Anonim & Nefes
"Nefeeesss"
"Lan Nefes"
"Cevap ver"
"Ne var be? Noldu"
"Bugün okula gelmedim. Çıkma teklifi etmişler sana"
"Ee yani?"
"Lan pazartesi günü görüşücez o çocukla dur sen!"
"İyi de kabul etmedim ki?"
"He etseydin bide!"
"Valla yakışıklı çocuk aslında. Düşünebilirim. Tüh ya hemen 'hayır' demeseydim keşke."
"Lan sen beni delirtmeye mi çalışıyorsun?"
"Evet. Başardım da zaten. Hsjzhsnxh"
"Kızım yürü git. Zaten sinirliyim"
"Sen beni kovuyor musun? Bana mı öyle geldi?"
"Yoo direk kovuyorum"
"Lan sanki anonimliği yapıp Anonim Bey triplerine giren benim. Sen bana yazdın"
"Evet. Yazıcamda"
"He zaten ben senin oyuncağınım ya gel dedin mi gelcem git dedin mi gitcem"
Anonim Bey kişisi engellendi.
Bera & Beren
"Lan Bera lan Bera"
"Yaktım seni Bera!"
"Noldu Beren'im"
"Beren'im miş miş. Gösterecem ben sana yarın sen bi gel görüşcez senle!"
"Noldu ya!!!?"
"Elif Karar diyorum. Dün okula gelmedim. Dua et bugün çıkışta öğrendim. Dün tenefüslerde onunlaymışsın!"
"Hiii kuru iftira valla. Kim demiş onu"
"Beraaaa. Tenefüslerde ne yaptınız?"
"Ya yalan. Tek bi tenefüs oturduk sadece"
"Lan açık açık söylüyor bide.Ne konuştunuz"
"Napıyim Beren. Gizliyim mi?"
"Sakın Bera sakın"
"Lan her kız gibi saçma salak kız triplerine giriyosun. Ne farkın kaldı diğerlerinden şimdi!"
"Sen benim sevgilimsin. Diğerlerinin değil. Farkım bu"
"Davranışlarında bir fark bulamıyorum ama. Bizim salak Anonim Beycimiz hakkında konuştu gene dengesiz"
"Keşke beni diğer kızlarla bir tutmadan önce yapsaydın bu açıklamayı."
Bera kişisi engellendi.
Öncelikle merhaba, Küçük Anonimlerim. Bu 2K özel bölümümüz. O yüzden hem AnonimBey&Nefes hemde Beren&Bera konuşmalı bir bölüm yazdım.
Anlaşıldı üzere diğer bölüm olaylı olucak.
Seviliyorsunuzz♥️♥️He bu arada bazı ailevi sorunlar oldu. Bu bölümüde önceden yazdığım için paylaşabiliyorum. Diğer bölüm geç gelebilir. Şimdiden kusura bakmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonim Bey
Humor"Niye bu kadar çok anonim istiyosun?" "Sana bir itirafta bulunucam." "Şu ana kadar sevgilin olmamasında etkim var." "Lan ben bi sene boyunca boşuna mı günaha girdim?" "Ne dediğini anlamadım..." "Diyorum ki sevgilim yok diye diğerlerinin ar...