Každoroční proslov se neměnil. Byly řečeny pravidla tréninku a povzbudivá slova, že vyhrát může každý. Nebyla to pravda, ale lidé v Kapitolu to nevnímali. Záleželo jim jenom na dobré podívané.
Kluk z prvního kraje, Barry Hold, si to hrdě nakráčel k boji s mečem a pozvednutým obočím zval ostatní k souboji. Nikomu se nechtělo. Až se nakonec ukázala Kara Manson z kraje druhého. Kara se nosila jako princezna a i tak se chovala. Nos pořád nahoře a jen nechala kolem sebe všechny obletovat. Byla to hezká, ale namyšlená princeznička.
Největší fronta se objevila u vrhu nožem. Jako první šla na řadu splátkyně prvního kraje Caitlin Ferris. Byla dokonalá a nikdo by neřekl opak.
Jako další po ní šla na řadu Scarlet Willow, která reprezentovala desátý kraj. I ona stejně jako Caitlin byla dokonalá. Stejně jako Caitlin trefila všechny nože přesně do středu.
Na druhé straně místnosti Jacob Flitwick z třetího kraje a Caspian Jude ze čtvrtého kolem sebe kroužili jako supy s rukama zatnutýma v pěst. První vystartoval Caspian, ale Jacob se mu rychle vyhnul a pokusil se mu ránu vrátit.
Pozorovala je dívka z dvanáctého kraje Cassie McNylla. Byla dokonale skrytá před zraky ostatních. To jí přinášelo výhodu v aréně i tady.
Kousek od ní ji pozorovala stopařka, neboli Eleanor Miller z pátého kraje.
Kluk ze stejného kraje, Caleb Dylan, jako stopařka se díval na monitor a rychlostí blesku určoval, jaké rostliny jsou jedovaté. A jaké ne.
Za ním ho pozorovali splátci z kraje číslo jedenáct, Kylo Jacen a Lusy Cell, a čekali, až to splátce z pátého kraje dokončí.
Na vrh nožem se dostal další, tentokrát splátce Dean Morir z druhého kraje. Jeho hody ale nebyly tak přesné jako splátkyní před ním. Občas se dokonce i netrefil.
Za ním se Lucy Jude, splátkyně ctvrtého kraje, sama pro sebe usmála. Na tohohle snad měla.
Jako další stanoviště byl vrh sekyrou. Stála tam dívka z šestého kraje a její pohyby byly velmi dobré. Velmi dobré na dívku. Patrick Green ze sedmého kraje ji pozoroval a snažil si vzpomenout na její jméno. Laurel Dwayne. Ale najednou se mu všechny myšlenky vypařily, když kolem uviděl proběhnout Lily Blossom.
Lily Blossom byla dvojčetem Jasona Blossoma, který běžel několik metrů před ní, ale vždy lehce zpomalil, aby ji mohl stále ochraňovat. Byli to splátci z devátého kraje.
Patrick Lily pozoroval a nesoustředil se na terč a minul. Skoro si toho nevšiml.
Nedaleko hodu sekyrou bylo střílení z luku. Tam stáli dva splátci. Nicholas Bouatery z desátého kraje a Theodor Smith z dvanáctky. Ani jeden jakoby nedokázal minout. Ale pokud jste se podívali blíže, zjistili jste, že oba dva mají výrazy naprostého soustředění a po obličeji jim teče pot.
V místnosti byla také interaktivní projekce, která tam byla nově. Říkalo se tomu Umění Přežít. Tato projekce tě postavila do nějaké situace, že které si se musel dostat do nějakého času ven, jinak by to znamenalo prohru. V aréně smrt.
V této projekci byl zrovna splátce z kraje číslo osm Edmund Parker. Jeho mozek pracoval na všechny obrátky a každou vyřešenou situací dokázal, že je chytřejší než se zdá.
Splatkyně Luna Dibory ze třetího kraje si právě stoupla k vrhu s nožem. Protáhla si ramena a vzala jeden z nožů do ruky. Samozřejmě, že se trefila do středu. Stejně tak i s dalšími noži.
Clarissa White ze sedmého kraje ji pozorovala a na obličej si přitom kreslila něco, co připomínalo kámen.
A poslední splátkyně, splátkyně z osmého kraje, Fialka Gilbert si zrovna kolem pasu uvazovala uzly. Byla dobrá.
Ale bylo také hodně těžké si nevšimnout slabých míst ostatních. Například Patrick Green ze sedmého kraje nedokázal odtrhnout oči od Lily Blossom, která si byla jeho pohledu vědoma a její tváře byly rudé, i když se to snažila před svojí novou kamarádkou z pátého kraje Eleanor Miller zamaskovat.
Nebo dívka z dvanáctky Cassie McNylla se plaše usmívala na splátce z šestého kraje.
Vznikala nová pouta, která by mohla být výhodou, nebo také ne._____
A teď úplně to největší poděkování ze všech poděkování AnetPilaov , protože ona se obětovala a udělala mi trailer na tuhle knížku! A teď vážně chci, aby jste jí poděkovali, protože ten trailer je úplně boží! Tak sami se podívejte nahoru do mediích! Ještě jednou ti moc, ale ani nevíš, jak moc, děkuji!A teď k příběhu: Tak co? Odhalila jsem vám nějaké schopnosti splátců, takže maté z nějakého strach? Jak myslíte, že to bude pokračovat? Příští kapitola bude hodnocení, takže co myslíte, že vám osud přichystal za hodnocení? Už je to vylosované, takže uvidíte. A nezoufejte, v příběhu to může dopadnout úplně jinak...
ČTEŠ
Váš Hunger Games 2
RandomMinule vyhrála Marina. Kdo teď přijde místo Katniss a Peeta? Další Hunger Games s vašimi postavami!