Laurel měla žízeň. A pořádnou. Motala se jí hlava. Přesto stále pletla nohy před sebe. Odmítala se vzdát. Potřebuje vodu.
Levá noha se jí podlomila a Laurel natáhla před sebe zápěstí. Bolest se nedala vydržet. Podívala se na oblohu a prosila, aby zápěstí nebylo zlomené. Štěstí bylo, že to byla levá ruka a Laurel byla pravačka.
Přesto tam jen ležela a nehnula se. Moc dobře věděla, že jí nikdo nepomůže, spíše ji zabije. A taky proto sebrala svoji zbylou sílu a postavila se.
Teď už měla jen jeden cíl.
Pomalu klopýtala lesem, přičemž několikrát zakopla a skončila na zemi. Ale nevzdávala to.
Zanedlouho uslyšela šustění listí a na zem dopadl bílý padáček. S nečekanou energií se k němu vrhla a vytáhla malou plastovou láhev vody. Přesto nedokázala šetřit a vypila ji celou.
Patrick utíkal. Měl dost zásob, aby mu vydrželi alespoň na oběd. Neuměl ale dobře běhat a jeho fyzička nebyla taky nějaká úžasná, proto se po chvíli zastavil a lapal po dechu.
Došlo mu to dřív než si Jason ty proradné bobule strčil do pusy. Ale když vykřikl bylo pozdě. Nehodlal teď bojovat s Clarissou, ne nebyl na to připravený. Vždyť byla z jeho kraje!
Vzpomněl si na Lily a měl co dělat, aby nezačal mlátit do stromu vedle. Ne, musí si udržet chladnou hlavu. Najde vodu a nějaké jídlo.
Když se ale konečně rozešel, nebyl si jistý, co sám bude dělat.
Vzniklo nové spojenectví mezi Eleanor s Cassie a Ianem s Calebem. Ian s Cassie si oba dva vykračovali vepředu a povídali si. Zato Eleanor s Calebem šli pomalu za nimi a mlčeli, přestože byli ze stejného kraje. Eleanor se nervózně tahala za vlasy a Caleb v ruce otáčel nějaký list.,,Co je to?"
Zeptala se Eleanor Caleba a Caleb zvedl hlavu.
,,Máta. Našel jsem ji dneska ráno, ještě před tím, než jsme se potkali."
Řekl a pokrčil rameny. Eleanor kývla hlavou a podívala se na záda svých spojenců.
,,Kdo na tebe doma čeká?"
Zeptala se a Caleb se ušklíbl.
,,Rodiče, brácha se ségrou. A moje dvojče."
Eleanor se usmála. Pak ale její úsměv povadl.
,,Jak se jmenují?"
Caleb se podíval na nebe, jakoby musel vzpomínat na jména svých sourozenců.
,,Brácha Carl a ségry jsou Carolina a Camilla."
Eleanor až po několika minutách došlo, že jsou všechny na CA. Lehce posmutněle se usmála a v hlavě jí běžel obrázek její pratety.
V tom o něco zakopla. Spadla na zem a Caleb se zastavil a podíval se na věc, o kterou Eleanor zakopla. Byl to batoh.
Caleb zakřičel na Ian s Cassie ale bylo pozdě. Ze křoví se vedle vyřítilo spojenectví profíků. Cassie dost hlasitě zaklela.
Eleanor se postavila a popadla svůj meč. Caleb vzal do ruky jeden z pytlíčků, který měl schovaný v kapse. Cassie vytáhla nůž a Ian mačetu. Pět lidí ve druhém spojenectví své zbraně vyřazené už mělo.
První začala Caitlin a mrštila po Eleanor sadu nožů. Eleanor se podařilo úspěšně všem vyhnout. A odvrátila mečem Barryho. Cassie si vzala na starosti Lucy a Ian se vrhl na Caspiana.
Edmund nehnutě stál a přemýšlel. Caitlin přesunula pozornost na Caleba, který v ruce držel pytlík. Caitlin to rozesmálo, takže nečekala, že prášek, který v pytlíku byl, ji oslepil a na tváři jí vyskočily ohavné pupínky, které pálily. Zakřičela a spadla na zem.
Edmund zamrkal a rozběhl se k ní. Pomáhal jí na nohy, zatímco Caleb hledal po kapsách ještě nějakou Kapitolem upravenou rostlinu.
