Arkadaşlar!
O bölüme niye son dediğimi açıklamak istiyorum ki hakkınız da haliyle.
Ben bu kitabı yazmaya başladığım da karakterlerin hepsi gerçekti. Nefes'in yani bir nevi kendimi anlattığım karakterin arkadaş çevresi hareketleri her şeyiyle gerçekti. Tek kurgusu bi Anonim olmasıydı ki sonradan yarım yamalak onu da yaşadım sayılırdı. 3 ay peşimdeydi sonra karşıma çıktı falan. Yarım yamalak olan nokta da o ya mesaj yok sadece ortada.
5 ay boyunca çıktık ve 5 ayda tek bir kere küçük bir tartışma yaşandı harika değil mi? Bence de. Taki 5.ayın son günü hıçkırıkları arasından seni seviyorum diyerek benden ayrılıncaya dek.Velhasıl kelam.
Baştaki karakterlerin 3 tanesiyle kavgalıyım
2 tanesiyle aram açık
Beyza'yla yani bir tanesiyle hâlâ yakınım.
Erkek başrole gelirsek. Dediğim gibi bitti. Kendi canını da benim canımı da yaktı ve bitirdi. Sebebe gelirsek. Geçerli bi sebebi yok.Demem o ki kitaba kendi yaşamımdan başladım, devam ettim. Kitaba aktardığım yaşamımsa alt üst oldu.
Sizinle hiç bir alakası yok biliyorum ve bu yüzden özür dilerim ama ben devam edemicem kitaba. Hayaliniz nasılsa kurun aklınızda bitirin işte. Kitabın buradan sonrası size ait olsun.
Ben her yeni bölüm yazışımda eski arkadaşlarımı düşünüp sinirlenmek veya onu düşünüp ağlamak istemiyorum.
Bağzılarınız bilir belki ilk sevgilimdi aynı zamanda. Atlatmak kolay olmasa gerek değil mi her gün en az 10 kere gördüğünüz eski ve ilk sevgilinizi.
Tekrar çok ama çok üzgünüm ama benim bu hikayem mutsuz sonra bitti. O yüzden size bıraktım. İsteyenler mutlu sonla bitirsin. İstemeyenler de benim hikayede ki sonumu burda okudular.
Hepinizi çok seviyorum.
♥️♥️♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonim Bey
Humor"Niye bu kadar çok anonim istiyosun?" "Sana bir itirafta bulunucam." "Şu ana kadar sevgilin olmamasında etkim var." "Lan ben bi sene boyunca boşuna mı günaha girdim?" "Ne dediğini anlamadım..." "Diyorum ki sevgilim yok diye diğerlerinin ar...