Anonim Bey'den
"Ayşem"
"Kim??"
"Ayşem Karahan , Nefesler'in sınıfında."
"Ne yani Savaş değil mi?"
"O kim?"
"Neyse boşver. Şu Ayşem mevzusuna dön ne âlâkâ Nefes'le?"
"Tam olarak bilmiyorum ama anladığım kadarıyla eski mevzuları"
"Tamam fotoğrafın bende Ayşem midir nedir git konuş bitir mevzuyu"
"Ama ben nas-"
"Beni zerre ilgilendirmez"
Dedim ve sınıfdan çıktım. Burdan sonrası onda. Eğer ki halledemezse ben onunla konuşucam. Onunladan kasıtım Ayşem Karahan.
Nefes'den
Tekrardan mesaj gelmedi bakalım Anonim Bey halledebilecek mi? İnşallah halleder.
Ya daha tanışmadan kendimi ona muhtaç hissediyorum. Tanışsak yaşayamam heralde.
Anonim Bey
"Ayşem Karahan kim Nefes"
"Uzun hikaye"
"Anlat o zaman"
"Niyee?"
"Fotoğrafını çektirtip tehdit eden o da o yüzden!"
"Şaka mı?"
"Kızı tanımıyorum bile şaka yapsam niye onu karıştırıyim. Kim o?"
"Ya dokuzuncu sınıfken kavgamız vardı."
"Ne kavgası?"
"Sınıfta. Biz bununla çok çok yakındık. Hainlik yaptı diyelim."
"Nasıl yani?"
"Ya dost kazığı yedim işde. Kendisi de o kazığı atan şahıs. Niyeyse hâlâ daha kendini haklı görür."
"Niyesini falan bilmem ama onun aracı olarak kullandığı kişi şuan benim tehdidim altında."
"O nasıl oluyor?"
"Orası da bende Nefes'im sen içini rahat tut."
Şuan resmen şok içersindeyim. Ayşem'le iyi değiliz zaten sürekli kendini gösterme çabalarında. Sürekli dikkat çekmeye çalışıyor ama bu kadarını değil ondan kimseden beklemezdim.
Ayşem Karahan'dan
"Lan ne demek vazgeç?"
"Vazgeçeceksin işde. Çocuk fotoğrafımı çekti ve oynanmasına bile gerek yok. Üstüne bide oynarsa biterim."
"Kızım sen zaten kendini tüm okula tanıttın. Fotoğrafın paylaşılsa nolur? Paylaşılmasa nolur?"
"Olmaz dediysem olmaz"
"Allah Allah"
"Çocuk dedi ki eğer halledemezsen onunla ben konuşucam ve emin olsun tehdit edicek bişey bulurum dedi"
"Hadi ya sen ne dedin."
"Bulamazsın dedim.
Ama sana buldum dedi.""Sen bu yalanları kime anlatıyosun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonim Bey
Humor"Niye bu kadar çok anonim istiyosun?" "Sana bir itirafta bulunucam." "Şu ana kadar sevgilin olmamasında etkim var." "Lan ben bi sene boyunca boşuna mı günaha girdim?" "Ne dediğini anlamadım..." "Diyorum ki sevgilim yok diye diğerlerinin ar...