Clarissa si otřela spojené čelo a zmáčkla si břicho, aby přestalo z hladu tak bolet. Nohy se jí třásly, ale oči byli přiviklé tmě. Dívala se na svůj výtvor dost nedůvěřivě.
Ještě při tréninku pozorovala Fialku, jak dělá z drátků oka na lovení a další pasti. Přemýšlela, jestli je ještě naživu. Dlouho ale přemýšlet nemusela, protože začala hrát hymna a na obloze zazářil znak Kapitolu.
Clarissa se posadila opřená o strom a čekala na už mrtvé tváře. V břiše jí stále hladem píchalo.
Když spatřila, že je první kraj venku a tak tedy i největší favoritka na výhru Caitlin Ferris, usmála se. Poté ale okamžitě její úsměv zmrzl. Doufala, že uvidí i tvář splátce z jejího kraje.
Na obloze se hned po prvním kraji objevila tvář Luny ze třetího, což znamenalo, že jsou první tři kraje venku. Další dvě tváře z pátého kraje a po nich Ian z šestky. Když se po Ianovi objevila tvář Fialky, Clarissa sebou lehce zatřásla. Patrick byl stále naživu.
Když uviděla tváře dvojčat z devátého kraje, srdce jí málem hrdostí prasklo. Oba dva byli venku. Její plán že dvou třetin vyšel. Ještě musí dořešit tu poslední třetinu.
Poslední tvář na obloze patřila Theodorovi z dvanáctého kraje. Clarissu to ani moc nepřekvapilo. Rychle v hlavě počítala. Zbylo jich jen osm. Měla šanci na výhru.
Když se Caspian, Lucy, Edmund a ke stromu přivázaná Cassie dodívali na Kapitolské promítání mrtvých, Lucy se otočila ke splátkyni dvanáctého kraje a na tváři jí hrál škodolibý ušklebek.,,Až budou příště promítat mrtvé. Tvůj obličej bude zářit ze všech nejvíce."
Lucy vytáhla nůž a došla ke Cassie, která ji probodávala ledovým pohledem. Kdyby pohled uměl zabíjet, Lucy by už dávno byla odnesena vznášedlem. Avšak to tu asi všichni.
,,A tvůj obličej tam bude taky. Ale ten zářit nebude. Protože jsi mrcha. A nikdo nechce, aby mrchy zářily.
Cassie plivla Lucy před nohy a Lucy i přes všechnu snahu odstoupila. Cassie se usmála.
,,Já ti ten úsměv z tvé tváře vyřežu."
Řekla Lucy a šla zpátky ke Cassie, která se už nebála. Probodla postupně všechny tři její protivníky pohledem, ale poté věnovala všechnu svoji pozornost blonďaté splátkyni před sebou.
,,Klidně. A každým řezem, který mi udeláš, budeš v budoucnosti trpět. Ty co jsou zlý nikdy nevyhrávají."
Lucy se zastavila nožem před obličejem splatkyně z dvanáctky. Poté se ale znovu začala soustředit.
,,Tohle není pohádka princezno."
Když nůž projel Cassiinim koutkem úst, Edmund odvrátil pohled. Nemohl se dívat na mučení. V osmém kraji mučení nebylo tak časté, přesto moc dobře věděl, že kdyby tyhle sourozenci byli v osmém kraji s ním, rozhodně by to Cassie nedělali. Vždyť byla z dvanáctého kraje! Chtěl něco vykřiknout, ale nepřekřičel by Cassie, které po tvářích klouzaly slzy.
Konečně Lucy skončila s jejími koutky úst a odtáhla se.,,Co kdyby jsme ti znemožnili křičet?"
Edmund se otočil úplně a přemáhal chuť vyzvracet poslední jídlo. Cassie chvíli křičela, ovšem zanedlouho už nemohla. Chyběl jí jazyk.
,,A teď, by jsme ti mohli zničit ty tvé krásné vlasy a dokonalé oči, ne?"
Edmund už to nevydržel. Popadl jeden z Luciiných nožů, které měla u batohu a rozběhl se ke dvojici dívek. Poté nůž zapíchl Cassie do krku a pootočil, aby její bolest skončila hned. Hlava jí skoro okamžitě odpadla a ozval se výstřel. Lucy věnovala Edmundovi naštvaný pohled.
