Ο Σαμψών, ο γιος του Μανάου, όταν μεγάλωσε έγινε ψηλός και γερός, αλλά το πνεύμα του Κυρίου άρχισε να τον ωθεί σε μεγάλο θυμό, καθώς ο ίδιος γινόταν όλο και πιο δυνατός. Μια μέρα συνάντησε μια Φιλισταία κι ένιωσε την επιθυμία να την παντρευτεί. Όμως, εκείνη την περίοδο, οι Φιλισταίοι κυβερνούσαν τους Ισραηλίτες και οι γονείς του τον ρώτησαν γιατί δεν μπορούσε να βρει μια γυναίκα από το λαό του. Αλλά ο Σαμψών ήταν αποφασισμένος και ο θυμός του ήταν πηγή τρόμου. Έτσι τελικά πήρε τη συγκεκριμένη γυναίκα για σύζυγο. Αργότερα, όταν τη βαρέθηκε, την έδωσε σε έναν από τους συντρόφους του. Όμως, κάποια στιγμή ο Σαμψών αποφάσισε να την επισκεφτεί, αλλά ο πατέρας της κοπέλας δεν τον άφηνε να την δει.
Μέσα στο θυμό του ο Σαμψών έβαλε φωτιά στα χωράφια με το καλαμπόκι των Φιλισταίων. Όταν οι τελευταίοι ανακάλυψαν ποιος το έκανε, έκαψαν την γυναίκα και τον πατέρα της για να εκδικηθούν. Ως αντίποινα, ο Σαμψών έσφαξε πολλούς από αυτούς κι εκείνοι με την σειρά τους προσπάθησαν να τον κατατροπώσουν και να τον αιχμαλωτίσουν. Όμως, κάτι τέτοιο στάθηκε αδύνατο. Κι έτσι δημιουργήθηκε πικρό και ατέλειωτο μίσος ανάμεσα στον Σαμψών και στο λαό της γυναίκας του. Μια μέρα ο Σαμψών πήγε μέχρι τη Γάζα για να δει μια πόρνη. Πλάγιασε μαζί της, ενώ οι Φιλισταίοι περίμεναν να τον σκοτώσουν καθώς θα έφευγε. Όμως, ούτε τώρα τα κατάφεραν. Στη συνέχεια είδε και αγάπησε μια γυναίκα που ονομαζόταν Δαλιδά. Οι άρχοντες των Φιλισταίων την πλησίασαν και της ζήτησαν να τον ξελογιάσει προκειμένου να ανακαλύψει για λογαριασμό τους το μυστικό της δύναμης του, ώστε να μπορέσουν τελικά να τον νικήσουν. Ως αντάλλαγμα της πρόσφεραν χίλια εκατό αργύρια.
Η Δαλιδά προσπάθησε ξανά και ξανά να κάνει τον Σαμψών να της ομολογήσει το μυστικό του. Κάποια στιγμή ένιωσε τόσο εκνευρισμένος από την επιμονή της, που της άνοιξε την καρδιά του. Της είπε πως αν ξύριζαν το κεφάλι του θα τον εγκατέλειπε όλη του η Δύναμη. Και η Δαλιδά έστειλε μύνημα στους άρχοντες των Φιλισταίων και τους είπε το μυστικό κι εκείνοι της έδωσαν τα συμφωνημένα αργύρια.
Στη συνέχεια, ενώ ο Σαμψών κοιμόταν στην αγκαλιά της ήρθε ένας άντρας και έκοψε 7 πλεξούδες των μαλλιών απ' το κεφάλι του. Έτσι η δυνάμη του τον εγκατέλειψε...-Από τις διηγήσεις των Λιζ Γκριν και Τζουλιέτ Σ. Μπερκ, το μυθικό ταξίδι.
ESTÁS LEYENDO
Μυθικές Διηγήσεις
Historia CortaΜυθικές διηγήσεις/ιστορίες από όλο τον κόσμο που σίγουρα θα σας δώσουν μοναδικά συμπεράσματα και επιπλέον γνώσεις για τον κόσμο της μυθολογίας.