Anonim Bey'den "KUZEY"
Evet işde herşey çıktı ortaya. 3 hafta sonra okullar kapanıyor. O 11'e geçiyor ben 12'ye. Tatil olmasını tüm okul hayatım boyunca ikinci istemeyişim. Birinci de geçen yazdı. Gene Nefes'im için istememiştim. Ama artık biliyo beni.
Eğer yanımdan kalkıp gitmeseydi o gün denediği bilekliği vericektim ona. Aynısının biraz daha incesi sadece. Ama gitti.
Allah kahretsin ki ondan ayrı duramadım, bağlanmıştır bana az da olsa diye düşünüp çıktım karşısına. İyi bok yemişim aferim.
Nefes'den
Uzun bi zamandır ne o yazıyo ne de ben yazıyorum. Son iki hafta kaldı. Alışmışım ona belli edemiyorum.
Sevmiyorum belki tamam ama kesinlikle alışmışım. Onun mesaj atmasını bekliyorum. Şans verdim dicem. İlk sevgilim sevmeden sadece alıştığım biri olucak belki ama zamanla sevedebilirim. Kimse bilemez. Bunun kararını verdim ama mesaj atmıyor. O atmayınca gururuma yedirip ben de atmıyorum. Bahçede otururken yanıma birinin oturmasıyla belki odur diye hemen kafamı kaldırdım. Bera salak gibi sırıtarak yüzüme bakıyordu.
İstemeyerek de olsa konuşmaya başladım."Efendim Bera?"
"Yenge-"
"Yengen değilim Bera ismimle hitap et."
"Tamam Nefes Yenge"
"Ciddi misin?"
"Evet. İsmimle hitap et dedin. Neyse konumuz bu değildi."
"Hatırladığım kadarıyla bi konumuzda yoktu"
"Var. Susarsan söylicem"
"Aman iyi be."
"Nefes Yenge, Kuzey çok seviyor be seni. Şu an senin yanına geldiğimi bilmiyo. Bilse keser beni. İstemiyorsa zorlayamam. O benim Nefes'imdi. Ama eğer istemiyorsa Nefessizde kalsam zorlayamam dedi."
"Keşke zorlasaydı"
"Ne dedin sen yenge?"
"Alışmışım ona. Sevmiyorum ama alışmışım. Zamanla severim belki diye düşündüm. Zorlamayı geçtim. Tek bir mesaj atsa 'şans verdim' dicektim. O vazgeçmiş"
"OHA!"
"Bağırmasana ya!"
"Nefes Yenge'm. Sen ciddi misin be?"
"Evet-"
Bera lafımın devamını dinlemeden bahçede deli danalar gibi koşmaya başladı. O sırada zil çalınca direk okulun içine girdi. İnşallah Kuzey'e ötmezdi.
Anonim Bey'den "KUZEY"
Bera sınıfa tabiri caizse öküz gibi hem bağırarak hem de koşarak girince baygın baygın bakmaya devam edip kafamı kaldırdım ve suratına baktım.
"Abi bişey anlatmam lazım sana!"
"Ne var gene gereksizse anlatma!"
"Abi Nefes Yengem"
"Yengen değil. Ee nolmuş?"
" Hee bok yengem değil. En ileri düzey yenge o bi kere sen bilmiyosun pis cahil!"
"Lan uzatma da söyle ne demek istiyorsun?"
Her şeyi anlattı işde. Kız benden tek bir mesaj beklerken ben kendi kendimi Nefessiz bıraktım. Bazen mal olabiliyorum ama bu kadarını da beklemezdim. Mesajı falan boş verip diğer teneffüs sınıfına gitmeye karar verip o heyecanla dersimizin ne olduğuna baktım. Tarih. Hoca gelmezdi zaten inşallah. Gelsede ikna eder boş geçirirdik çünkü gelirse ders işlerdi.
Aradan geçen 40 dakikanın sonunda zil çaldı. Tam ayağa kalkmıştım ki bana mesaj geldi.
Gönderen:0564*******
"O kızla çok zorlama sen benimsin. Olmassınız yani onla!"-----------------------------------------------------------
Çok uzatmadan kısa kesiyorum bu bölümü.
Dişi Kurtarıcım
Okulun Delisi
Karar verin hangisi kalsın?
😘😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonim Bey
Humor"Niye bu kadar çok anonim istiyosun?" "Sana bir itirafta bulunucam." "Şu ana kadar sevgilin olmamasında etkim var." "Lan ben bi sene boyunca boşuna mı günaha girdim?" "Ne dediğini anlamadım..." "Diyorum ki sevgilim yok diye diğerlerinin ar...