Caspian ucítil bodnout ránu v rameni a spadl na zem. Ian se mu dál nevěnoval a šel pomoct Cassie s Lucy. Eleanor nebyla tak dobrá s mečem, aby Barryho porazila. A proto jí zanedlouho meč vypadl na zem. A Barry ji srazil na kolena.
Caspian v tom viděl příležitost a vzal jeden z nožů, které Caitlin po Eleanor hodila a zabodl to Eleanor přímo do srdce.
Barry zamrkal, Eleanor zamrkala a pak spadla obličejem do hlíny. Ozval se výstřel a čas, jakoby se zastavil.
Všichni se zastavili a dívali se na nehybné Eleanořino tělo. A než to profíkům došlo, Ian a Caleb s Cassie od nich utíkali pryč.
Profíci za nimi běžet nechtěli a proto se vydali zpátky k Rohu Hojnosti, od kterého odešli jen proto, aby se zabavili.
Když Clarissa uslyšela výstřel, přála si, aby to byl Patrick. Nechtěla si to přiznat, ale ve skrytu duše se bála. Bála se, že na ni někde ve stínu číhá. Ale stále pokračovala. Věděla, že má možnost na výhru. Kdyby byl Patrick někým zabit, nemusela by ho vůbec potkat. V břiše jí zakručelo. Schylovalo se k obědu. Proto vytáhla druhou láhev a napila se. Ve spojenectví obstarával jídlo Patrick. Clarissa jen doufala, že brzy najde nějaké listy, nebo vajíčka. Nebo cokoli. Věděla, že se bude muset ale dostat do druhé poloviny lesa.
Scarlet se ocitla v tropickém lese. Nebyla si jistá, co má dělat. Opatrně šla podél okraje, dokud měla pocit, že tady někde by mohla aréna končit. Nevěděla, v jaké části lesa se Luna schovává.
Napila se vody a chtěla vyrazit, když v tom nečekaně někdo z lesa vyběhl a srazil ji vody. Scarlet byla celá promočená.
Zvedla hlavu a viděla Patricka, který nejistě stál na břehu a netušil, co má dělat. Scarlet se sama postavila a položila ruku na nůž u opasku. Nebyla si jistá, co má dělat. Patrick ale nevypadal, že jí chce ublížit. Zvedla obočí.,,Ty jseš ze sedmičky, co?"
Řekla a vyšla z vody. Patrick kývl.
,,Jo, já jsem z desítky. Splátce z mého kraje umřel jako první a to dostal 11. Co splatkyně z tvého kraje?"
Mluvila Scarlet při snažení vyždímat svoje triko a kalhoty.
,,Zrádkyně."
Řekl Patrick a podíval se na Scarlet. Jak lehké by ji bylo zabít. Ne, má jen jeden úkol.
V tom ale těsně vedle Scarlet přistál nůž. Scarlet se zasmála a otočila.,,Nazdar Lunu. To ti nestačila Fialka."
Patrick nechápal, co se tady děje. Držel pevně sekyru v ruce a pozoroval Scarlet, která držela v ruce nůž.
,,S Fialkou se brzy uvidíš."
Zasyčela a vrhla po Scarlet nůž. Scarlet byla ale mokrá a voda ji zpomalovala a nůž škrtnul její lýtko. Scarlet sykla, ale znovu se postavila. Pak ale Patrick spatřil Lunu, která mířila přesně. A tak vrhl sekyrou.
Luna překvapivě otevřela pusu a dívala se na sekyru zaseklou v hrudi. Z pusy se jí vyvalila krev a spadla na kolena. A pak mrtvá na zem. Ozval se výstřel a Patrick se Scarlet nevědomky vytvořili nové spojenectví._______
Dneska jsem to udělala delší a věnovala se nějaké postavě trochu hlouběji. Například o Clarisse toho tady moc nebylo, protože v minulé toho bylo dost...Doufám, že jsem vám přece jen trochu rozveselila první školní den, kdy se všichni utápějí v depresích...(No Juli zase jseš pozitivní). Bude myslet na to, že se pomalu ale jistě dostáváme do TOP 10!!! WHOUUUUUUUUU! Teda ještě jedna kapitola a bude top 10, ale už jsme skoro tam.... Tak doufám, že to ještě vydržíte a mějte se krásně (a přeji hodně štěstí do nového školního roku)...
ČTEŠ
Váš Hunger Games 2
RandomMinule vyhrála Marina. Kdo teď přijde místo Katniss a Peeta? Další Hunger Games s vašimi postavami!