Sedmý kraj, kraj stromů, dřeva a papírů. A teď bylo jasné, že jenom sedmý kraj může vyhrát.
Slunce nepříjemně zářilo a bylo jen otázkou času, kdy Kapitol nežene dva splátce ze stejného kraje k sobě.
Patrick, z ruky nepouštějící sekyru šel tiše, krytý od záře slunce větvemi s listy. Stromy mu připomněly jeho kraj. A taky úkol, který ho čekal. Myslel na blonďatou splátkyni, která byla ze začátku jeho spojencem a přemýšlel o tom, jestli se někdy nad svým plánem nezasekla. Jestli ten svůj plán někdy nechtěla provést.
Clarissa šla pomalu v ruce nůž, se kterým neuměla zacházet. Přesto až moc dobře věděla, že pokud se objeví před Patrikem beze zbraně, je to jasná smrt.
Vzpomněla si, když jako malá sledovala Hladové Hry a ptala se rodičů, jaké mají tyto hry pravidla. Matka tiše zaklela a vyšla z místnosti a Clarissa visela na rtech otce. Otec se tenkrát naklonil dopředu, aby se nemusel jeho malé blonďaté dceři dívat do očí a pronesl tak tiše, jakoby se bál, že ho někdo uslyší, že to má jen jedno pravidlo. Clarissa udělala tu chybu a zeptala se jaké. Zabiješ, přežiješ, odpověděl jí otec a už se nikdy o Hladových Hrách s ní nebavil.
Clarissa zaplašila myšlenku na otcův vystrašený výraz, když vylosovali její jméno.
Patrick o své rodině nepřemýšlel. Věděl, že by ho to rozptýlilo a už tak se skoro nedokázal soustředit. Myslel na Lily a Jasona, kteří skončili v rukách té mrchy, proti které se má teď postavit. Ruce měl až nepřirozeně klidné.
Slunce se vyhoupla do středu oblohy nad arénou a Patrick zahnal chuť k jídlu. Byl tak nervózní, že by stejně nic nesnědl a navíc by bylo riskantní jíst teď, když ho může za každým rohem čekat Clarissa. Proto se pokusil hlad zahnat vodou. Láhev už byla skoro prázdná, ale splátce se o to ani moc nezajímal. Za chvíli bude konec. Voda mu do konce stačit bude.
Přehodil si batoh na jedno rameno, aby do něj mohl vrátit láhev. V tom uslyšel smích.,,Ale, ale, ale, na koho jsem to tady narazila?"
Patrick zahodil batoh a jedním pohybem z něj sňal sekyru. Druhou si sundal z opasku. Clarissa se usmívala, ale v očích jí hrála nejistota.
,,Drž hubu."
Zasyčel Patrick a Clarissa naschvál nevině zamrkala. V ruce držela nůž a nohy měla pevně zapřené do země, aby dokázala, že se nebojí. Avšak její sebevědomí ji pomalu opouštělo. Stejně i Patricka.
,,Mně ji drží brada."
Odpověděla blonďatá splatkyně a kousla se do rtu. Patrick přechytl sekyru a mrštil ji co největší silou po Clarisse. Vyhla se. Přesto cítila, že na nohách už nestojí tak pevně.
Patrick viděl rudě. Viděl jen mrtvoly Lily a Jasona. Nedokázal se soustředit.,,Vedle."
Řekla Clarissa provokativním hlasem a snažila se Patricka zmanipulovat, aby hodil i druhou sekyru. Jenže Patrick stál jako strom. Nehýbal se, jen si měřil Clarissu nenávistným pohledem.
Clarissa splátce ze svého kraje odhadovala. V ruce stále držela nůž. Ale ten nemohla využít, dokud nebude mít dokonalý plán. Ale na mysl jí nic nepřišlo. Proto zkoušela využívat svoje staré dobré manipulační schopnosti, které Patricka moc neovlivnily.,,Podívej se Patricku. Lily a Jasona nevrátíš tím, že mě násilně zabiješ. Budeš mít na rukou jen krev splatkyně ze svého kraje. Určitě tě spousta lidí bude považovat za zrádce."
Patrick se zasekl. A Clarissa toho využila. Rozběhla se proti němu, co nejrychleji to dokázala. Patrick zareagoval pozdě a nůž, jenž držela Clarissa pevně ve své ruce, ho říznul do hrudi. Nebylo to hluboké říznutí, ale pálilo i tak.
Patrickovi po těle tekl pot, a proto ho zranění mnohem více pálilo.
Clarissa se pokusila do splátce sedmého kraje znovu zabodnout nůž, ale to Patrick čekal, chytil její ruku a pevně obemkl prsty okolo jejího zápěstí. Poté jím začal kroutit tak, že nůž, co držela v ruce, jí vypadl na hlínu pod nimi.
Patrick už chtěl popadnout sekyru, kterou si zavěsil zpátky na opasek, když v tom zjistil, že tam není. Držela ji Clarissa a co největší ranou mu ji zasekla do předloktí.
Splátce sedmého kraje zařval a popadl Clarissu druhou rukou. Clarissa zareagovala pozdě a praštila se hlavou o zem. Před očima jí zčernalo a z ruky jí vypadla sekyra.
Patrick silně krvácel a potácel se k sekyře, kterou Clarissa pustila. Nejdříve ji vzal do zraněné ruky, uvědomil si svojí chybu moc pozdě a celým tělem mu projela bolest.
Clarissa už skoro viděla. Bolela jí hlava a kdyby se dotkla místa, kam se udeřila, cítila by lepkavou krev. Pomalu se posadila a vzala nůž. Poté se neuvěřitelně pomalu postavila.
Ve stejnou chvíli se postavil také Patrick, sekyru už ve správné ruce. Neměl sílu vrhnout sekyru před sebe, i když bylo jasné, že by se teď trefil. A Clarissa neuměla vrhat nože tak dobře a přesně, aby riskovala, že se trefí.
Oba dva došli k sobě, mezi nimi byl maximálně metr a oba dva naposledy zaútočili na toho druhého. Jen jeden se útoku vyhl.__________
Tak konečně jsem to dopsala! Ha a kdo je teď vítěz? Komu ze sedmého kraje fandíte a myslíte si, že vyhrál? Oba měli tak nějak podobné šance, takže je to o vašem dobrém typu;))). Snažila jsem se to udělat delší, aby jsem se pokusila vám vynahradit ty dva týdny, které jsem tak nějak vynechala. No doufám, že jste si všichni tyhle Hladové Hry užili a že jste spokejení. Takže papa.Tak ok, budu hodná a napíšu ještě jednu kapitolu, aby jste se dozvěděli, kdo vyhrál. XD
ČTEŠ
Váš Hunger Games 2
RandomMinule vyhrála Marina. Kdo teď přijde místo Katniss a Peeta? Další Hunger Games s vašimi postavami!