Laurel otevřela oči a prudce se nadechla. Žije, to je pro ni dobrá zpráva. Včera, když utíkala si to nemyslela. Doufala, že když takhle riskovala, tak alespoň někoho zabila. Jinak by její skoro úspěšný pokus o sebevraždu přišel vniveč.
Postavila se a zase na ni padla žízeň. Věděla, že teď, když je v Top desítce, nedostane sponzorský dar. Zajímalo by ji, kolik ostatních splátců dostalo něco od sponzorů.
Bude se muset vrátit tam, odkud přiběhla a trochu zariskovat. Když už jednou pokusila smrt, tak proč ji nepokusit podruhé? Oprášila si nohy a vydala se zpátky k řece u Rohu Hojnosti, aby získala vodu.
Clarissa měla hlad. Bobule, které už dávno všechny snědla, nikde v blízkosti narostly a lovit neuměla. Dokonce se ani z nebe nesnesl bílý padáček a nedal jí cokoliv, co by mohla sníst.
Vzpomněla si na Patricka, který se nejspíš teď někde potuluje v lese a chystá se ji zapíchnout sekerou. Neměla zabíjet Lily s Jasonem tak brzy. Přesto byla se svými hereckými výkony spokojená.
Opřela se čelem o strom a měla sto chutí do něj začít mlátit. Potřebovala jídlo. Už se dostala do nejlepší desítky, přece neumře teď na hlad ne?
Její břicho jí odpovědělo pořádným zakručením. Potřebuje najít rychle něco k snědku.
Naopak spojenectví dvou kluků a jedné dívky si hodovalo na jehličkách, které našel Caleb a označil je za jedlé. Cassie seděla v tureckém sedu a přežvikovala jehličky s jedním stehýnkem od žáby, kterou chytil Ian. Nevěděla, jestli už někdy tyhle jehličky jedla, přesto jí ta chuť připomínala domov a Vánoce.
Ian seděl naproti Cassie a pozoroval ji, jak má přivřené oči a na tváři jí hraje lehký úsměv. Jemu ta rostlina ani moc nechutnala. Spíše to bylo ochucovadlo k té žábě. Přesto si do pusy strčil další jehličku a rozkousl ji. V puse ucítil aromatickou chuť a radši rychle kousl do masa, aby chuť té rostliny zahnal. Rozhodně mu nechutnala.
Caleb ležel s rukama pod hlavou a pozoroval nebe, které viděl skrz větve s listy. Slunce se brzy chystalo zalehnout ke spánku. Caleb přežvikoval v puse kus máty, kterou nasbíral, když byla splatkyně z jeho kraje ještě naživu. Eleanor neznal moc dobře, ale věděl, že pokud přežije tyhle hry, určitě zajde za její tetou a pomůže jí. Bude to nejspíše potřebovat. Calebovi se už zavírali oči, když uslyšel hlasité šustění. Znělo to, jakoby někdo běžel a prodíral se křovinami.
Mírumilovná nálada byla ta tam a Cassie si přestala užívat chuť jejího jídla a popadla svůj nůž. Stejně tak Ian obemkl prsty kolem své mačety a Caleb vzal opatrně do ruky další pytlíček, tentokrát však s tmavě zelenými listy s červenými žilkami. Hned na první pohled šlo poznat, že je to rostlina upravená Kapitolem.
Poté se z lesa vyřítila zadýchaná Lucy s Caspianem a za nimi ještě více zadýchaný Edmund. Profíci z prvního kraje chyběli.
Když tato trojice uviděla druhou trojici, zastavila. Nikdo z nich neměl vytáhnutou zbraň. Ian se ochranitelsky postavil před Cassie a ta jen zakroutila očima.,,Profíci vás zradili, co?"
Vyplivl Ian a mačetu držel tak silně, že mu zbělely klouby.
,,Ne. Caitlin a Barry jsou mrtví."
Řekl Edmund a uhnul pohledem. Cassie si ho prohlížela. Nedokázala pochopit, jak mohou být splátci prvního kraje mrtví.
,,Zabili jste Eleanor."
