Asla

332 28 7
                                    

1 in lideri Almina adında bir kadındı ve 1 deki yaş ortalamasının biraz üstündeydi. TK kalabalığının önünden o yürüyordu. A pardon TK kalabalığı artı bir acemi UTK.

1 den 1. koridora geçiş kapısı çıkardığı tıs sesiyle açıldı. Kapı şu soygun filmlerindeki bankadaki kasa kapılarına benziyordu. Kalın ve sağlam. 1.koridora girmeden önce Almina küçük mırıltıları susturup konuşmaya başladı.

" Hepinize günaydın. Bugün ki programınıza uyun. Ayrıca yemek molası saat 12 de. Sorusu olan??"

Kimseden çıt çıkmadı. Ne yapacağımı bilmiyordum. Bunu sorsam gülünç duruma düşer miydim?? Ben iç savaşımla ilgilenirken o devam etti.

"Peki o zaman" kapının önünden çekildi diğer TK larla birinci koridora çıktık . Ben boş boş kalabalığı izlerken Almina bana bağırdı.

"Likya buraya gel" annesinden azar işiten çocuklar gibi boynum önde ayaklarımı sürte sürte yanına gittim.

" Bu gün ilk günün olduğu için sana birkaç şey anlatmam lazım" kafa salladım. Bu kadın hep mi sinirli gözüküyordu?

" Bak şimdi 1.bölümden eğitime başlayacaksın ama  eğilimine göre eğitiminde değişiklikler yapılaca-"yine merakımı susturamadım. Ama merakım biraz erken davrandı sanırım.

"Herkese aynı şey yapılıyor mu?" Yüzü daha da kızgın bir hal aldı.

"Sakın bir daha lafımı kesme" Tanrım. Bu kadından kesinlikle korkuyordum. Ordu da falan görev almış mıydı acaba? Sonra devam etti.

" Değişikliklerden kastım korkularının üzerine gitmeni sağlayacak eğitimler. Ayrıca her TK nın yapamadığı" kaşlarımı kaldırmış ona dik dik baktığımı farketti.Sonra bıkkın bir şekilde devam etti."her UTK nın yapamadığı ya da karşı koyamadığı şeyler var. Biz bunlara zayıf noktalar diyoruz. İşte senin zayıf noktalarını tespit etmeye yarayacak değişiklikler yapabiliriz eğitiminde." tekrar kafa salladım. Sonra Cemrenin beni tuttuğu odadaki halim geldi aklıma. Orada etkisinden kurtulamadığım tek şey vardı. Zayıf noktalarımdan birini bulmuştum. Elektrik. Ama bir dakika. Oraya getirttirilen her TK ya elektrik verilmiyor muydu sonuçta. Öyleyse elektrik her Tk nın zayıf noktası. Tespitimin doğruluğunu kanıtlamak için Almina ya sormalıydım. Ama ya yine sinirlenirse?

" Sor hadi" dedi.

Ama yeter artık. Kendi kafamın içinde de özgür olamayacaksam nerede olacağım?Alminanında mı duvara bağışıklığı vardı? Benim böyle düşüncelere daldığımı fark edince

" Akıl okumadım. Sadece yzündeki ifadeden ne yapacağın baya açık. Karşındakine ne yapacağını belli etmemelisin. Dost olsa bile.Unutturma da bunu da eğitimine ekletiyim"

Bu kadın gittikçe sinir bozuyordu.

" Hala sorunu bekliyorum" dedi. Pekala. Seninle biraz sürtüşeceğiz gibi liderciğim.

" Her Tk nın ve UTK nın ortak bir zayıf noktası var o da elektrik değil mi? Yani Cemrenin adamları orada Tk ları öyle zaptediyorlardı elektrik vererek."

Kafası karışmıştı ki kaşlarını meraklı bir biçimde çattı. Sonra açıklamaya koyuldu.

" Cemre TK ları zaptetmek için bir madde kullanıyor. Bu madde bize temas ettiğinde ya da gerektiğinden fazla yaklaştığında güçlerimizi kullanamaz hale geliyoruz. Şey gibi düşün kriptonun süpermene olan etkisi gibi.Ama daha önce Cemrenin elektrik kullandığını hiç duymamıştım. Bunu Erdeme rapor etmeliyiz. Dur bir dakika elektrik senin zayıf noktan mı?"

"Bilmiyorum." net bir cevap vermemiştim çünkü zayıf yönlerimin bilinmesini istemiyordum. Sonra Almina ve ben eğitimi boş verip 0 a geçtik. Erdemin odası 2. kattaydı ve o odaya ilk defa giriyordum. Almina daha kapıyı çalmadan Erdem gir dedi. Hissetmişti heralde. Oda genel olarak sade ve yine siyah olarak dizayn edilmişti. Erdemin masasının karşısındaki siyah deri koltuklara oturduk. Erdem

KimsesizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin