Kiedy Czytają Twój Pamiętnik:

6.8K 287 117
                                    


Jin:

Szukał tylko swojego przepiśnika. Dzisiaj chciał cię zaskoczyć i zrobić wyborną kolację. Gdy szukał swojego notesu, z regaliku coś spadło.
Był to różowy, okazałej grubości notes, z którego wystawały zdjęcia i jakieś inne papiery. Domyslił się, że należy do ciebie, no bo w końcu do kogo innego (no geniusz po prostu)? Zdrowy rozsądek nie mógł pozwolić mu na to, by go otworzyć i cokolwiek przeczytać. Ciekawość jednak wzięła górę i Seokjin zajrzał do środka.

Otworzył na zupełnie przypadkowej stronie. Była tam data i mnóstwo obrazków, które wskazywały na to, że wpis nie był wcale dla ciebie wesoły.

Drogi pamiętniku!
Dziś wszystko poszło nie tak. Tak bardzo mi na nim zależy i chciałabym, żeby w końcu to zauważył. On traktuje mnie jednak, jako zwykłą przyjaciółkę. Dzisiejszego dnia wyjątkowo mnie zabolało.
Chciał ze mną porozmawiać. Myślałam, że w końcu to do niego dotarło, ale on chciał, żebym mu pomogła poderwać jakąś laskę. Nie wytrzymałam i wybiegłam. Wiem, że zachowałam się niewłaściwie, ale cóż miałam zrobić? Nie mogłabym znieść widoku niego, z jakąś inną dziewczyną. Nie mogę na to pozwolić, za bardzo go kocham.
Kończę już.
[T.I]

Seokjin zamknął zeszyt i odłożył go na miejsce. Usiadł na kanapie i ukrył twarz w dłoniach. Jak mógł wcześniej tak to olewać?

Usłyszał szczęk zamka i otwieranie się drzwi. Wróciłaś. Od razu podszedł do ciebie i mocno przytulił.

- Przepraszam - wyszeptał.

- Za co? - zaśmiałaś się.

- Po prostu...

Suga:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Suga:

Yoongiemu się nudziło. Leżał na łóżku, głową w dół i patrzył w sufit. Nie wiadomo co go podkusiło by zajrzeć pod łóżko, gdzie znalazł dziwne pudełko. Obejrzał je dokładnie że wszystkich stron. Było oklejone niebieskim papierem do pakowania prezentów, a zawartość musiała być okazała, bo mimo rozmiarów, do najlżejszych nie należało. Bardzo chciał sprawdzić, co jest w środku, ale nie mógł dać się przyłapać.

Na palcach, jak ninja, podszedł do drzwi, cicho je zamknął i przekręcił klucz. Wrócił z powrotem na łóżko i otworzył tajemniczy pakunek. W środku znajdowało się mnóstwo twoich zdjęć. Każde było podpisane z tyłu - data, kto na nim jest i gdzie zostało zrobione. Jego uwagę przykuł jednak duży, brązowy zeszyt. Przewertował jego zawartość, aż doszedł do wyjątkowo charakterystycznej daty. Był to dzień, w którym poszli razem do kina.

Jakże cudowny i krwawy wieczór z idiotą.

Suga zaśmiał się pod nosem, gdy przeczytał tytuł. Ciekawy dalszej treści, twojego zapewne wyżalania się na jego skromną osobę, zaczął czytać dalej.

Reakcje BTSOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz