Kiedy Przedstawiasz Ich Swoim Rodzicom:

6.4K 318 188
                                    

Jin:

Stwierdziłaś, że jesteście z Jinem parą już wystarczająco długo i przyszedł czas na to, by chłopak poznał twoich rodziców. Z uwagi na to, że mieszkali oni w Polsce, jedynym odpowiednim sposobem była video rozmowa.
Gdy tylko powiedziałaś o tym Jinowi, chłopak z niewiadomych ci powodów, zaczął się denerwować. Chodził w kółko i coś tam mruczał pod nosem.

- Ja nie wiem, czym ty się tak przejmujesz. - Podążałaś za nim jak cień.

- A jak mnie nie polubią, albo powiem coś głupiego?

- Moi rodzice nie mówią po koreańsku, więc jak palniesz coś głupiego, to im tego nie powiem - zasmiałaś się.

Wreszcie udało Ci się namówić Jina i zadzwoniłaś do rodziców. Gdy połączenie zaczęło się nawiązywać, chłopak wstał i zniknął w pokoju. Przewróciłaś tylko oczami, a chwilę później na ekranie ukazały się dwie osoby.

- Cześć [T.I], co tam u ciebie? - powitał cię z uśmiechem tata.

- Bardzo dobrze, wszystkie egzaminy pozdawane a życie układa się perfekcyjnie.

- Bardzo się cieszymy i jesteśmy z mamą dumni. Opowiadaj coś jeszcze!

- Właśnie dziś chciałam wam kogoś przedstawić. - Odwróciłaś się i zaczęłaś wołać Jina. - Dajcie mi sekundę.

Wstałaś i poszłaś do pokoju. Tam znalazłaś chłopaka ubranego w koszulę i garnitur.

- Co ty robisz? - Zmarszczyłaś brwi.

- No muszę jakoś wyglądać.

- Nie przesadzaj, tylko chodź.

Chwyciłaś go za rękę i pociągnęłaś za sobą. Usiadłaś z powrotem na krześle i kazałaś chłopakowi usiąść obok.

- Mamo, tato to jest Seokjin, mój chłopak. - Przedstawiłaś go, a on ukłonił się. - Będę musiała wam tłumaczyć, bo on nie zna polskiego...

- W porządku. Myślę, że się polubimy. - Po minie twojej mamy było widać, że chłopak od razu przypadł jej do gustu.

Nie pomyliłaś się. Jin z początku nieśmiało, później coraz pewniej zaczął z nią rozmawiać. Jeszcze, jak przeszli na temat kuchni, to już w ogóle. Twój tata śmiał się tylko, że zamiast chłopaka, będziesz miała brata, bo po tym wszystkim, twoja mama będzie chciała adoptować Jina.

Kilka dni później, śmiejąc się, przekazałaś Jinowi pewną wiadomość. Bowiem twoja mama zapisała się na kurs koreańskiego, by móc swobodnie rozmawiać z chłopakiem o przepisach i pomysłach na dania.

Suga:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Suga:

Był już późny wieczór. Suga chciał iść spać, ale ty mu w tym przeszkadzałaś, bo trajkotałaś przez telefon w jakimś niezrozumiałym języku.

Reakcje BTSOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz