6.Hodnocení - Část 2

58 11 5
                                    

,,Jsem Clarissa White ze sedmého kraje."

Clarissa si lehce prohrábla svoje blond vlasy a procvičila si prsty. Poté se postavila k panákům a začala bojovat. Její boj byl dobrý, ale víc se prostě říci nedalo.
Bojovala s vervou, ale rány byly čím dál tím více slabší a více zbytečné.
Když skončila, poklonila se a vyšla ven.
***
,,Patrick Green, sedmý kraj."

Patrick se cítil nesvůj, což ani nevěděl z čeho. Snažil se udělat největší dojem, ale dopadlo to špatně. Sekera mu několikrát málem vypadla z ruky. Ale panáky zasáhl, teda ne úplně do středu, ale trefil se.
Otřel si spocené dlaně do kalhot, udělal lehkou poklonu a s myšlenkami ohledně devátého kraje odešel.
***
Když vstoupila dívka z osmého kraje, všichni věděli, že je to Fialka Gilbert. Hluchoněmá splatkyně.
Publikum ji pozorovalo jako kořist, ale ona si prostě sedla a pomocí lana začala vázat uzly.
Poté se přesunula k drátkům a vytvářela oka na lovení. Nebyla vůbec špatná a i přes to, že neukázala svoje bojové dovednosti, publikum zaujala.
***
,,Osmý kraj. Jsem Edmund Parker."

Edmund neuměl ani moc s žádnou zbraní. Jeho dovedností byla chytrost. Byl neuvěřitelné chytrý a každou situaci dokázal vyřešit tak, aby přežil. A proto poprosil muže v publikum, jestli mu neřeknou nějaké situace.
Zanedlouho se už dostal z desáté situace a tak bez slov jen s poklonou odešel.
***
,,Lily Blossom z kraje číslo devět."

Lily se překvapivě usmívala, když se rozběhla. Myslela na někoho z jednoho z krajů. Nedokázala si zapamatovat z jakého kraje je.
Lily běžela a přitom myslela na toho někoho, takže nedávala pozor a zakopla. Chvíli běžela v předklonu, než se znovu zpátky narovnala.
Po dalším kolečku se rychle s poklonou vypařila pryč.
***
,,Jason Blossom a kraj snad nemusím říkat."

Jason se usmál a jen doufal, že to publikum vzalo jako vtip. A stejně jako jeho dvojče se rozběhl. Jenže byl jiný než jeho sestra. Jason běžel a běžel a připomínal spíše dlouhou šmouhu než člověka. Byl naprosto dokonalý.
Za pochvalného pohledu, odešel.
***
,,Scarlet Willow z desítky."

Scarlet se ušklíbla a stejně jako spousta splátců a splátkyní před ní vzala do ruky nože. Byla výborná, ale přece ne tak jako Caitlin. Dokonce ne ani jako Lucy. Ale stejně byla skvělá.
Když byla spokojená, jednoduše se uklonila, zakoulela očima a odešla.
***
,,Desátý kraj. Nicolas. Nicolas Bowatery."

Nicolas se mračil a do ruky vzal luk. Jeho obličej byl vždycky vážný, ale teď připomínal skálu. Naprosto bez jakéhokoli humoru.
Lukem se trefil všude do středu. Jen se poklonil a stejně jako ostatní bez ohlížení odešel.
***
,,Lusy Cell z jedenáctého kraje."

Lusy byla tak tichá, že ji sotva slyšeli. Došla k rostlinám, aby každou určila, ale ruce se jí třásly a nejistě ukazovala. V hlavě měla prázdno. Několikrát určila špatně, takže na konci ji poslali pryč.
Lusy se stydlivě poklonila a se slzami na krajíčku odběhla pryč.
***
,,Jedenáctý kraj, Kylo Jacen."

Stejně jako splátkyně z jeho kraje, šel Kylo k rostlinám a překvapivě určil všechny dobře. Poté došel ještě k jedům, kde se jednou spletl.
Kylo se na konci neznatelně poklonil a šel pryč.
***
,,Já jsem dvanáctá splatkyně Cassie McNylla."

Cassie to řekla pevným hlasem, protože se bála, že ji nikdo nebude poslouchat. Poté párkrát hodila nožem, ale nebyla naprosto přesná. Ne jako splátkyně před ní.
Poté se vypařila pryč a znovu se objevila někde jinde. Bylo to celkem působivé. Cassie byla s poklonou pryč.
***
,,Theodor Smith z posledního kraje."

Theodor byl připravený ukázat, co dokáže. Takže když střílel z luku, ani jednou neminul střed. Stejně tak i když střílel s kopím.
I když Kapitol dvanáctým krajem přímo opovrhoval, Theodor je zaujal a nedokázali se na něj přestat dívat.
Konečně odešel i poslední splátce a mohlo se vrhnout na rozdávání hodnocení.


Pokračování příště...

Tak co myslíte? Jaké dostane vaše postava hodnocení? Příště se to dozvíte! Jo a zítra mi držte palce, protože jdu na závody, tak ať něco vyhraju;))))

Váš Hunger Games 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat