Lan Bera!
Ulan Bera!
Ulan pezevenk!
Gel lan buraya!Siz şimdi olayı bilmiyosunuz. Anlatıyım.
Ben idareyle konuştuktan sonra haliyle gönderilen telefonu bulma için okulda arama yapıldı.Sonuç: Bera
Sebebi: Canı sıkılmışCan sıkıntısına…
İdare buna uzaklaştırma vereceği anda konuşup son bi şans falan zırvaladım. Götünü kurtardım bu şerefsizin.Ama şöyle bi şey var ki ben idareden daha fena şeyler yapabilicek bi potansiyeldeyim.
Olayı öğrendikten iki gün sonra bahçedeyken Bera'nın yanına gittim ve Beren senden ayrılma kararı almış dedim. Tabii kızın da bundan haberi yok. Aynı anda gidip Beren'e de dedim ki "Bera seneye sana evlenme teklifi edecek kesin bilgi. Düğün var."
Şimdi ikisi de birbirini arıyor okulda. Kızı olaya katmasaydım iyiydi ama artık çok geç. İkisini bi araya getirdim çünkü zamanı kısaltmam gerek. Ben yanlarındayken ikisi aynı anda birbirlerine seslendiler."Bera!"
"Beren!"Ben bi ona bi buna bakarken konuşma başladı.
"Beren niye?"
"Yaa Bera çok mutluyum ben."
"Mutlusun demek öyle mii?"
"Evveett. Nasıl mutlu olmam ki? Sen mutlu değil misin?"
"Kızım manyak mısın? Neyine mutlu olayım ben?"
"Nasıl ya? Bu seni mutlu etmiyor madem niye seçtin ;bu yolu? Tercih senin tercihin."
"Nereye benim tercihim ya? Sen istedin. Ben her ne kadar istemesem de sen istedin."
"Nasıl yani beni istemiyor musun şimdi sen?"
"Ne âlâka?"
"E sırf ben istiyorum diye evlenme teklifi edicekmişsin seneye!"
"Ne evlenme teklifi be. Sen benden ayrılmadın mı?"
"Hayır ama anlaşılan o ki sen benimle kısa düşünüyorsun."
"Ne âlâka?"
"Bera teklif diyince ne teklifi dedin!!!"
"Beren bak dinle bi."
Dedi ve sinirle bana baktı. Gülmemek için zor duruyorum.
"Dinleyemicem Bera. Bb"
Der ve gider.
Ve Kuzey yani ben kahkahayı basar.
Okulda attığımız bir kaç turdan bahsetmiyorum bile. Ama Nefes'in bu oyundan haberi vardı. Beren bizim yanımızdan ayrılır ayrılmaz onunla konuşucaktı ve Bera'yı 1 hafta kadar süründürüp barışıcaktı.
Bera zaten o arada bu sevgisiyle baya bi sürünür.
Kendi mevzuma gelirsek Nefes'le o kadar mutluyuz ki hayatımı yaşıyorum resmen. Diğer kızlar gibi yanaşmaya çalışmıyor. Şuan sevgilim. Bunun farkında ama yine de mesafeli duruyor ve niyeyse bu benim hoşuma gidiyor.
Açıkçası beklediğim için pişman değilim.
Okul çıkışı Nefes'le konuştum. Beren ile konuşmuş. Beren başta şaşırsa da sonradan haketmiş diye zevkle kabul etmiş. Değerimi anlasın demiş. Kız zeki yani yapcak bişey yok.
Her günü Bera'nın Beren'e yalvarışını izleyere geçirdik. En sonun da bizim yeter bugün çıkışta affet diye konuştuğumuz anda idarenin odasından yapılan anons kulakları doldurdu.
"BEREN AFFET LAN ARTIK. YAPAMIYORUM İŞDE SENSİZ. BİLİYOSUN."
Beren koşarak idarenin odasına gidip Bera'ya sarıldı.
Böyle sevmek sevilmek ne güzel şey be. İnsan bazen hatta genelde eşini lisede bulurmuş. Bunlar buldu sanırım. Ama her zaman Beren'in Bera'ya olan aşkını gördükçe içim burkuluyor.
Ya Nefes beni sevemezse?
Sevmeye çalışıcam dedi.
Olmuyor diyip bırakırsa beni?Peki ben onsuz napıcam?
Bu kadar beklemenin ardından kavuştum derken tekrar kaybedersem?
Şuan bana bağlı bunun çok net bi şekildeyim farkındayım. O da belli ediyor zaten.
Beni bırakmak istemediğini de biliyorum.
Benim onu nasıl sevdiğimi biliyor çünkü.
O yüzden beni sevmeye çalışıyor ya zaten.Onun hislerini biliyorum ama kendi hislerimi daha iyi biliyorum. Ben onsuz ASLA yapamam.
Şuan bana izin verdiği tek şey ona sarılmam bide çok nadir olmak şartıyla öpmeme izin veriyor. Tabi yanağından.
Allah'ım bana benim ona baktığım gibi baksın yeter aslında bize.
@KuzeyBey
BEN NEFESİMİ BULDUM
@Beracıx
Aa hiç bilmiyordumm insan bi söyler canım😏@Berenisevmesen
Harbiden ya kız kim? Hiç bilmiyoruz ayp ayp😜@Nefesalınbensizz
Aa ben miymişim o? Bak benim de haberim yoktu🙄@KuzeyBey
He aq. Ben kendi kendime çıkıyorum zaten.______________________________________
Özür dilerimm. Çook çook geç kaldı.
Dünn gece dayımı askere yolladık. Pek iyi olduğum söylenemez ama size güzel ve mutlu bi bölüm yazdığımı düşünüyorum.Sizce?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonim Bey
Humor"Niye bu kadar çok anonim istiyosun?" "Sana bir itirafta bulunucam." "Şu ana kadar sevgilin olmamasında etkim var." "Lan ben bi sene boyunca boşuna mı günaha girdim?" "Ne dediğini anlamadım..." "Diyorum ki sevgilim yok diye diğerlerinin ar...