Στο κοράνι βρίσκουμε τον μύθο που μας διηγείται το παρακάτω περιστατικό για τις 4 ρίγες που έχουν οι γάτες στο κεφάλι τους.
Λέει λοιπόν ότι ο Προφήτης αποφάσισε πως ήταν πλέον ο χρόνος να ακολουθήσει την πορεία της ερήμου. Εκεί θα δοκίμαζε τις αντοχές του, καθώς και την πραγματική και ανιδιοτελή πίστη του προς τον κύριο του.
Στη μεγάλη και αχανή έκταση της ερήμου ελλοχεύουν κίνδυνοι απρόσμενοι και μεγάλοι. Ο Προφήτης όμως, δίχως να βασανίζει το μυαλό του με διλήμματα και χωρίς φόβο για ότι θα του προέκυπτε, συνέχιζε αποφασισμένος το δρόμο που του πρόσταζε η συνείδηση του. Στο διάβα του ο Μωάμεθ, καταβεβλημένος από τη λιτή διατροφή του, αλλά και από την υψηλή θερμοκρασία από τον καυτό ήλιο της ερήμου, ακούμπησε σε ένα βράχο για να ξαποστάσει.
Ένα μεγάλο φίδι τότε, που καρτερούσε κρυμμένο κάτω από μια μεγάλη πέτρα, του επιτέθηκε. Τυλιγμένο επάνω του, κροτάλλιζε απειλώντας να τον δαγκώσει.
Η κακή ώρα έγινε καλή για τον προφήτη όμως, όταν στον ίδιο δρόμο εμφανίστηκε ένας περαστικός καμηλιέρης. Έτρεξε να τον βοηθήσει αλλά δεν ήξερε με ποιον τρόπο,το φίδι φαινόταν πολύ επικίνδυνο! Τότε άρπαξε ένα τσόχινο σακί πάνω από την καμήλα του, μέσα από το οποίο ξεπετάχτηκε μια γάτα, που κατατρόπωσε επιδέξια τον εχθρό!
Ο προφήτης γεμάτος ευγνωμοσύνη ευλόγησε το γατί χαϊδεύοντας το στο κεφάλι. Έκτοτε λέγεται πως οι 4 ρίγες που έχουν οι γάτες πάνω στο κεφάλι τους είναι τα ίχνη των δαχτύλων του Μωάμεθ. Ο προφήτης επίσης μεριμνώντας έδωσε στη γάτα και το χάρισμα να πέφτει από ψηλά αλλά να προσγειώνεται μαλακά, χωρίς να διατρέχει κίνδυνο τραυματισμού η θανάτου.
YOU ARE READING
Μυθικές Διηγήσεις
Short StoryΜυθικές διηγήσεις/ιστορίες από όλο τον κόσμο που σίγουρα θα σας δώσουν μοναδικά συμπεράσματα και επιπλέον γνώσεις για τον κόσμο της μυθολογίας.