Zasyčel Caleb a přesně v tu chvíli Lucy vytáhla nůž a mrštila jím směrem k Ianovi. Trefila ho do předloktí. Ian zavrčel a ohnal se mačetou, kterou držel v druhé ruce. Cassie vrhla nůž po Lucy, ale splátkyně dvanáctého kraje nikdy neuměla dobře vrhat nože, takže se Lucy jednoduše vyhla a Cassie měla prázdné ruce.
Jediný, kdo něco pořádného udělal, byl Caleb, který vzal opatrně list do ruky a přiblížil se ke Caspianovi, tak aby mu mohl dát list za krk. Nikdo se na něj nesoustředil.
Ian začal bojovat s Lucy, která po něm stále vrhala nože a on před ní stále máchal mačetou.
Cassie vzala svůj druhý nůž a vrhla se na rozhozeného Edmunda. Přesto se dokázal úderům, které prováděla Cassie, vyhýbat.
Caleb hodil Caspianovi lístek na krk a Caspian začal řvát. List na něj vypouštěl červeně zbarvený jed, který hrozně pálil. Caspiánův řev všechny rozhodil. Nejvíc ale Iana. Na vteřinu nedával pozor a Luciin nůž mu projel hrudí. Lucy se zasmála a vytáhla z jeho hrudi nůž. Ian spadl na zem a ozval se výstřel. Všechno jakoby se najednou zpomalilo.
Cassie se vrhla k Ianovi ležícímu na zemi a Caleb se otočil, aby se podíval, kdo je mrtvý. To byla jeho osudová chvíle. Caspian popadl Cassiin nůž, který ležel na zemi a zabodl to do Calebova krku. Caleb vydal prazvláštní zvuk a z pusy mu vytekla krev. Když Caspian vytáhl nůž z jeho krku, ozval se další výstřel a nad hlavami splátců se objevilo vznášedlo. Lucy popadla Cassie za předloktí a málem jí vykloubila ramena. Poté se k ní naklonila a zašeptala Cassie do ucha.,,S tebou si ráda ještě pohraju."
Cassie se zamračila a pokusila se Lucy vyškubnout, ale Lucy ji držela pevně.
,,Neboj, s vámi karma taky ráda pohraje."
Oplatila ji Cassie, dokud ji Caspian nepraštil do spánku a ona se neponořila do bezvědomí.
Scarlet sebou lehce škubla, když uslyšela dva výstřely. Střelila pohledem po Patrickovi a poté se rychle ujistila, že má všechny svoje nože. Neměla v plánu Patricka zabít, ale zbývalo už jen osm splátců, když počítala sebe i Patricka. Pokud ho nikdo do finále nezabije, bude muset ukončit jeho život ona.
Lehce se zatřásla, aby zahnala špatné myšlenky, ale prsty z nožů nesundala.
Patrick dělal jakože nic. Moc dobře věděl, že Scarlet je vedle něj nejistá. Ale on ji nechtěl zabít. Ne, stala se jeho spojencem a on spojence potřeboval. Věděl, že proti Clarisse ho potřebuje.
Zanedlouho arénu polila noc.________
A ano! Já jsem tak napjatá z finále! První kraj nám vypadl, ale máme tady další splátce, kteří můžou vyhrát. A tak teď na mě naházejte všechny možné urážky, protože jsem vážně špatná v dodržování termínů... Ale zase jsem se vám to snažila vynahradit delší kapitolou, takže zas tak moc si stěžovat nemusíte ne? Důvod, proč jsem nevydala kapitolu minulé pondělí, je prostý. Tenhle rok mě čekají velké zkoušky a proto strašně často teď budu psát opakovací testy a dělat různé referáty nebo prezentace. I dneska odkládám slovíčka ze Španělštiny na později a píšu tuhle kapitolu. Bože já jsem tak strašně vyčerpaná! No, neštěstí v pátek není škola.
Doufám, že se vám tahle kapitola líbila, protože je dlouhá... Ne, tak okay... Tak protože nemusíte přemýšlet na tajemnou smrtí... Taky ne? Tak nic no... Tak protože vás favorit stále žije... Aha, tak já radši už nic neříkám... Možná jen papaProboha já jsem tak retardovaná, že se bavím sama se sebou...
ČTEŠ
Váš Hunger Games 2
RandomMinule vyhrála Marina. Kdo teď přijde místo Katniss a Peeta? Další Hunger Games s vašimi postavami!