Prince Namjoon

476 21 9
                                    

⬆!!!only my daddy!!!⬆

"Princi, nejsem si jist, zda je to dobrý nápad." zavrtí nesouhlasně hlavou mladší chlapec.

Princova pravá ruka.

"Nekecej mi do toho." pokárá chlapce a pořád má v hlavě jen své.

"Od doby, co vám matka předala Vaši zemi, jde celé království od desíti k pěti." zamele hlavou černovlásek.

"Řekl jsem ti snad, abys mi dával moudra? Neřekl! Tak buď ticho a neozývej se raději. Pořád jsi jen pouhý rádce a bývalý sluha." odfrkne si povýšeně blondýn a dál sepisuje poznámky.

Černovlásek je raději tiše a jen ho pozoruje.

"Pane, je tu vaše manželka, chce s vámi mluvit." zaklepe na dveře jeho komorný.

Blonďáček kývne na souhlas. Jeho žena vejde do místnosti.

"Miláčku, rozhodla jsem se jet na pár dní k rodičům, potřebují teď mou pomoc. Nezlob se prosím. A dávej pozor..." pohlédne z okna.

"Ať tu znovu "omylem" nesboříš zdi."

Políbí prince lehce na rty.

"Nemohu za to! Byla to nehoda." brání se blonďáček

"Jistě. Každý alespoň jednou za svou vládu, vyhodil do povětří hranice, že?" ušklíbne se jeho žena ironicky.

Princ jen kývne hlavou.

"Dávej na sebe pozor Jinie. Kdyby cokoliv, hned pošli dopis, ano?" dá ženě pusu na čelo

Hnědovlásek nastoupí do kočáru a princ se jen kouká, jak mizí v dálce.

Princ úlevně vydechne a sundá si ten otravný frakový pás, který mu leze na nervy.
(Pro ty, kteří neví o co go...To, co měl Gi kolem pasu v BS&T. Černý pás. Heh...návrhář je ze mě no...😊

😊

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

)

Černovlásek na něj kouká.

"Jdu si dát koupel. Až se vrátím, chci tu mít večeři." hodí po něm princ svou košili.

Černovlásek si ji rychle sundá z hlavy, aby viděl jeho krásné tělo. Pak ho něco napadne.
Běží do své věže, kde se oblékne do sexy oblečku a dá si kolem krku obojek s vodítkem. Vrátí se do princova pokoje a sedne si tam na postel. Čeká hodně dlouho. Nakonec se rozhodne začít bez prince. Roztáhne nožky od sebe a hezky vyšpulí zadeček. Jednou ručkou si sjede k rozkroku, který začne hezky opečovávat. Druhou ručku má před pusou, a strčí si tři prsty do pusinky.

Začne je sát a cucat jako lízátko, začne si druhou rukou honit. Přestane si sát prstíky, když uzná, že to stačí a rovnou tři si strčí do zadečku. Dlouho se už pro prince NamJoonieho připravoval. A teď má konečně šanci. Místo svých prstů si představí penis svého prince. To ho vzruší natolik, že začne sténat tiše. Prstíky se trefí na svou prostatu. Prohne se v zádech. Nečekal to.
Pokračuje do onoho bodu. Je to dokonalé. Se zavzdycháním jména svého prince se udělá blonďáčkovi přímo na hedvábné prostěradlo.

BTS One ShotsKde žijí příběhy. Začni objevovat