Dün doğum günümdü. Unuttum paylaşmayı hxjshxhsh.
Nefes'den
"Lan noluyor? Beren nereye gidiyoruz?"
Durun siz sormadan ben söyliyeyim.
Bahçede çardakta müzik dinlerken Beren yanıma gelip kulaklığımı çıkarttı ve konuşmama izin vermeden 'kalk gidiyoruz' diyip beni peşinden sürüklemeye başladı.
Sonunda elinden kurtulunca konuşmaya başladım.
"Beren. Nereye gidiyoruz? Zor bir soru sormuyorum. Cevap ver yoksa gelmem."
"Sende ne meraklıymışsın Nefes K- Uppsss ne diyom ben lan. Neyse bizim Anonim Bey ne diye taktı acaba sana?"
"Bereeennn!!! Ayrıca duydum ismi K ile başlıyormuş. Beni ilgilendirmez!Ayrıca zaten ben seçenekler oluşturmuştum. Bulucaktım onu. Vazgeçtim sonradan."
"He Nefes he. Yedik doyduk tamam.Bi dakka bi dakka doğru mu duydum yoksa sen Anonim Bey'i bulmak üzereyken vaz mı geçtin?"
"Tam olark doğruyu duydun Beren"
"Ne yuh anlat hemen!"
"Uzun konu sonra anlatırım hadi"
"Tamam dediğin gibi olsun. Konuya geliyorum o zaman. Bera şu Elif Karar denen kızla konuşmuş tenefüsde ve onun yüzünden tartıştık. Beni diğer kızlarla bir tuttu kavgalıyız şuan."
"Üzüldüm. O kızdan bıktım zaten."
"Bende sevmiyorum. Zaten onu bulup Bera'yla ne konuştunu öğrenmemiz gerek."
"Beni ilgilendiren konu ne tam olarak?"
"Kızım ilerde elti olcaz senle. Önden hazırlık yapalım yürü."
"Cık gelmem. Sizin Anonim Bey'i engelledim ben."
"Ne? Yuh! Niye lan?"
"Okulda hiç muhabbetim olmayan biri çıkma teklifi etti. Reddettim. Anonim Bey de o gün okula gelmedi. Hesap sordu. Çocuk yakışıklıydı düşünseydim diye dalga geçti. Bana oyuncak muamelesi yaptı. Engelledim falan filan"
"Yuh Nefes. Bununla ilgili dalga geçtin ve sadece oyuncak muamelesi mi gördün?"
"Sadece derken?"
"Anonim Bey'den iyi yırtmışsın demek. Yalnız bu işte bi iş var. Yürü gidiyoruz."
"Gelmicem"
"Gelecen"
"Gelmeyeceğim"
"Geleceksin"
"Lan gelmicem"
"Sende ne nazlısın ya. Yürü işte"
Dedi ve yürüdü. Şu an ne mi yapıyoruz? Elif'in sınıfında ki çocuklara Elif'i soruyoruz.
Sınıflarında ki çoğu kız sorumuza cevap vermek yerine onun o*ospuluklarını anlatmaya başlayınca bu durumdan sıkıldım ve sınıfın ortasına geçip..."ELİF KARAR DENEN KIZIN ŞUAN NEREDE OLDUĞUNU SÖYLEYECEK BİRİ VAR MI?"
Diye bağırdım. Oturan çocuklardan biri elini kaldırıp kendini belli etti. Çünkü etrafında bir sürü kişi vardı.
Ona bakıp başımı salladığımda konuşmaya başladı.
"Erkekler tuvaletinin çevresine bak. Eminim oralardadır!"
Dedi. Beren'le beraber teşekkür edip sınıftan çıktık.
Erkekler tuvaletinin önüne gelince Elif'i 10'lardan bi çocukla konuşurken buldum. Bu kız kendi yaşıtlarıyla takılmaz mıydı hiç?Ve ben bu çocuğu yakından tanıyorum. Her neyse muhabbetimiz de yok zaten.
