Strzyga: Το Σλαβικό Βαμπίρ

8 2 0
                                    

Η βαμπιρική μυθολογία είναι άκρως ενδιαφέρουσα. Και πόσο μάλλον στο συγκεκριμένο κεφάλαιο που θα μάθουμε για ένα βαμπιρικό πλάσμα μιας μυθολογίας που ελάχιστα γνωρίζουμε. Στρίγκα λοιπόν, το βαμπιράκι της Πολωνίας.

Η Στρίγκα (Strzyga) είναι ένα θηλυκό δαιμόνιο της Σλαβικής μυθολογίας και ίσως το πιο γνωστό της. Είναι ξεχωριστό γιατί ταυτίζεται με τους βρικόλακες και ένα μεγάλο ποσοστό ανθρώπων έμαθε για αυτό το πλάσμα από την δημοφιλή σειρά του Netflix <<The Witcher>>, η οποία σειρά έχει διάφορους μύθους και θρύλους τόσο από Σλαβικά μέρη όσο και από τους Κέλτες.

Εμφάνιση:Έχει 2 σετ δόντια, 2 καρδιές και 2 ψυχές

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Εμφάνιση:
Έχει 2 σετ δόντια, 2 καρδιές και 2 ψυχές. Η εμφάνιση αυτού του πλάσματος είναι θηλυκόμορφη και στην αρχή της ζωής του μπορεί να μοιάζει με κανονικού ανθρώπου αλλά με γκρι ή μπλε δέρμα. Στην πορεία όμως αποκτά άλλα χαρακτηριστικά τα οποία είναι ασυνήθιστα. Όσο μια Στρίγκα ζει, τόσο περισσότερο αλλάζει σωματικά. Τη νύχτα μπορεί να μεταμορφωθεί σε κουκουβάγια και να πάει για το αιματοκυνήγι της. Άλλα χαρακτηριστικά που μπορεί να έχει ή και να αποκτήσει, είναι τα χαρακτηριστικά των πτηνών όπως αυτά της κουκουβάγιας που ανέφερα πριν λίγο. Δηλαδή μυτερά νύχια, επιβλητικά μάτια, φτερά και μη κοινά φτερά που ξεπερνούν κατά πολύ το μέγεθος της πλάτης τους. Υπάρχουν και αρσενικά Strzygas αλλά είναι αρκετά σπάνια.

Η Στρίγκα είναι ένα από τα πιο επικίνδυνα πλάσματα της πολωνικής μυθολογίας και λαογραφίας

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Η Στρίγκα είναι ένα από τα πιο επικίνδυνα πλάσματα της πολωνικής μυθολογίας και λαογραφίας. Τρέφεται με ανθρώπινο αίμα αλλά για μικρό χρονικό διάστημα μπορούν να τραφούν και με αίμα ζώων. Μερικές φορές επιτίθεται τυχαία σε όποιον/α βρει αλλά συνήθως οι επιθέσεις της στοχεύουν όσους την αδίκησε όσο ζούσε ως άνθρωπος. Η Στρίγκα δεν πίνει μόνο το αίμα των ανθρώπων και φεύγει. Θα ρουφήξει τη ζωτική τους ενέργεια αλλά θα φάει και το εσωτερικό τους. Αφού τελειώνει τους εχθρούς της, πίνει το αίμα των παιδιών ή οποιουδήποτε ταξιδεύει τη νύχτα Οι αχυρώνες, τα δάση, τα σταυροδρόμια και τα νεκροταφεία είναι τα αγαπημένα της μέρη για να συχνάζει τις νύχτες. Κατά τη διάρκεια της μέρας ή επιστρέφει στον τάφο της ή μένει σε εγκαταλελειμμένα σπίτια όπου κάνει δουλειές του σπιτιού. Δεν συνιστάται η βραδυνή βόλτα στα μέρη που προανέφερα λόγω του ότι εκεί ενδέχεται να παραμονεύουν αυτά τα μοχθηρά και αιμοβόρα πλάσματα. Όταν σταματάει το ρολόι της ζωής τους στην άγρια φύση, η μία ψυχή περνάει στην επόμενη ζωή και η άλλη παραμένει πλήρως δαιμονική.

Προέλευση:
Η προέλευσή της οφείλεται στην πεποίθηση ότι αν ένας άνθρωπος γεννηθεί με δύο ψυχές, είναι πιθανό να γίνει Strzyga μετά το θάνατο. Σε ορισμένες περιπτώσεις, ένας άνθρωπος θα μπορούσε να γεννηθεί με δύο καρδιές ή δύο σειρές δοντιών, αν και το δεύτερο σετ είναι συνήθως αόρατο με γυμνό μάτι. Όσοι είχαν αυτά συνήθως εκδιώκονταν από τα σπίτια. Όταν σταματούν να χτυπούν οι 2 καρδιές ενός τέτοιου ανθρώπου, η μία ψυχή ενδέχεται να γίνει δαιμονική Στρίγκα.

Αδυναμίες:●Μπορεί να πεθάνει με την έκθεση στο ηλιακό φως, με κάψιμο του σώματος της στην πυρά, με αποκεφαλισμό και με κάρφωμα σε διάφορα σημεία του σώματος της, παρόμοια με των βαμπίρ

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Αδυναμίες:
●Μπορεί να πεθάνει με την έκθεση στο ηλιακό φως, με κάψιμο του σώματος της στην πυρά, με αποκεφαλισμό και με κάρφωμα σε διάφορα σημεία του σώματος της, παρόμοια με των βαμπίρ.

●Αν τη χτυπήσεις με το αριστερό σου χέρι τότε τη γλιτώνεις από το να γίνεις γεύμα της.

●Επιστρέφει στον τάφο της μόλις έρθει το φως της μέρας. Αυτό μπορεί να την αφήσει εκτεθειμένη σε όσους την κυνηγούν.

●Δεν μπορεί να εισβάλει σε σπίτια που είναι διάσπαρτα με σπόρους παπαρούνας.

●Αν βάλεις πυριτόλιθο ή ένα κομμάτι χαρτί με θρησκευτικό κείμενο κάτω από τη γλώσσα της μπορεί να την εμποδίσει να σηκωθεί.

●Μπορεί να πεθάνει αν της κόψεις τους τένοντες του ποδιού της.

●Μπορείς να τη σκοτώσεις και αν βρεις κάποιον αρκετά γενναίο για να κοιμηθεί στον τάφο του νεκρού που πιστεύεται ότι τώρα είναι η Στρίγκα. Αν συμβεί αυτό το ξημέρωμα, θα πεθάνει για δεύτερη φορά και μια για πάντα.

Πηγές:

●https://brendan-noble.com/the-strzyga-striga-in-polish-mythology/

●https://warriorsofmyth.fandom.com/wiki/Strzyga

●https://brendan-noble.com/the-strzyga-striga-in-polish-mythology/

Μυθικές ΔιηγήσειςHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin