Kiedy Polecicie W Śline (?):

9.9K 353 206
                                    


(Ta reakcja od dawna wyczekiwana przez _Mal_ya_. Mam nadzieję, że o to ci chodziło XD)

Przepraszam za brak rozdziału w niedzielę, ale obiecuję, że to nadrobię. Cierpię na brak weny, od dwóch tygodni opiekuje się dziećmi, ale jutro wracam już do domu, do ciszy XD
Miłej lekturki i czekajcie na niedzielę ~ Dżemix.

Jin:

Postanowiliście wybrać się gdzieś z Seokjinem. Dawno nigdzie nie wychodziliście, więc stwierdziliście, że wypad do kina dobrze wam zrobi. Wybraliście jakiś, pierwszy lepszy romantyk.

Po połowie filmu, Jinowi zaczęło się wyraźnie nudzić. Najpierw wiercił się na fotelu, potem bawił się twoimi palcami, a na końcu ułożył się tak, że leżał głową na twoich kolanach, tyłkiem na swoim siedzeniu a nogi miał oparte o fotele z przodu. Sama nie wiedziałaś, jak to zrobił.

- Jin, co ty odwalasz? - szepnęłaś zirytowana.

Chłopak wyprostował się, dotknął twojego policzka i pocałował cię. Końcem języka dotknął twojej wargi, zamieniając go w bardziej namiętny. Objęłaś jego kark, przyciągając go bliżej i pogłębiając pocałunek. Jin bawił się tym, co chwila przygryzając to twoje wargi, to twój język. Podobało ci się to.

Tą cudowną chwilę przerwał wam jakiś facet, który zaczął szturchać Jina w ramię.

- Hej panie, ale może bara bara zostawcie sobie na potem, a nie w miejscu publicznym.

Jin odwrócił się do owego mężczyzny i zmarszczył brwi.

- Facet, nie moja wina, żeś przylazł do kina na taki film sam. Jak Ci się nie podoba, to wyjdź. Poza tym głodnemu chleb na myśli - prychnął.

Po tych słowach, odwrócił się sposobem do ciebie i mocno przytulił. Z jednej strony myślałaś, że nie powstrzymasz śmiechu, a z drugiej cała ta sytuacja cię zawstydziła.

Suga:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Suga:

W sobotę odwiedzili was chłopaki z zespołu Sugi. Mieliście oglądać mecz, zamówiliście nawet pizzę, ale zanim ją dostarczyli, zdążyło wam się odechcieć. Zajęliście się za to inną grą. Butelka.
Na początku było niewinnie, dopóki byliście trzeźwi. Później dopiero zaczęła się zabawa.
Padło na Sugę, a wyzwanie miał zadawać Hoseok, więc twój chłopak musiał się przygotować na coś, co psychicznie zmiecie go z powierzchni ziemi. Niestety, ty nie byłaś przygotowana na to, co się miało wydarzyć.

Reakcje BTSOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz