15.Malá lež nikomu neublíží

42 7 4
                                    

Když Cassie a Eleanor uslyšely další dva výstřely, už byla skoro tma. Obě dvě se stále nedůvěřivě měřily, ale žádná se zatím nerozhodla skoncovat té druhé se životem. Ani jedna ale nemluvila.
Eleanor potají doufala, že někde narazí na Lily, protože to byla jediná holka, se kterou se dalo v Kapitolu bavit. Nazývala ji kamarádkou a kdyby nemohla vyhrát ona, tak to přála Lily.
Cassie Eleanor ani za mák nevěřila. Eleanor vypadala starší než Cassie a měla mnohem divočejší povahu. Cassie se ale snažila chovat tak nějak normálně, nechtěla totiž jejich křehké spojenectví něčím narušit.
Další nejisté spojenectví Iana a Caleba se rozhodlo zastavit a udělat oheň, aby ho nedělali v úplné tmě, což by nejen nic neviděli, ale také by je to až moc ohrozilo. Oba chtěli jít na jistotu. Poté se vydali podél arény, až došli k hranici, která rozdělovala oba lesy. Byl tam malý příkop, ve kterém tekl potůček. Bylo to dokonalé místo na noc. Ale to nevěděli, že Cassie s Eleanor se ale nevědomky přibližují k hranici, kde se rozhodli Ian s Calebem uložit ke spánku.
Jediný, kdo zůstal na noc sám, byla Laurel. Nevadilo jí to. S pomocí jednoho z pařezů se vyškrábala na strom. Musela si přiznat, že pokud jde o lezení, stále se má, co učit. Nohy si zasekla mezi dvě větve a připoutala se ke stromu provazem. Opřela si hlavu o strom a unaveně zívla. Přesto zůstala vzhůru, aby sledovala, kdo byl venku ze hry. Doufala v nejlepší. Doufala v první kraj.
Ale první kraj stále žil. Bylo jich pět, takže si rozdělili noční hlídky. Ale rozhodně se neměli čeho bát, jediný, kdo věděl, že se ukrývají v Rohu Hojnosti byly Eleanor s Cassie a ty byly dostatečně daleko na to, aby je v noci zabily. Ale profíci neriskovali. Všichni chtěli vyhrát.
Na celou arénu padla tma a začala hrát hymna. Lily se posadila na zem a Patrick se k ní po chvíli přidal. Jason se opřel o strom, ale nevěnoval pozornost znaku Kapitolu na obloze, jako spíše Lily a Patrickovi na zemi. Clarissa stála kousek od nich. Na obloze se objevila tvář nejdříve Kary a poté Deana z druhého kraje. Clarissa se ušklíbla.
Další přišel na řadu Jacob ze třetího kraje a hned po něm Nicolas z desítky. Lily na chvíli zavřela oči, aby neviděla obličej Lusy. Připadala jí až moc milá,  než aby si zasloužila smrt.
Patrick do ní lehce drknul, aby se podívala na posledního splátce. Jedenáctý kraj byl venku. To znamenalo, že zbývá osmnáct splátců.

,,Jde se mnou někdo pro vodu."

Zeptala se Clarissa. Nikdo jí neodpověděl. Lily si položila hlavu na Patrickovo rameno a Patrick ji políbil do vlasů. Jason zalezl do přístřeší z listů.
Clarissa se zamračila.

,,JDE SE MNOU NĚKDO PRO VODU?"

Lily zvedla hlavu a vstala. Nesouhlasně zamručela a vydala se s Clarissou k řece uprostřed arény. Když k řece dorazily, Clarissa jí podala láhev a Lily se naklonila k nad vodu. V tom ucítila, jak ji něco strčilo. Chtěla se nadechnout, ale někdo ji pod vodou stále držel. Cítila, jak jí uniká vzduch z plící. Snažila se křičet. Plíce to už ale nevydržely a Lily spadla mrtvá do vody. Ozval se výstřel a Clarissa zahlédla siluetu splátce. Rozběhla se pryč.
Poté uslyšela Patrickovi a Jasonovi výkřiky. Samá Lily a Lily. Zakoulela očima, ale poté vystrašeně přiběhla k přístřeší. Oba dva se na ni v naději podívali.

,,Já nemohla... Byli tam splátci. Nejspíš profíci..."

Koktala a falešně brečela. Jasonovi to došlo jako první a rozběhl se pryč. Patrick zařval a praštil pěstí do stromu. A Clarissa se ve skrytu tmy usmála.
Fialka zrovna spala, když Scarlet uslyšela další výstřel. Zvedla hlavu, aby zjistila, jestli vznášedlo není v její blízkosti, ale neviděla nic, než jen noc. Zamračila se a podívala se na svoje nože. Slezla ze stromu a posadila se vedle Fialky. Když v tom uviděla stín. Scarlet měla z domova instinkty kočky, protože žila jen se svojí babičkou. Zamrkala a potichu se přesunula blíže ke stínu.
V tom ale ucítila, že někdo je i za ní. Otočila se. Byla dva. Scarlet se vrhla proti stínu nad Fialkou. Strčila ho na strom a stín zasténal. A měsíc odkryl jeho tvář. Byla to Luna.
Luna se chytila za bok, kterým narazila do stromu a znovu zasténala. Její společník se rozběhl k ní. Scarlet si jich nevšímala. Dívala se na nůž v Fialčině hrudi.
Scarlet nevěděla co dělat. Nikdy nebyla dobrá ve zdravovědě. Věděla, že by měla nůž nechat, jak je a zavolat doktora. Ale doktor tu nebyl.
Fialce stekla po tváři slza a ústy naznačila prosím. Scarlet se zamračila, ale neodmítla. Vytáhla nůž z Fialčiny hrudi. Fialka se lehce usmála a poté už věnovala Scarlet jen mrtvý pohled. Ozval se výstřel.
Scarlet se rychle otočila směrem, kde viděla Lunu, ale ta překvapivě zmizela pryč.












__________
Konečně jsem to dopsala! Bože, jak bolelo zabít Lily a Fialku! Chce se mi brečet! (Ale budu muset uznat, že jsem si jejich smrti velice užívala psát. A vážně nejsem psychopat!) A jak si užíváte prázdniny? skvěle, i když najít si čas na psaní je zázrak... Ale konečně se nám to rozjíždí! Hlavně Lilina smrt začala spádové situace. Strašně se těším, budu psát další část. Doufám, že si najdu čas. Jakékoliv komentáře nebo zprávy, o vašich prázdninách nebo o příběhu uvítám s otevřenou náručí. Užijte si jen jeden měsíc prázdnin (neeeeeeeeeeeee) a mám vás všechny moc ráda:)))))

Váš Hunger Games 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat