Jako další splatkyně šla na řadu Clarissa White. Jako dívka, která je sexy, reprezentovala sedmý kraj velmi dobře.
,,Ty pocházíš ze tří sester? Není těžké vycházet s nimi pod jednou střechou?"
Clarissa se zasmála a podívala se na Caesara.
,,Každý, kdo má alespoň jednu sestru, pozná ten teror. Když vám berou oblečení, protože se jim líbí, nebo tak."
Pohodila hlavou, ale vlasy jí stále držely na místě. Stylisti odvedli skvělou práci.
,,A ani jedna se nepřihlásila za vás?"
Publikum okamžitě nahodilo smutné obličeje, ale Clarissa jen protočila oči.
,,Ne. Podle mě je to ani nenapadlo. Ne, že by mě neměly rádi, ale jsem v mnoha věcech lepší. Z nich jsem určitě mám největší šanci."
Caesar se usmál.
,,Každý má šanci. Ale co tvé hodnocení? Přesně uprostřed. Zasloužíš si lepší?"
Caesar se předklonil a díval se na publikum, jakoby je vyzíval, aby řekli svůj názor.
,,Myslím, že tam není velká šance, jak se předvést. Že aréna teprve ukáže, co ten člověk umí."
***Patrick Green ze sedmého kraje měl za úkol ztvárnit milého hrdinu. Jenže se stal z něj spíše Princ Charming.
,,Á, Patricku, každý v této místnosti moc dobře ví, že ty tady necháváš na někom oči. Kdo to asi je?"
Samozřejmě, že to všichni věděli. Patrick se nedíval nikam jinam než na ni. Ale Caesar to chtěl slyšet.
,,Myslím, že to moc dobře víte."
Řekl Caesarovi a pak se otočil na lidi.
,,Víte to, že ano?!"
Z publika se ozvalo slabé JO! Splátce sedmého kraje se zamračil.
,,Víte to, že ano?!"
Vykřikl znova a tentokrát se v celém publiku ozvalo nahlas ANO! Caesar se zasmál a postavil se.
,,Tak tedy kdo je to?"
Vykřikl tentokrát on a stále sedící Patrick se také postavil. Sálem se rozehřmělo hlasité LILY.
***Když šla na řadu splátkyně osmého kraje, Fialka Gilbert, lidé tleskali co nejvíce nahlas, jakoby je i přes její postižení mohla slyšet. Její role byla prostě být roztomilá chudinka.
Za ní poslušně kráčel už postarší muž s šedinami ve vlasech, aby jí mohl pomocí pohybů překládat.,,Ahoj Fialko, získala si v hodnocení vysoké hodnocení. Devět. Ale slyšel jsem, že také dokážeš šít a vyšívat."
Caesar se díval na Fialku, ale Fialka věnovala všechno pozornost pánovi, jenž seděl na provizorní židli vedle ní. Poté kývla a dalšími pohyby naznačila svoji řeč.
,,Ano, baví mě to. Je to jednoduché a kreativní. Uklidňuje to."
Caesar kývl a podíval se na tentokrát na toho může.
,,Není vaše ušní postižení velké přítěží? Není sluch něco, co je až moc potřeba v Hladových Hrách?"
Zase krátká odmlka pro překlad do jazyka neslyšících. Fialka na odpověď pokrčila rameny a udělala pár krátkých pohybů.
,,Není to nic, co se nedá překonat."
***Edmund Parker z kraje číslo osm se stal milým klukem, co dokáže přežít. Úsměvy rozdával na každou stranu.
,,Edmunde, tvá schopnost podle toho, jak jsem se doslechl, je, že dokážeš přežít v každé situaci a vyvodit, jak přežít. Jak říkáš této schopnosti?"
Edmund se usmál a pokrčil rameny.
,,Nejdříve jsem tomu říkal inteligence, ale až jsem získal čtyřku z matematiky, rodiče tomu začali radši říkat umění přežít."
Caesar se zasmál a podíval se na publikum.
,,Tvé hodnocení ale je uprostřed. Myslíš si, že to do arény stačí?"
Edmund znovu pokrčila rameny a podíval se na splátce sedící za ním.
,,Do arény může stačit cokoliv. Hlavně, když to přežiješ."
***Další splatkyně šla na řadu Lily Blossom z devátého kraje. Její tváře byly stále rudé a její role byla sladká, milá dívenka.
,,Lily, dnes jsme o tobě už slyšeli, nemám pravdu?"
Z publika se ozval potlesk a Lily zrudla ještě víc, pokud to samozřejmě bylo možné.
,,Co si myslíš? Líbí se ti?"
Lily si nervózně mačkala nadýchanou sukni. V obličeji rudá jako rajské jablíčko.
,,Ještě jsem si neudělala správný názor. Jako Patrick není špatný, musím říct, že je i hezký, ale může to také být strategie. Důvěra a pak bum, smrt."
Caesar byl překvapený nad Lilynou teorií. Lily byla ale stále rudá.
,,Ale říkala si, že je hezký. Nedáš mu alespoň šanci?"
Lily měla pomalu stejný nádech jako krev a kdyby jste nevěděli, že se jen baví o rudnoucím tématu, mysleli by jste, že za chvíli omdlí.
,,Neříkám, že mu šanci nedám, ale taky neříkám, že mu budu věřit."
***Splátce devátého kraje Jason Blossom, dvojče Lily, dostal roli humoristy. Smál se a dělal si vtipy sám ze sebe. Publikum si získal skoro okamžitě.
,,Jasone, ty máš nejvyšší hodnocení. Očividně si musel být opravdu dobrý. Myslíš si, že budeš mít hodně sponzorů?"
Jason naklonil hlavu, aby naznačil, že přemýšlí.
,,Mojí povinností je hlavně chránit moji sestřičku. Neřeknu zrovna, že tady nikomu nevěřím, ale u hodně splátců si nejsem jistý, co si mám myslet."
Caesar zamyšleně pokýval hlavou. Publikum zamručelo.
,,To chápeme. Ale přihlásil by si se dobrovolně i v případě, pokud by nevylosovali tvoji sestru?"
Jason tuto otázku čekal, ale stejně na ni nebyl připravený. Podíval se na publikum, pak na Caesara, dále na svoji sestru a pak do kamery.
,,Nevím, možná jo, možná ne."
***Pokračování příště...
______
Jeeeej! Další část rozhovoru je za mnou a já jsem z toho neskutečně šťastná. Tak co? Jak vám to jde se známkami? Já jsem dneska psala test a radši nebudu nic říkat, už jen proto, že jsem to celý projela. Tak ale zkuste se učit na test z Biologie, chemie a fyziky za dva roky! Teď už mi zbývá jen test z matiky a referát z češtiny a mám vše. Teda doufám... A jak se vám líbí tyto splátci? Kdo je teďka vás oblíbenec a koho zatím tipujete na výhru?
ČTEŠ
Váš Hunger Games 2
RandomMinule vyhrála Marina. Kdo teď přijde místo Katniss a Peeta? Další Hunger Games s vašimi postavami!