18-Herşey Ortaya Çıktı

6.1K 360 39
                                    

Şuan tabi ki merakıma yenik düşüp engeli kaldırdım. Çaktırmayın siz. Eheheh. Engeli kaldırdıktan bi kaç dakika sonra mesaj geldi.
Kendi kendime ohalayarak açtım telefonu.

"5 dakika sonra kantinin yanında ol bekliyorum seni."

Ciddi miydi bu?

Hızlıca kantine gidip elime bi kahve aldım. Cool durmak lazım. Sonra sakince kantinin yanında ki banklardan birine oturdum. Bi kaç dakika sonra yanıma biri oturunca tereddütle kafamı kaldırdım.

E oha dedim ve bilin bakalım noldu?
Yada şuan yanıyorum kusura bakmayın sizi bekleyemeyeceğim. Evet kahveyi üzerime döktüm.

- Geriye Dönüş -

Şuan yanımda sınıftan iki arkadaşım daha var ve dersimiz boş olduğu için sıkılıp aşağıya indik. Bizim sınıftan bi kaç erkek ve 11.sınıflardan bi kaç kişi top oynuyorlardı.

Yazardan

Oynayan çocuklardan biri Nefes'in dikkatini çekmişti. Aslına bakılırsa çocuğa bakmayı planlamıştı ama çocuk topu kalenin yanında duran telefona denk getirince kendini tutamayıp gülmeye başladı ve o arada çocuğu unutup oynayışına bakmaya başladı.

Çocuk telefonunu yerden alıp Nefes ve iki arkadaşının yanına yere koydu. Telefon ve bilekliğini. Okuldan çıkan biri tam telefona basmak üzereyken Nefes'in yanında ki arkadaşı eğilip telefonu ve bilekliği yerden alıp Nefes'le aralarına koydu.

Bu seferde çocuğun bilekliği Nefes'in dikkatini çekti. Tamam çocuğu tanımıyordu sonuçda ama bu Nefes'in umurunda bile değildi. Arkadaşlarının uyarmalarına rağmen bilekliği aldı ve bileğine taktı.

Düsüncelerini arkadaşlarıyla da paylaşarak konuşmaya başladı.

"Keşke tanısaydım çocuğu bilekliği sahiplenirdim ama tanımıyorum ya tüh."

Yalandan bi üzüntüyle bilekliğini çıkardı ve geri telefonun üstüne koyup sınıfa çıktı.

- Şimdi ki Zaman -

Nefes yanında ki çocuğa şaşkınca bakmaya başladı bu o gün ki çocuktu.

Nefes'in kesmeye kalktığı ama sonradan onun sakarlığıyla bakmayı unuttuğu çocuk uzun zamandır onu seviyordu. Rüya mıydı acaba?

-----------------------------------------------------------

Selam. Ben geldim. Uzun zaman oldu ama anneannemin evi tamir edildi ve orayla uğraşıyorduk.

Size iki haberim var

1-Diğer iki kitabım yayımda beklerim.😍😘
Yorumlarınızı bekliyorum sonuçda daha yeni başladık.

2-Ben bu olayları 30 Mayıs'ta tamamıyla yaşadım ve bazı şeyler öğrendim. Kurgu'dan ibaret olan kitabımı sonradan yaşadım yani.
Kitapla uyuşmayan tek şey Anonim Değil di. Her noktasını yaşadım.😂😎

Anonim BeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin