Scarlet se zastavila, když uslyšela výstřel. Dva výstřely. Poté se otočila na Fialku a ukázala dva prsty. A přejela si prstem po krku, aby naznačila mrtvolu. Fialka kývla a stále v ruce třímala jeden z kratších provazů, které získala u Rohu Hojnosti. Scarlet zatočila s nožem v ruce a poté se rozešla dále.
Mezitím skupina o čtyřech splátcích v tropické části arény se snažili hádat, kdo zemřel. Všichni věděli, že první dvě oběti jsou Lusy z jedenáctého kraje a Nicolas z desítky. Další dva mrtví splátci byli zatím neznámí pro všechny, kromě pěti splátců, kteří se stále pohybovali kolem Rohu Hojnosti.
První, komu došlo, že už mrtví splátci byli zabití profíky, byla Cassie ze dvanáctého kraje. Pár vteřin poté to došlo i Eleanor, která Cassie stále ještě sledovala.
Už jenom proto, že obě byly blízko řeky, takže viděly, že se právě skupina lidí vrací zpátky k Rohu Hojnosti. Cassie se držela okraje lesa a Eleanor za ní. Obě dvě potřebovali vodu a Eleanor začala uvažovat o spojenectví. Když řekla, že se k ní přidá, Cassie vystartovala ze stínu, který jí poskytovaly stromy a dopadla na břicho k vodě. Rychle nabrala láhev a napila se. Poté naplnila láhev až po okraj a rozběhla se zpátky do lesa. Kde vrazila do Eleanor.
Profíci si Cassie a ani Eleanor nevšimli a vrátili se zpátky k Rohu Hojnosti. K jídlu si opekli chleba s něčím, co připomínalo pomazánku. Caspian se už vrátil a teď seděl v rohu a všechny ostražitě pozoroval. Nikdo mu nevěnoval pozornost. Dokonce ani jeho sestra, která se snažila o pozornost Edmunda. Ten ji ale královsky ignoroval.
Mezitím v normální části arény Ian a Caleb našli první zdroj vody, který nebyla řeka u Rohu Hojnosti. Oba dva se napili. A naplnili svoje láhve. Nikdo v téhle aréně nic nestrádal.
Uběhlo pět hodin od začátku Her a Clarissa stále pro svoje spojence nic neudělala. Občas je kritizovala. Splátce z jejího kraje už toho měl dost.,,Clarisso, buď začneš něco dělat, nebo tě na místě zabiju."
Patrick pozvedl svojí sekyru a zamračil se. Clarissa zakoulela očima a zvedla se ze země.
,,Tak mě poslouchej Zaláskovanej,"
Řekla Clarissa a švihla pohledem po Lily, která následně zrudla jako rajče a snažila se vypadat, jako když neposlouchá.
,,mě vůbec nezajímá, s kým mám spojenectví. Klidně mě můžete okamžitě zabít, ale ty by si dokázal zabít splatkyni ze svého kraje? Myslím, že by si nebyl zrovna hrdinou."
Podívala se na dvojčata, která opravdu chtěla vypadat jako, že neposlouchají.
,,Tyhle dva jsou taky jenom splátci jako já. Taky se sem dostali jen, protože je vylosovali. Stejně jako ty. My máme jen trochu jiné představy o tom, jak máme fungovat ve spojenectví."
Patrick se zamračil, ale už nic neřekl. Clarissa ale přece jenom začala zbírat malé větvičky na oheň.
Zatímco se Clarissa a Patrick hádali, Kylo se nevědomky vydal zpátky k řece. Jeho kroky byly tiché a stejně jako jeho osobnost vypadaly, jakoby něco skrývaly. Když došel na kraj lesa, uvědomil si svojí chybu, ale nebyl to žádný stopař.
Otočil se, že odejde, ale za sebou uslyšel kroky.,,Hej! Ty tam!"
Ten hlas znal. Byl to splátce ze čtvrtého kraje, který mu na tréninku přišel naprosto v pohodě. Jenže když se otočil, poznal že splátce není sám. Za chvíli viděl i jeho sestru. A pak dalšího splátce, kterého neznal jménem, ale věděl o něm, že je chytrý. A pak další dva splátce. Z prvního kraje.
Otočil se a rozběhl se pryč. Ale Kylo nikdy nebyl dobrý běžec, takže zanedlouho ho všichni splátci dohonili. Spadl na kolena, aby se vyhnul ráně pěsti od Caspiana, ale už nestihl uskočit od nože Lucy. Nůž se mu zasekl v paži. Ale ani nevykřikl. Těsně se vyhl přímým řezem od Barryho s mečem, takže ho řízl jen do dlaně. Caitliin nůž mu proletěl těsně nad hlavou. Hráli si s ním. Věděli, že zemře.
Po dalších krátkých a ne moc vážných zranění ale Caitlin ztratila trpělivost a prohnala svůj nůž jeho okem. Kylo padl mrtvý na zem a po několika vteřinách se ozval výstřel.
Čtveřice zůstala o kousek dál, aby sledovala, jak Kylovo tělo odnáší vznášedlo.
Když se ozval další výstřel Laurel sebou lehce trhla. Neměla strach, ale už bylo pět mrtvých. Nechtěla být další. Proto se dala do lehkého poklusu.
Když Luna a Theodor uslyšeli výstřel, Theodor vzhlédl a lehce se usmál. Začalo se stmívat. Luna zakoulela očima a dále šla v mezi keři, které dokonale skryly jejich stopy.
Ani jeden z další smrti nebyl překvapený. Zbývalo devatenáct splátců a s každým výstřelem se přibližovali k vítězství.
Podobné nadšení z výstřelu měl Jacob, který se dokonce i zasmál. Vykračoval si. Cítil se jako pán světa.
Poté se nocí něco zablesklo a ramenem mu projel nůž. Pokusil si zařvat, ale někdo mu naplnil pusu nějakou látkou. Už byla skoro tma. Neslyšel žádný hlas a tak si myslel, že je ta dívka, jen na něm klečela sama. Snažil se rozpoznat, kdo to je.
Dívka vytáhla další nůž a narovnala se. Jacob se snažil vyplivnout šátek.,,Sladké sny."
Řekla dívka a jemu došlo, že je to ta zrzka z desítky. Když mu podřízla krk, začal se dusit a uviděl dívčina spojence. A nebyl překvapený, že ho neslyšel.
_______
Dneska trochu drastičtější smrti... Opravdu já nejsem psychopat! Jinak o prázdninách to bude s vydáváním kapitol hodně složitější, protože budu pořád někde pryč a většinou bez wifi. (Například dva tábory-jeden na čtrnáct dní, druhý jenom na týden). Navíc budu mít nabitý program a v tom si ukradnou chvíli klidu, je zázrak! Ale jak se vám zatím líbí vývoj her? Každou kapitolou se nám počty snižují! A každou kapitolou se někdo nový objeví jako dobrý zabiják! Tak co? Změnila jsem váš pohled na nějakou z postav? Pište mi vaše názory na cokoliv, ráda odpovím!
ČTEŠ
Váš Hunger Games 2
RandomMinule vyhrála Marina. Kdo teď přijde místo Katniss a Peeta? Další Hunger Games s vašimi postavami!