Beren şaşkın şaşkın oraya doğru bakarken Elif bizi gördü ve tam arkasını dönmüş giderken Beren koşarak gitti ve Elif'i kolundan tuttuğu gibi benim yanıma getirdi.
Benim ona baktığımı fark edince" Tamam ben başlıyorum."
Dedi ve Elif'e döndü...
"Anlat bakalım. Bera'yla neler konuştun."
Elif yüzsüz bir şekilde dalga geçer gibi konuşmaya başladı.
"Sanane"
"Kızım ne sanane ne konuştun?"
"Hmm bi düşüniyim... He bu arada hatırlamışken"
Dedi ve duraksayıp bana baktı. Gözlerimin içine bakarak cümlesine devam etti.
"Çıkma teklifini kabul etmemişsin. Bence bulduğum çocuk gayet yakışıklıydı. Onun senin gibi birine nolursa olsun böyle bi teklifte bulunması bile mucize ve sen kabul etmiyorsun!"
Bu kız iyice sinirlerimi bozmaya başladı. Beren tam ağzını açtığında ondan öce davranıp cevabını ben verdim.
"Canım herkesi kendin gibi sanmasan iyi olur. Malum herkes senin gibi o*ospu değil. Çocuğun yakışıklı olması da umurumda bile değil. Sen yaşamamış olabilirsin ama ilk teklif ondan değildi"
Dedim ve arkamda sinirli bir Elif bırakıp yürümeye başladım. Beren gelmiyordu. Sanırım devam edicekti konuşmaya. Umarım kavga çıkmazdı.
(Beren'in ağzından)
Nefes gidince Elif'e geri döndüm ve aklıma takılan iki soruyu sormaya başladım.
"Sorularıma geçiyorum. Elif kaşarı.
Birincisi O çocuk senin başının altından mı çıktı? İkincisi Bera'mla ne konuştun?""İlk sorun evet ben buldum. Ki anladığım kadarıyla istediğime ulaşmışım kavgalılar yani Kuzey artık bana kalabilir. İkincisi bu konuyu öğrenmiş sinirliydi o konuştu yani."
"Elif bana bak kızım. Kuzey diğil seninle Nefes'den başka kimseyle asla birlikte olmaz. Bırak birlikte olmayı benim dışında gerekmedikçe hiçbir kızla konuşmuyor bile. Hele senle hiç konuşmaz."
"Farkındayım ama değişmeyeceği anlamına gelmez."
"Açıkçası tam da o anlama gelir. Senin için üzüldüm demek isterdim ama hiç üzülmedim. Aslına bakarsak demek de istemezdim. Neyse anlaşılan Bera seni halletmiş. Görüşmemek üzere."
Dedim ve yürümeye başladım. Sanırım Bera'yla konuşmam gerekdi.
Selam Küçük Anonimlerim.
Anlaşıldığı üzere Anonim Bey ifşa olmaya başlıyor. Artık onu ortaya çıkartıp olaylara geçmek istiyorum. Çünkü Haziran'ın sonlarına doğru bunu final yapmayı planlıyorum. Kaçıncı bölümde olacağı hakkında hiçbir fikrim yok açıkçası. Daha uzun bir süre içinde de olabilir. Kararsızım.___________&_____&_____&____________
Yaz için iki farklı kitap planım var.
Şu an ikiside Taslak kısmında duruyor. Beklerim😜😎😘-----------------------------------------------------------
Oy ve yorum yapmayı unutmayın.
Oylarınızı bekliyorum gerçekten 4 günde 90 okuyucuya 15 oy sizce de saçma değil mi?
Önceki bölümde bildirdiğim üzere bağzı aile sorunlarım var ve buna rağmen erkenden bölüm attım.Yıldıza basmayı çok görmeyin lütfen…
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonim Bey
Humor"Niye bu kadar çok anonim istiyosun?" "Sana bir itirafta bulunucam." "Şu ana kadar sevgilin olmamasında etkim var." "Lan ben bi sene boyunca boşuna mı günaha girdim?" "Ne dediğini anlamadım..." "Diyorum ki sevgilim yok diye diğerlerinin ar...