Kiedy Zobaczysz MV Do Fake Love:

8.9K 267 152
                                    

Hejcia pysie!
Macie tą spóźnioną lekutko o ponad miesiąc reakcje XD
No ale skoro obiecałam...
Pamiętajcie, że to moja interpretacja i mój komentarz do tego MV i nie musicie się zgadzać z niektórymi opisami.
Dzisiaj nieco później niż zwykle. Musiałam dokończyć ten rozdział, a jakoś wcześniej mi się nie chciało. Miałam zakręcony tydzień, ostatnie poprawki ocen, comeback Blackpink (jak wam się podoba nowa płyta, bo mi bardzo?), no i mój kochany zespół 5SOS wydał w końcu swoją 3 płytę.
Małe info! W wakacje postaram się dodawać reakcje dwa razy w tygodniu.
Zapraszam do FoxGabikson bo w końcu opublikowała ff o Yoongim.
Do kolejnej niedzieli, buźki ~ Dżemix!


Jin:

Nie mogłaś się doczekać comebacku zespołu twojego chłopaka. Bardzo go wspierałaś, co go niesamowicie cieszyło.
W końcu nadszedł ten wyczekiwany przez ciebie dzień. Odliczałaś godziny i minuty do pojawienia się MV. Nareszcie został opublikowany. Kliknęłaś w ikonkę i po chwili twoim oczom ukazało się intro BigHit.

Pierwszą rzeczą, która wzbudziła w tobie zainteresowanie w cale nie była gablotka z kwiatem w środku, a postać, której cień był widoczny z tyłu. Później ujrzałaś pusty pokój i w końcu tą piękną twarz należącą do twojego chłopaka. Jin wyglądał tam przepięknie, a to był dopiero początek.
Zaczęła lecieć muzyka. Od pierwszej linijki wiedziałaś, że to będzie dobra piosenka. Wtedy znów zobaczyłaś swojego chłopaka, na krótko przed tym, w pokoju w którym stał wyleciały okna. Później Jin klęczał skulony na ziemi próbując ochronić małą gablotkę z kwiatkiem. W tym czasie właśnie on śpiewał swoją linijkę tekstu, która brzmiała cudownie.

- Jak on może być tak piękny? - wyszeptałaś.

Następnie swoją część miał Namjoon, Hobi i Jimin, po czym znów usłyszałaś i zobaczyłaś Jina pośród ruin pokoju. Był zrozpaczony, co ciebie również zasmuciło.
W gablotce, którą chronił pozostał piach, a sam chłopak odszedł. Byłaś zachwycona i wzruszona. Piosenka była piękna, chłopcy wyglądali pięknie i widać było, że w całe MV włożyli mnóstwo pracy. Dodatkowo widać było, że twój chłopak bardzo intensywnie ćwiczył taniec, bo zauważyłaś u niego postępy. Byłaś z niego taka dumna.
Pochłonięta oglądaniem, nie zauważyłaś, że Seokjin patrzy ci przez ramię.

- Podoba Ci się? - Zerwałaś się na dźwięk jego głosu.

- Co? A, to? Jest...

- Wnioskując po twojej minie, to chyba nie bardzo. - Spojrzał na ciebie z ukosa.

- Co ty gadasz! To jest piękne, ale tak bardzo smutne...

Seokjin usiadł obok ciebie i mocno cię przytulił, głaskając po głowie. Zaciągnęłaś się jego zapachem, co wywołało u ciebie delikatny uśmiech. Czułaś się bezpiecznie.

- Nie musisz się bać. Moje uczucie do ciebie to nie Fake Love* - zaśmiał się i pocałował w czoło. - To co? Pooglądajmy do końca.

- Jesteś najlepszym chłopakiem wiesz? Tak bardzo cię kocham - powiedziałaś, ponownie włączając filmik.

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Reakcje BTSOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz