Jin:
Miał dobry dzień. Od rana chodził po domu cały w skowronkach. Pomógł ci w sprzątaniu, dzięki czemu mieliście wolne popołudnie.
Czytałaś książkę na balkonie. Nagle zza firanki wyjrzał Jin, czym odrobinę cię wystraszył.- Chcesz coś do picia?
- Jak możesz, to zrób mi coś zimnego.
Chwilę później chłopak znów pojawił się przy tobie z dwoma kubkami.
- Kawa mrożona z lodami śmietankowymi może być? - Podał ci napój.
- Jasne, wielkie dzięki.
Jin usiadł na drugim końcu balkonu i wpatrywał się w ciebie. Byłaś tak zajęta książką, że tego nie zauważyłaś. Ocknęłaś się, gdy wypiłaś już całą kawę.
- Jin, zrobisz mi jeszcze?
- Pewnie. - Chłopak wstał i odebrał ci kubek. - Wiesz co? Jesteś urocza, jak się tak skupiasz.
Puścił ci oko i wyszedł, a ty oblałaś się rumieńcem.
Suga:Wstałaś lewą nogą i byłaś zła jak osa. Do tego Suga bardzo cię irytował. Robił wszystko, żebyś była jeszcze bardziej zła. W końcu doszło do tego, że prawie go pobiłaś.
- Czemu mnie tak wnerwiasz znowu? - wycedziłaś przez zęby.
- Bo tak... - Wzruszył ramionami.
- Odpowiedz mi! - naciskałaś.
- Bo lubię patrzeć, jak się wkurzasz.
- Boże święty, zwariował... - Złapałaś się za głowę.
- No bo jesteś urocza, jak się denerwujesz. - Uśmiechnął się słodko.
- No ja zaraz oszaleje. Prawie go pobiłam, a on mówi, że jestem urocza! Nie wiem Yoongi co ty bierzesz, ale zmień dilera, albo idź na odwyk.
- Przepraszam. - Chwycił twoją rękę
- Jesteś idiotą...
- A ja myślałem, że słodziakiem.
Popukałaś mu palcem po czole, jakbyś chciała sprawdzić, czy jego mózg wciąż tam jest, po czym poszłaś do swojego pokoju.
- Urocza... - Przygryzł wargę.
CZYTASZ
Reakcje BTS
RandomWyobraź sobie, że pewnego dnia spotykasz jednego z nich. Czyż to nie brzmi cudownie? Sprawdź, jak może potoczyć się twoja niezwykła przygoda z BTS i zobacz ich reakcje na niektóre sytuacje. Traktować z przymrużeniem oka 😉 [T.I] - twoje imię. OPOWI...