İlerleyen bölümlerde kafanızın karışmaması için bunu yazıyorum. Likyanın kaldığı yer yani merkez hakkında kafanızda sorular olduğunu biliyorum. Bu nedenle merkezin hayalimdeki krokisini çizdim. (multimedya daki çizim.) Ancak bu kroki bir açıklama olmadan havada kalıyor. Kırmızı ile çizdiklerim yeraltındaki kısımlar. Koridorların zaten yeraltında olduğunu biliyorsunuz. Ama eminim ki bazılarınıza bu saçma geliyor. Koridorların yeraltında olmasının nedeni herhangi bir saldırı anında kaybı en aza indirmek. Nasıl mı? Bakın şimdi hayalimdeki merkeze dışarıdan bakıldığında görülen tek şey 4 binalık bir site. Yani dışarıdan bakıldığında yeraltında bir takım odalar olduğu anlaşılmıyor. Merkezde kalan TK lar günün çoğunu eğitim için bu koridorlarda geçiriyor. Eğer siz düşman olsaydınız ve yeraltındakileri bilmeseydiniz. Saldırı hedefiniz şüphesiz binalar olurdu ve bu saldırı binalara yapılacağından yeraltındaki TK lara herhangi bir zarar veremeyecektiniz. Yani kısacası koridorların yeraltında olması tamamen güvenlik için. Yeraltında daha önce bahsetmediğim bir yer daha var. Garaj. Burada merkeze ait araçlar duruyor. Krokide görüldüğü gibi garajın yeryüzüne açılan kapısı merkezden biraz uzak. Bunun sebebi ise saldırı anında savaşılaacak durumda olunmazsa TK lar için gizli bir kaçış yolu olması. Bu arada merkezin etrafı çitlerle çevrili. Normal bir site görünümünü alması için. Yeryüzündeki binalara gelirsek 0 ın ana bina olduğunu biliyorsunuz. Ayrıca yemekhane, bilgisayar odası, toplantı odası ve Erdem gibi yetkililerin odaları burada. Bu binanın yer altındaki deposunda silah stokları yapılıyor. Yani merkezin beyni bu bina. 1 de yeni gelenler ve eğitimi 1. koridorda olanlar, 2 de eğitimi 2. koridorda olanlar ve alt düzey eğitmenler, 3 de ise eğitimi 3. koridorda olanlar ve üst düzey eğitmenler kalıyor.
Aklınıza takılan herhangi bir soru varsa yorum atın. Bu arada yeni bölüm en kısa sürede geliyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kimsesiz
Science FictionO asla böyle olsun istememişti. Ama o Kimsesiz'di. Yalnızlık onun kaçınılmaz kaderiydi.♧ Herhangi bir oyuncu eklemedim tamamen hayal gücünüze bırakıyorum. Beğenmeniz dileğiyle..