,,Jsem splátce z osmého kraje Lucy. A ty jsi ze čtyřky. Nezapomeň, že já vím o mučení víc než ty."
Poté Edmund popadl svůj batoh a začal se vzdalovat do lesa. Caspian s Lucy ho lehce zařazeně následovali.
Mezitím opravdu nepatrně daleko se po lese pohybovali Patrick se Scarlet. Oba dva slyšeli dívčí křik a poté i výstřel. Byla tma. Scarlet měla nože připravené, kdyby náhodou Patrick na tmu čekal, ale Patrick na tmu nečekal.
Nelíbilo se mu to. Věděl, že splátce nebo více splátců je poblíž. Hrozilo mu nebezpečí. Mohla to být Clarissa. Ale netypoval si ji.
Hlavou mu běželo několik myšlenek na ráz, takže nedával pozor a křupla pod ním větev. Scarlet tiše zaklela a rozhlédla se. V tiché aréně se křupnutí rozléhalo jako výkřik. Patrick se pokusil omluvit, když v tom vedle Scarlet prosvištěl vzduchem nůž. Scarlet zalapala po dechu a přikrčila se za strom. Patrick to po ní zopakoval.,,Kde jste splátci?"
Ozval se dívčí hlas a Patrickovi došlo, s kým mají tu čest. Se splátkyní čtvrtého kraje. Byla se Scarlet ve Hrách už jediná, kdo dokázal tak dobře vrhat nože. A to znamenalo, že někde musí být i její bratr.
Pevně obemkl prsty kolem své sekyry a jen na chvíli vykoukl zpoza stromu. Viděl jen obrysy.
Podíval se na Scarlet a ta neslysně naznačila slovo LEVÁ. Patrick pochopil, co myslí.
Scarlet se přiblížila ke splátcům z prava a Patrick šel z levé strany. Scarlet vyskočila a vrhla nůž před sebe. Ve stejnou chvíli ji popadl Caspian, které Scarlet neviděla a s co největší silou s ní praštil o zem. Scarlet byla v sevření takového Hromotluka jako panenka. Když Patrick uslyšel křupnutí, zařval a vrhl sekyru ke Caspianovi.
Caspiana sekyra trefila do kolene. Rychle se začal belhat pryč, ale Patrick si ho nevšímal a rozběhl se k mrtvole Scarlet. Ozval se výstřel a Patrick moc dobře věděl, že je pozdě. Avšak Scarletin nůž také našel cíl. Teď byl zabodnut v Luciině rameni a ta stejně jako její bratr ukrutně krvácela. Nad jejich hlavami se objevilo vznášedlo.
Laurel slyšela výstřel. Seděla ve stínu u řeky a pozorovala vznášedlo, které odlétalo pryč s dalším mrtvým splátcem. Už jich zbývalo jen šest. Napila se a podívala se na tmavou oblohu bez hvězd. Zatřásla se.
Poté doplnila láhve a vydala se směrem, odkud vznášedlo letělo. Pokud měla vyhrát, musí se potkat s ostatními splátci. A když ostatní splátci nevěděli, kde je a tak za ní nemohli přijít, tak ona přijde za nimi. V ruce pevně sevřela sekyru a přemýšlela, kdo bude první, který se s ní utká. Ona byla totiž připravená. A to znamenalo, kdo bude první, který od téhle doby padne její rukou.__________
Dneska jsem se překonala a napsala to včas a dostatečně dlouhé. Asi vás nechávám hodně v napínání, protože tu máme Lucy a Caspiana Jude, kteří nám tu špiní jejich krví bílé stránky. A pak trochu naštvaného Patricka, který kdykoliv má spojence, tak je pak nemá. No a taky si nevěří, že sám porazí Clarissu. Třeba jo, třeba ne. Clarissa zase doufá, že vyhraje. Stejně tak i Laurel, která se však rozhodla, že vezme věci do vlastních rukou. No a samozřejmě tu je ještě Edmund. Kdo myslíte, že bude vítěz? A proč? Myslím si, že to ještě bude napínavé. Jo a příští týden kapitola možná nevyjde (jsem do pátku na výjezdu, ale nevím, co dělám o víkendu, takže to možná nevyjde). Mám vás mocinky ráda... A papa
ČTEŠ
Váš Hunger Games 2
RandomMinule vyhrála Marina. Kdo teď přijde místo Katniss a Peeta? Další Hunger Games s vašimi postavami!