dedim. Seni uyardım. Şimdi görürsün!"
Telefonu Nefes'in eline geri verip etrafıma bakmaya başladım. Nefes güçlü bi kızdı. Böyle bi durumda sarılıp bişey yok merak etme diye teselli verilicek kızlardan değildi.
Karşıdan Beyza'nın geldiğini görünce aklıma bir fikir geldi. Beyza'ya mesajdan bahsedip Nefes'i sınıfa götürmesini istedim ama hiç beklemediğim bir tepki aldım.
"Yine mi ya?"
"Ne demek o? Nasıl yine mi?"
"Daha yeni mesaj geldi ona yine özel numaradan"
"Ne diye?"
Nefes'in elinden telefonu alıp mesajı gösterdi.
"Nefes.Kuzey BENİM. Uzak dur canını yakarım senin."
Bu kimdi? ve Bu cüret nereden,kimden buluyordu?"
Hızlı bir şekilde idare'ye çıkıp mesajları gösterdim. Tamam yani Nefes'le benim sevgili olduğumu öğrendi ama belirli bir şekilde yakalamadığı sürece bişey yapamaz. Ama bu mesaj işine müdahale etmek zorunda.
----------------- - ------------------ - -------------------
Bölümler çok kısa oldu farkındayım ama dedem felç geçirdi ve hastanede hem ona bakıp hem sizlere bölüm atmayla bu kadar oldu özür dilerim.
Dişi Kurtarıcım'a da bölüm geldi onda bi sonrakinde olaylar karışabilir.
Anonim Bey'de de
Fikir
Öneri
Yorum
Oy
Bekliyorum 😜😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonim Bey
Humor"Niye bu kadar çok anonim istiyosun?" "Sana bir itirafta bulunucam." "Şu ana kadar sevgilin olmamasında etkim var." "Lan ben bi sene boyunca boşuna mı günaha girdim?" "Ne dediğini anlamadım..." "Diyorum ki sevgilim yok diye diğerlerinin ar...