Zo spokojného spánku ma vytrhlo iba prudké potiahnutie.
„Vstávaj už sú tri."
Niekto so mnou mykal. Posadila som sa a otvorila oči. Perrie. Vyhrabala som sa zo stanu. Boli sme tu všetky.
„No, ale rozmýšľala som, čo keby sme to spravili tak, že by sme začali kričať a jačať, tým by sme ich zobudili a potom sa im skryli niekde ďaleko a stále kričali?"
„Toto je ešte geniálnejší plán Soph," prikývli.
„Ale rozdelíme sa okey?" ony si snáď robia srandu.
„Takže, keď vám bliknem kričte hej?" prikývla som aj ja a zobrala si do ruky baterku.
„Tri, dva, jedna," pomaly sme sa od seba vzdiaľovali. Sophia zablikala svetlom a my sme začali hlasno kričať, ten krik bol dosť silný, takže nie je šanca aby to nepočuli. Naraz sme všetky utíchli. Pár sekúnd na to sme počuli zips. Rozbehli sme sa do všetkých možných strán a kričali. Bežala som stále rovno a potom som zahla za taký veľký dub. Až teraz som si začala uvedomovať, že je tma. A ja som v lese. Sama. Začala som panikáriť, chcela som sa vrátiť, ale nevedela som odkiaľ. Otáčala som sa na mieste. Po dlhej dobe, tipujem polhodinke – hodinke som si sadla k nejakému stromu. Začala som sa triasť, zimou a strachom.
Niall's pov
„Díky, že ste si urobili takú srandu," prekrútil očami Harry a objal Zoe okolo pása.
„Nemáte začo," uškrnula sa Zoe.
„Bonnie sa ešte nevrátila?" spýtala sa Erica. Všetci sme pokrútili hlavou na znak nesúhlasu.
„Nemyslíte, že sa jej niečo stalo?" spýtala sa Perrie.
„Dúfam, že nie," povedala automaticky Zoe.
„Idem ju pohľadať," povedal som. „Kadiaľ bežala?"
„Myslím že tadiaľ," ukázala smerom na juh. Prikývol som a vybral sa tým smerom.
„Bonnie? Bon? Bonnie?" kričal som, keď som bol už ďalej od našich stanov. Vedel som, že niekde po blízku nebude. Kráčal som stále rovno, sem tam som aj zabočil, ale nie veľakrát. Pozorne som počúval a sledoval veci okolo.
„Bonnie?!" Zrazu sa na mňa niečo zakvačilo. Ľadová pokožka sa dotkla tej mojej. Baterku som namieril na osobu po mojom ľavom boku. Bola to Bonnie, celá sa triasla.
„Tu si," vydýchol som a pritiahol si ju ku sebe. Bola strašne ľadová. Pomaly som sa otočil a smeroval k stanom. Hneď ako sme tam prišli zaliezli sme do stanu. Bola počuť vrava, takže pravdepodobne boli ostatní hore a rozprávali sa. Jej telo som prikryl dekou. Mala zatvorené oči a stále držala moju ruku.
„Už sme tu, neboj sa," priľahol som si k nej a upokojujúco som ju pohladil po ruke. Prikývla. Usmial som sa a priľahol som si k nej bližšie. Moje ruky som obmotal okolo jej studeného tela. Po pár minútach som cítil, že už spí. O chvíľu na to, som zaspal aj ja.
Bonnie's pov
Ráno som sa zobudila v príjemnom teple. Vôbec mi nevadilo, že som nalepená na Niallovi. Bola som si istá, že to je Niall, keďže nikto ďalší tu s nami v stane nebol. Mala som zatvorené oči, zaspala by som znovu keby som na sebe necítila niečí pohľad. Dlho som váha či oči otvorím, no nakoniec som dala na možnosť B, teda predstieranie spánku. Cítila som, ako mi jeho ruka prešla po vlasoch. Bol to príjemný pocit, no vedela som, že nebude trvať večne. Otvorila som oči. Videla som modré oči, ktoré na mňa uprene pozerali. Zaklipkala som očami, pre ostré svetlo a pretrela som si ich. Stále sa na mňa pozeral. Usmiala som sa. On mi prekvapivo úsmev opätoval.
„Rozmýšľal som..." začal, „čo keby sme si to navzájom vynahradili?"
„Nechápem, čo myslíš?"
„No myslím naše zanedbané kamarátstvo, myslím tak, že by sme bývali častejšie spolu ako predtým,"
„Bude mi cťou," usmiala som sa na neho.
„Aj mne."
„Inak dobré ráno," zasmiala som sa.
