Ο Μέρλιν, σύμβουλος και φίλος του βασιλιά Αρθούρου, όχι μόνο μπορούσε να προβλέψει το μέλλον, αλλά είχε την ικανότητα να αλλάζει όψη και να εμφανίζεται με πολλές διαφορετικές μορφές: Σαν νεαρό αγόρι, σαν ζητιάνος, ή σκιά.
Όμως, ποτέ δεν επέτρεψε στον εαυτό του να μοιραστεί τη ζωή με τις γυναίκες μέχρι ωσότου συνάντησε μια όμορφη παρθένα. Το όνομα της ήταν Νίνεβι και, παρ' όλο που τότε ήταν πια μεγάλος σε ηλικία, την ερωτεύτηκε παράφορα από την πρώτη στιγμή που την αντίκρισε. Προκειμένου έτσι να την εντυπωσιάσει, πήρε τη μορφή νεαρού, όμορφου άντρα και άρχισε να καυχιέται για την ικανότητα του ως ισχυρού μάγου, δημιουργώντας καταπληκτικές οπτασίες από το πουθενά, ελπίζοντας ότι θα κερδίσει την εκτίμηση της. Η νεαρή γυναίκα όμως απλώς στεκόταν και κοίταζε χωρίς να πει λέξη. Ο Μέρλιν, ήταν τόσο απορροφημένος από τις προσπάθειες του που δεν πρόσεξε την αδιαφορία της γυναίκας. Ωστόσο αυτή, του υποσχέθηκε ότι θα γίνει ερωμένη του αν μοιραζόταν μαζί τα μυστικά της μαγείας. Πρόθυμα εκείνος συμφώνησε, πιστεύοντας ότι είχε βρει αφοσιωμένη μαθήτρια εκτός από ερωμένη. Η Νίνεβι όμως, άρχισε να τον παρασύρει στο να αποκαλύπτει όλο και πιο πολλά μυστικά από τις γνώσεις του και κατέληξε να μάθει όλα τα ξόρκια και τις μαγικές συνταγές, ενώ ταυτόχρονα αρνούνταν να του παραδοθεί καταπιέζοντας την επιθυμία του. Ο Μέρλιν επειδή ήταν σοφός, είδε καθαρά τι του επιφύλασε το μέλλον και πήγε στον Αρθούρο προειδοποιώντας τον ότι το τέλος ήταν κοντά για τον έμπιστο σύμβουλο και μάγο του. Ο βασιλιάς έμεινε έκπληκτος και απαίτησε να μάθει γιατί ο Μέρλιν, με όλη του τη σοφία, δεν μπορούσε να κάνει κάτι προκειμένου να σώσει τον εαυτό του. Ο γέρος σοφός ανταποκρίθηκε τότε θλιμμένα: <<Η αλήθεια είναι ότι ξέρω πολλά πράματα. Όμως στη μάχη ανάμεσα στη γνώση και στο πάθος, η γνώση δεν κερδίζει ποτέ>>.
Ο δυστιχισμένος μάγος που καιγόταν από τη δίχως ανταπόκριση αγάπη του, ακολουθούσε παντού την Νίνεβι. Συνεχώς όμως αυτή του έδινε υποσχέσεις και τον προκαλούσε μαθαίνοντας όλο και περισσότερα μυστικά, κι αμέσως μετά αποτραβιόταν. Τελικά εκείνος έκανε την ανοησία να της διδάξει τα ξόρκια που δεν λύνονταν ποτέ. Όταν λοιπόν δημιούργησε για χάρη της μια μαγική αίθουσα σε σπηλιά στους λόφους της Κορνουάλης, εκείνη πρόφερε τα λόγια από το τρομερό ξόρκι. Η είσοδος της αίθουσας έκλεισε, ενώ η πονηρή κοπέλα ξεγλίστρησε από το μυστικό πέρασμα αφήνοντας παγιδευμένο το μάγο, έτσι ακριβώς όπως το είχε κάποτε προφητεύσει.●Ελεύθερη απόδοση των θρύλων του Μέρλιν, όπως ξαναγράφτηκαν από την L. Greene στο βιβλίο The Mythic Journey.
●Μυθική Διήγηση από την Αγγλία.
YOU ARE READING
Μυθικές Διηγήσεις
Short StoryΜυθικές διηγήσεις/ιστορίες από όλο τον κόσμο που σίγουρα θα σας δώσουν μοναδικά συμπεράσματα και επιπλέον γνώσεις για τον κόσμο της μυθολογίας.