8.Rozhovor - Část 1

54 8 10
                                    

Každý splátce měl ukázat jaký je. Tedy ne doopravdy, ale když se Caitlin splatkyně prvního kraje posadila do křesla všichni pochopili, koho v nadýchaných růžových šatech hraje. Sexy dívku.
Caesar Flickerman se usmál na diváky a poté stočil svůj pohled ke Caitlin, která měla na sobě povýšený úsměv.

,,Caitlin slyšel jsem, že dokážeš velice dobře ovládat nůž. Tvé hodnocení to jenom dokazuje. A také jsem slyšel, že máš bratry a sestry. Nikdo z nich nepřemýšlel, že se přihlásí jako dobrovolník?"

Caitlin se falešné zasmála a poposedla si.

,,Moji sourozenci? Ty bych porazila i ve spánku."

V publikum se ozval potlesk, jakoby Caitlin řekla vtip roku.

,,A tvoje krásná tvářička? O tu musí všichni stát, ne?"

Caesar se otočil na publikum.

,,Nemám pravdu?"

Celé publikum začalo výskat, tleskat, dupat a pískat. Caitlin se usmála a načechrala si svoje šaty.

,,Jejich chyba. Pokud vyhraju, což určitě, budou pod moji úroveň."

Další potlesk.
***

Barry z prvního kraje hrál zachránce. Bylo jasné, že alespoň polovina dívek v jeho věku právě rudla.

,,Barry, ty máš bratra. Stejně jako jsem se ptal Caitlin, nepřemýšlel o tom, že by se přihlásil dobrovolně?"

Zasmál se Caesar a Barry věnoval publikum mrknutí.

,,Možná jo, ale předběhl jsem ho."

Zase mrkl do publika a publikum zavýskalo. Caesar se zasmál a také mrkl.

,,Očividně umíš mrkat. Ale na koho chceš udělat dojem? Na nějakou dívku v publiku?"

Barry se tajemně usmál a Caesar zvedl obočí.

,,Kdyby jenom v publiku. Můj mozek si vybral vyšší cíl."

V publiku to samým vzrušením zašumělo.
***

Kara Manson z kraje číslo dva dostala stejný úkol jako Caitlin. Hrát sexy a nádhernou dívku. Narozdíl ale od Caitlin, která dostala za úkol krutou krásu, Kara byla prostě jen sexy.

,,Karo, ty nemáš sourozence, je to spíše otázka tak pro informaci, ale myslíš si, že by si tu nebyla, kdyby si je měla?"

Kara pokrčila rameny a složila ruce do klína.

,,Myslím, že bych tu byla stejně, protože bych samozřejmě byla hezčí a lepší a já jsem něco, co téhle soutěži chybět nemůže. Potřebuji mít něco krásného."

Potlesk otřásl místnosti a splatkyně druhého kraje se pisklavě zasmála.

,,Co si myslíš o svém nízkém hodnocení? Nepovedlo se? Nebo čekáš až na arénu?"

Caesar se zamyšleně naklonil blíže kameře a do ní se nedíval.

,,Nemyslím, že jsem byla špatná. Ano, mohla bych být lepší, ale aréna stejně ukáže vše na pravou stranu."

Caesar zamyšleně kývl a zase se opřel do křesla.

,,Ale přesto. Myslíš si, že se ti tvoje hodnocení povedlo?"

Kara měla všechno nacvičené.

,,Ne, mohlo to být mnohem lepší, ale pak ostatní překvapím."

A stejně jako splátce před ní, mrkla.
***

Splátce druhého kraje Dean Morir hrál stejně jako před chvílí Kara, někoho sexy a svůdného.

,,Deane, ty jsi také jedináček, nemám pravdu? Prý si ale bereš k sobě domů každý týden jinou holku, je tohle pravda?"

Dean vypadal, že přemýšlí a pak se usmál.

,,Mě se neptejte. Zeptejte se dívek."

Ozval se silný potlesk a Dean se s Caesarem zasmál.

,,Získal si v hodnocení číslo sedm. Jsi dobrovolník, takže otázka zní, nepřekvapilo tě, takovéhle hodnocení? Na dobrovolníka poměrně nízké?"

Dean si prohrábl svoje hnědé vlasy, což byl buď projev nervozity, nebo pokus o zalíbení. Fungovalo to tak i tak.

,,Rozhodně jsem očekával vyšší, ale to se lehce řekne. Každý myslím očekával vyšší. Podle mého názoru dokonce i Caitlin s dvanáctkou, očekávala třeba dvacítku."

Celé publikum se zasmálo a Dean několikrát zvedl obočí.
***

Luna Dibory, splatkyně třetího kraje hrála naprostého robota. Neustupná a kamenná tvář, stříbrné šaty, které se na světlé reflektorů leskly jako kov a vlasy do jednoduchého drdolu. Přesně vystihla její kraj.

,,Luno, myslíš si, že dokážeš všechny tyhle splátce porazit? V hodnocení si dostala sedmičku a slyšel jsem, že stejně jako většina splátců, ovládáš boj s nožem. Takže troufáš si?"

Luna si pohrdavě odfrkla a podívala se na Caesara. Neusmála se pod jeho pohledem.

,,Samozřejmě, že se pokusím vyhrát. To snad všichni. A samozřejmě, že si troufám, protože to bych to mohla rovnou vzdát, ne?"

Caesar kývl, ale publikum netleskalo. Každý měl z téhle splatkyně už lehký strach. Působila na správnou stranu.

,,A co třeba tvoje mladší sestřička? Nebojí se zde o tebe?"

Při zmínce o mladší sestře se na Lunině tváří konečně mihla nějaká emoce, ale hned zmizela.

,,Kdo by se o člena své rodiny nebál, že jo?"

Nebyla to odpověď, ale Caesar musel udržet Luninu masku. To měl v popisku práce.
***

Jacob z třetího kraje hrál na stejnou stranu jako Luna. Na stranu strachu. Byl oblečený celý v černé, jeho vlasy byly vyčesané do strašidelných malých bodlinek a jediné, co mu bylo vidět, byly ruce a obličej. Ruce silou zatínal v pěst, aby vypadal více zle.
Caesar sehrál skvělou roli a cukl sebou, jakoby se ho lekl.

,,Jacobe, jde z tebe strach, ale přece si získal tak malé hodnocení. Ukazuješ už, co jsi vlastně zač? Nebo nás v aréně prekvapíš?"

Jacob naklonil hlavu na stranu a zvedl jeden koutek v náznaku tajemného úsměvu.

,,Kdo si počká, ten se dočká. Ale mohu jen říct, že já se jen tak nevzdávám."

Caesar zamýšlené skrabatil čelo.

,,A tedy spojence své také ochráníš?"

Jacob tou otázkou vypadal lehce zaskočen, ale poté se jí zasmál a otočil se zase s výhružným pohledem na Caesara.

,,Raději pracuji sám. Ale když už dojde na nějakou tu spolupráci, v boji je každý sám za sebe."









Pokračování příště...


________
Tak to jsem nečekala! Tahle kapitola 880 slov a to jsem zatím prošla jen tři kraje. Omlouvám se za minulý týden, ale byla jsem se školou na turisťáku... No byla to pěkná fuška, ale napadlo tam pár skvělých zabití, tak uvidíte... Jinak vím, že je to jenom šest splátců, ale no tak, vždyť to je tak dostatečně dlouhý! Ale co si o zatím těchto splátcích myslíte? Kdo zatím největší šanci?

Váš Hunger Games 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat