So I Married An Anti-fan // 14

1.6K 178 21
                                    

" ကၽြန္ေတာ့္အိမ္ကို ဟိုတေလာကပဲ အငွားတင္ထားလိုက္ၿပီ "

အိပ္ခ်င္မူးတူးျဖစ္ေနတာေတာင္ ေခ်ခ်င္ေနတဲ့ Oh Sehunေလးဟာ ပြေယာင္းေယာင္းဆံပင္ကို တစ္ခ်က္သပ္တင္ရင္းေျဖတယ္ ။ Sehunရဲ႕အေျဖေၾကာင့္ Byun Baekhyunေလးခမ်ာ မ်က္ႏွာေလးငယ္လို႔ ...

ျဖစ္ပံုကဒီလို ...

ပန္းၿမိဳင္လယ္ေနတဲ့ Byun Baekhyunဟာ Park Chanyeolကို Night Outထြက္ဖို႔ပူဆာေလတယ္ ။ Chanyeolက သူ႔ဝမ္းသြားေနတာစိတ္မခ်ေတာ့ ျငင္းပါေလေရာ ... ' လုပ္ခ်င္လာတာ လုပ္ကိုလုပ္ရမယ္ ' လို႔ခံယူထားတဲ့ Byun Baekhyunတို႔ဝသီအတိုင္း တစ္ေယာက္တည္းသြားမယ္ ဘာညာျဖစ္ေရာ ... အဲေတာ့စိတ္မခ်တဲ့ Park Chanyeolကပဲ ဓာတ္ဆားဘူးေလးေဖ်ာ္ေပးၿပီး လိုက္ပို႔ရတာေပါ့ ...

နာမည္ႀကီးIdolေတြဆိုေတာ့ ဦးထုပ္ငိုက္ငိုက္ေဆာင္းၿပီး Maskကိုယ္စီနဲ႔ ညကိုးနာရီမွာစၿပီးလမ္းသလားၾကတယ္ ။ အေပ်ာ္လြန္ၿပီး၁၂နာရီေက်ာ္မွ အိမ္ျပန္လာေတာ့ အိမ္ေရွ႕မွာလူေတြမနည္းမေနာ ... လမ္းလယ္တဲထိုးတဲ့သူကထိုး ... သီခ်င္းဆိုသူကဆို ဂိမ္းေဆာ့သူကေဆာ့နဲ႔ ဆူညံပြက္ေလာရိုက္ေနတာပဲ ။ ဒီၾကားထဲ လမ္းမေပၚအုပ္စုဖြဲ႕ထိုင္ၿပီး ဘာေတြေျပာမွန္းမသိေျပာေနတဲ့ ေကာင္မေလးေတြကလည္းရွိေသး ...

သူတို႔တရုတ္လိုေျပာတာေတြလည္း ႏွစ္ေယာက္လံုးနားမလည္ၾကေတာ့ သစ္ပင္အကြယ္ေလးမွာရပ္ေနရတယ္ ။ အဲ့အခ်ိန္မွာပဲ အိမ္တံခါးbellကိုႏွိပ္ရင္း ' Chanbaek is real ' လို႔အာျပဲႀကီးနဲ႔ေအာ္လိုက္တဲ့ ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္ေၾကာင့္ အေျခအေနမွန္ကိုသေဘာေပါက္ၿပီး Wu Yifanအိမ္လစ္လာရေတာ့တယ္ ။

" Baekhyuneeေရာက္ေနတာ သူတို႔ေတြဘယ္လိုသိသြားပါလိမ့္ ?? "

ခပ္တိုးတိုးေရရြတ္ရင္းသက္ျပင္းခ်လိုက္ေလသူ Chanyeol ...

Ring **

တိတ္ဆိတ္ေနတဲ့အခ်ိန္ phျမည္သံေၾကာင့္ Caller Idကိုၾကည့္ၿပီး Baekhyunမ်က္လံုးေမွးေလးေတြ ျပဴးလာတယ္ ။

" Chanyeollieေရ !! Kim Youngminဟ ... "

" ဘယ္လိုလုပ္မလဲ ?? "

အလန္႔တၾကားျပန္ေမးတဲ့ Chanyeol ...

" ahh !! မသိေတာ့ဘူး !! ကိုင္ရမလား ?? မကိုင္ရဘူးလား ?? Ekk !! လုပ္ၾကပါဦး ... "

💒So I Married an Anti-fan💐 《discontinued》Where stories live. Discover now