Dvanáct krajů, dvacet čtyři splátců, dvacet čtyři čísel označující hodnocení, jedno publikum a jeden moderátor Caesar Flickerman.
Všech dvacet čtyři splátců buď nervózně sedělo, chodilo sem a tam, nebo stálo. Ale nebyli jediní nervózní. Nervózní byli i jejich rodiny, trenéři, stylisti a prostě všichni, kdo měli s daným splátcem nějaký vztah. Nikdo přece nechtěl dostat nejnižší hodnocení.
Hodnocení neurčuje jak si dobrý, v aréně to může taky vypadat úplně jinak, protože buď můžeš překvapit svým skrytým talentem, nebo se ti prostě představení nepovedlo. Jenže dobré hodnocení ti zajistí sponzory a aliance. Aliance není zase tak důležitá, ale sponzoři se můžou hodit. Někdy vám i zachrání život.
Když se zase odehrál základní proslov ohledně hodnocení, Caesar se usmál a jako obvykle začal s prvním krajem.,,Barry Hold z prvního kraje získal devítku."
Ne že by Barry byl zklamaný, ale jak už to u splátců v prvním kraji chodí, chtěl nejvyšší hodnocení.
,,Caitlin Ferris z prvního kraje získala dvanáctku."
Samozřejmě se Caitlin usmála, ale nikdo se až tolik neradoval. Ne jako kdyby nejvyšší hodnocení získal někdo z vyšších krajů jako například jedenáctého.
,,Dean Morir z kraje číslo dva získal v hodnocení číslo sedm."
Dean zakoulel očima a na obrazovku ukázal neslušné gesto. Nikdo ho ale neviděl.
,,Kara Manson z druhého kraje získala číslo jedna."
Kara vypískla. V publikum se začalo šeptat, co se asi stalo, že oba splátci z profesionálních krajů dostali tak nízká hodnocení. Drby už se šířily.
,,Jacob Flitwick z třetího kraje získal trojku."
Jacob si prohrábl vlasy a zamračil se. Třetí kraj ani nedutal v očekávání jejich splatkyně. Nebylo zvykem u dolních krajů dostávat tak malá čísla v hodnocení.
,,Luna Dibory z kraje číslo tři získala sedmičku."
Luna nezískala až tak velké číslo, ale byla ráda, že její číslo není nižší. Už tak dost s Jacobem její kraj zklamali.
,,Caspian Jude ze čtvrtého kraje získal jedničku."
Další profík s nízkým hodnocením. Nikdo nechápal jak je to možné, ale tenhle rok bude určitě zajímavý.
,,Lucy Jude ze čtvrtého kraje získala v hodnocení jedenáctku."
Lucy Jude se ušklíbla a čtvrtý kraj jí zatleskal. U dívek už byly dvě nejvyšší hodnocení rozdány.
,,Caleb Dylan z kraje číslo pět získal číslo čtyři."
Skoro všechny nízké čísla u chlapců byly rozdány. Bylo to až ironické. Caleb ale jen pokrčil rameny a už v hlavě formoval vtip na jeho hodnocení.
,,Eleanor Miller z pátého kraje získala číslo osm."
To nebylo tak špatné. Eleanor si ale založila ruce na hrudi, přesto jí ale lehce tleskali.
,,Ian Arons z šestého kraje získal pětku."
Už teď to vypadalo, že splátci z vyšších krajů jsou lepší. A to znamenalo jediné, splátci z nižších krajů se budou muset hodně snažit, aby získali sponzory.
,,Laurel Dwayne z šestého kraje získala čtyřku."
Laurel se na obrazovku zamračila a nenápadně se vypařila z místnosti. Nikdo si toho ale nemohl všimnout, protože všichni sledovali obrazovku, aby zjistili, kdo je ten nejlepší.
,,Patrick Green ze sedmého kraje získal číslo dva."
A tři nejnižší hodnocení byly rozdány. Všichni lapali po dechu, hlavně proto, že takhle brzy to nečekali. Většinou spoléhali na vyšší kraje, kde nízké hodnocení bylo vlastně normální.
,,Clarissa White ze sedmého kraje získala číslo šest."
U dívek ty nejnižší hodnocení ještě nebyly rozdány, ale bylo jich také hodně středních.
,,Edmund Parker z osmého kraje získal šestku."
Teď už to začínalo v publikum úplně kouřit. Osmý kraj byl pro ně něco jako poslední možnost, kde někdo může získat číslo dvanáct.
,,Fialka Gilbert z osmého kraje získala devítku."
I když Fialka neslyšela jak jí všichni v jejím kraji gratulují, tak viděla,jak tleskají. Byla na sebe až překvapivě hrdá.
,,Jason Blossom z devátého kraje získal v hodnocení dvanáctku."
Byl to ohromný potlesk a Jason s úsměvem na rtech vstal a zvedl svoji sestru do vzduchu. Jeho dvojče se mu smálo.
,,Lily Blossom z kraje číslo devět získala číslo tři."
V devátém kraji na chvíli ta radost opadla a Lily byla lehce smutná, jenže měla radost alespoň za svého bratra.
,,Nicolas Bouatery z desátého kraje získal jedenáctku."
Další vysoké hodnocení. V publikum si pár lidí z neznámých důvodů oddechlo. Nicolas se radoval se svým krajem.
,,Scarlet Willow z kraje číslo deset získala desítku."
Scarlet se usmála a prohrábla si svoje zrzavé vlasy. Jedno bylo jasné. Desátý kraj bude dnes oslavovat.
,,Kylo Jacen z kraje číslo jedenáct získal v hodnocení desítku."
Další radostné potlesky. Desítka v jedenáctém kraji byla velice vzácná. Kylo se jen tajemně usmál.
,,Lusy Cell z jedenáctého kraje získala dvojku."
Lusiina tvářička zrudla a ona sklonila hlavu. Ani nečekala, že dostane nějaké vysoké hodnocení, ale chtěla se vrátit domů.
,,Theodor Smith z dvanáctého kraje získal číslo osm."
Všichni tleskali, osm byl úspěch. Theodor byl sám se sebou spokojený. Takhle věděl, že má alespoň větší šanci na výhru.
,,A poslední splátkyně Cassie McNylla z dvanáctého kraje získala pětku."
Cassie se zamračila už jen proto, že chtěla větší a věděla, že ona má na větší.
Všichni oslavovali nebo smutnili. Ale hlavně se připravovali na následující rozhovor.Tak co? Čekali jste vaše hodnocení nebo ne? Upřímně mě také překvapilo, když jsem ho losovala, ale co se dá dělat. Jinak minulý týden jsem nemohla nic vydat už jen proto, že když jsem měla část, tak vy jste dávno spali. Ano byla jsem hodně daleko.... Ale jsem zpátky a pokusím se vám to nějak vynahradit. Teda připravte se, že vám se rozhovor líbit nebude, protože pro někoho mám připravené pikantní otázky. Pokud vy máte nějaké otázky tak klidně mi je pošlete a třeba se tam objeví. Buďte připravený na cokoliv... ;)
ČTEŠ
Váš Hunger Games 2
RandomMinule vyhrála Marina. Kdo teď přijde místo Katniss a Peeta? Další Hunger Games s vašimi postavami!