" hump !! "
ပြေယာင္းေနေသာဆံပင္ ပါးမွာလည္းလက္သည္းရာ အနီစင္းအခ်ိဳ႕ႏွင့္ မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္setteေပၚက မ်က္ႏွာငယ္ေလးနဲ႔ Sehunကိုၾကည့္ကာ Baekhyunဟြန္႔ကနဲ မ်က္ႏွာလႊဲပစ္လိုက္တယ္ ။
" Baekhyunee !! Drကို ျပန္ေတာင္းပန္လိုက္ေလ "
အနားလာၿပီးေျပာေသာ Chanyeolကို ေပေစာင္းေစာင္းတစ္ခ်က္ၾကည့္ကာ ... ေျခေထာက္ႏွစ္ဖက္ကို ဆိုဖာေပၚ တင္ပ်ဥ္ေခြတင္ ဟန္ပါပါလက္ပိုက္ရင္း ...
" ငါကဘာလို႔လဲ ?? "
" ဟာ !!! Baekhyunee ဖက္က စမွားတာေလ ... ေတာင္းပန္လိုက္ "
" Park Chanyeolေနာ္ !! ငါ့ကို မ်က္ေမွာင္လာက်ဳတ္ၾကည့္မေနနဲ႔ ... မင္းပါ အကုတ္ခံခ်င္လို႔လား ?? "
Park Chanyeolဆိုတာကလည္း Byun Baekhyunရဲ႕ အၾကည့္စူးစူးလည္းရေရာ အိကနဲတိတ္သြားရွာတယ္ ။ သူလည္း ဒီပုတုတုဒဏ္ ဘယ္ေလာက္ခံထားရလဲမသိ ...
" Ah !! စပ္တယ္ Wu Yifan Hyungရဲ႕ ... ေျဖးေျဖးလုပ္ဗ် ... "
" ေအးပါ :( "
Baekhyunကိုမႏိုင္ေတာ့ Oh Sehunခမ်ာလည္း သူ႔ကိုေဆးလိမ္းေပးေနတဲ့ ငယ္ႏိုင္Wu Yifanကိုပဲ မဲရတာေပါ့ ...
" Yah !! GPS "
Baekhyunအသံေၾကာင့္ မ်က္ခံုးပင့္ၿပီး ေျပာေလဆိုတဲ့ ရုပ္နဲ႔Sehun ... အကုတ္ခံထားရတာေတာင္ အေခ်ရုပ္ဖမ္းေနေသးတာ ...
" ဟိုေန႔ညက မင္းလမ္းအညႊန္ေကာင္းလို႔ ငါအစားခံရေတာ့မလို႔ သိလား ဟမ္ !! "
" အဲဒီေတာ့ ... "
နားေထာင္ခ်င္သလို မေထာင္ခ်င္သလို ပံုစံနဲ႔ Sehunရြဲ႕တယ္ ။
" မင္းေျပာတဲ့ လမ္းအတိုင္းသြားတာ ငါေနာက္ေဖးလမ္းၾကားထဲေရာက္ၿပီး ဓားျပတိုက္ခံရေတာ့မလို႔ကြ "
" Wu Yifan Hyung !! ဒီနားက်န္ေသးတယ္ "
သူေျပာတာကို အဖက္ပင္မလုပ္ မ်က္ခံုးနားက ကုတ္ရာကိုထိုးျပကာ ေဆးလိမ္းခိုင္းေနေသာ Sehunေၾကာင့္ Baekhyunသက္ျပင္းတစ္ခ်က္ခ်လိုက္ရင္း ...
" ငါ့မွာ ငါ့babyေလးေတြထည့္ထားတဲ့ Luggageထားခဲ့ၿပီး ထြက္ေျပးလာရတယ္ကြ ... "
Byun Baekhyunရဲ႕ Babyေလးေတြဆိုသည္မွာ အေပၚေအာက္ဝမ္းဆက္ဝယ္ထားရေသာ ညအိပ္ဝတ္ Limited Editionမ်ား ... { စြပ္က်ယ္ႏွင့္ အတြင္းခံေလးမ်ားအား ဆိုလိုသည္ ။ }
YOU ARE READING
💒So I Married an Anti-fan💐 《discontinued》
RomanceKris Wu + Chan Yeol《Yaoi》 ✔Original Fanfic By Baekyeolliehyun04 ✔Release Date~November 23, 2017 ✔Complete Date~