„Aj tebe," zasmial sa aj on.
„Myslíš, že sú už hore?"
„Nemyslím," odpovedal.
„Ty nikdy nemyslíš."
„Nevieš koľko je hodín?" spýtal sa ma po pár minútach. Zakývala som hlavou.
„Niall?" opýtala som sa.
„Hm?"
„Mohol by si vyjsť zo stanu, prosím?"
„Prečo?" nechápavo zdvihol obočie.
„Chcem sa prezliecť," povedala som a nahodila neutrálny výraz. Chápavo prikývol a so smiechom odišiel. Rýchlo som sa prezliekla, i keď to bolo dosť ťažké sa normálne a hlavne rýchlo prezliecť v stane, kde si nemôžete ani zastať, ale nemala som inú možnosť. Keď som bola prezlečená vyliezla som zo stanu. Videla som baby pri móle, tak som sa vybrala k nim.
„Bonnie, ty nám nerob už také šoky," povedala Perrie, keď ma zaregistrovala.
„Nie, už ma do lesa nikdy nedostanete," odpovedala som jej.
„Inač chalani mi dnes povedali, že tu je chata. Asi 20 metrov od nás a zhodou okolností je to ich chata, takže tam sa máme prísť naraňajkovať," prikývli sme.
„Hneď teraz či máme čas?"
„Máme čas, ovšem, ak nie ste hladné,"
„Ja nie som," povedala som.
„Ani ja, takže ostávame tu?"
„Môžeme," s babami sme sa tam ešte rozprávali, postupom času som tu ostala iba ja so Sophiou.
„Zoe mi o tom povedala," prisadla si ku mne.
„O čom?"
„O tvojich citoch k Niallovi," vyplašene som sa na ňu pozrela, „neboj nikomu to nepoviem."
„Ešte že tak, fakt prosím niekomu to nehovor."
„Neboj, ako dlho?"
„Rok, možno viac."
„Dievča, normálne sa čudujem, že ti na to ešte neprišiel."
„Ani nehovor, nechcem aby na to prišiel, aby to čo i len zistil."
„Chápem ťa, ja som to tak mala s Liamom," usmiala sa, „ale teraz sme spolu, možno, keby si mu to povedala, tak by ti bolo lepšie, i keď chápem, že sa pred mesiacom rozišiel so svojou snúbenicou. Ale-," prerušila som ju.
„Sophia nie, prosím. Nechcem aby to vedel proste, nie. Viem, že on ku mne nič necíti, chce byť len kamarát, dnes ráno mi to povedal a tak to bude lepšie, proste nechajme to tak a poďme sa za nimi. Som celkom hladná," pri poslednej vete som sa zasmiala a postavila som sa.
„Áno, áno, poďme," podala som jej ruku a vytiahla ju hore.
čauky babyy :D ako ste si mohli všimnút menila som cover k príbehu, kde sa mi záhadne stratilo L, áno gratulujem tomuto portálu, že mi ho len tak nezobrazil ^^ človek je nasratý lebo sa s tým sere a čo má z toho? hovno :D tak babičky moje. zajtra časť nebude lebo naša škola má 50. rokov :D a ja idem vystupovať :D och, a či sa mi chce? nechce ale vycúvať nemôžem.. k tomu ako bonus som prišla o hlas :) ^^ to je taká čerešnička na tortičke -_- no a v piatok by časť mala byť a asi bude.. :) nie že asi ale určite :D :P ešte k tomu coveru dnes alebo zajtra v noci ho prerobím.. ak sa mi to podarí :) a ak budem mať na to náladu lebo.. toto už nie je normálne čo sa na tomto wattpade deje.. raz zmiznú votes raz reads raz kategórie -_- dobre v minulej časti ste ma strašne potešili a ......... STRAŠNE VÁM CHCEM POĎAKOVAŤ ZA NÁDHERNÝCH 1,000 READS!!!!!!!!! OMFG!!!! JA SOM SI MYSLELA, ŽE TOĽKO NIKDY NEBUDEM MAŤ A MÁM TY VOLE!!!! WOOOW.. THANKS THANKS THANKS THANKS <33333333333333333333333333333 a skoro som zabudla :D tak ako pri každej časti aj táto ma venovanie :) a najkrajší komentár má venovanie na tejto časti má venovanie v nasledujúcej časti.. tak komentujte :D lovujem váás :3
YOU ARE READING
COLORFUL (Niall Horan)
FanfictionNechaj ľudí odísť - ak sa vrátia, patria k tebe... - ak nie, nikdy k tebe ani nepatrili... cover by: KiraSwift