Další splatkyně, která jde na řadu je splatkyně ze čtvrtého kraje Lucy. Její role je pesimistická. Stále se mračí, ale do kamery věnuje úsměv.
,,Lucy! Tvoje hodnocení je vysoké, musíš být spokojená, ne? Ale tvůj bratr? Co myslíš o jeho jedničce?"
Lucy pokrčila rameny a pohodlně se opřela do křesla. Caesar Flickerman podrobně skoumal její obličej.
,,Můj bratr je dobrý. Nesvěřil se mi s příčinou jeho hodnocení, ale tyhle hry může vyhrát jen jeden. Myslím, že on má větší šanci, než já."
Caesar zamyšleně stáhnul obočí.
,,I když ty máš druhé největší a on má nejmenší hodnocení?"
Lucy znovu pokrčila rameny, jakoby v Kapitolu bylo někdy něco lhostejné.
,,Myslím že jo. Hodnocení je jen ukázkou. Navíc je hodně pozitivní a to je velice výhodný. Protože když si v nejhorším, nejhorší možnost je, mít moji povahu."
Publikum se zasmálo a Caesar se usmál.
,,A co ten kluk z osmého kraje? Během dní tréninku, jsem viděl, nebo možná více nás vidělo, že se zdržuješ v jeho blízkosti.
Na to se usmála Lucy a kdyby nebylo tak špatného světla, nejspíš by bylo vidět, že lehce zrudla.
,,Každý potřebuje spojence. A mezi spojence většinou patří kamarádi."
***Dvojče Lucy, neboli Caspian ze čtvrtého kraje měl za úkol hrát prostě sám sebe. Dělat si srandu a být optimistický.
,,Caspiane, my víme, že ty jako splátce, který dostal nejnižší hodnocení, tuto otázku neuslyšíš rád, ale opravdu to bylo tak strašné, že si dostal jedničku?"
Caspian se uchechtl a poškrábal se na nose.
,,Nikdy nemůže být něco tak strašné, aby to nemohlo být horší."
Celý sál rozezněl potleskem a Caesar pokýval hlavou. Pak se naklonil blíže Caspianovi.
,,Slyšel jsem, že ve tvém kraji je někdo, na kom ti záleží."
Bylo jasné, že moderátor nemyslel matku. Caspian na jednu malou chvíli zmlknul a pak rychle za sebou zamrkal.
,,Nerozumím otázce."
Jeho optimismus byl ten tam. Aby se nechvěl, schoval své ruce pod stehna. Byl nervózní.
,,Pokud budeš poslední splátce se svou sestrou, obětuješ se?"
Byla to otázka, na kterou se nikdo nikdy nedokáže připravit.
,,Kdybych zbil jako poslední se svou sestrou, nezabil bych ji."
***Eleanor Miller z pátého kraje byla dána do role vraha, u kterého by jste chtěli, aby vás zabil. Prostě nádherná, ale smrtelná.
,,Eleanor, ty jsi jedináček, říkám to správně? A bydlíš s pratetou, nemýlím se?"
Když Eleanor zakroutila hlavou na znamení, že se Caesar nemýlí, tak v publikum zahučela otázka, co se stalo s jejími rodiči.
,,Jak ale dokážeš stopovat a přitom šermovat? Nemyslím si, že stará prateta dokáže správně držet kord."
Eleanor se zamračila nad urážkou její jediné zbylé rodiny, ale nic neřekla na její obranu.
,,Každý musí něco umět, pokud chce v této soutěži přežít. Pokud samozřejmě nechce, tak vlastně nic umět nemusí."
ČTEŠ
Váš Hunger Games 2
De TodoMinule vyhrála Marina. Kdo teď přijde místo Katniss a Peeta? Další Hunger Games s vašimi postavami!