29. časť - "Liam"

1.4K 150 5
                                    

„Trochu ma mrzí, že je Niall taký debil,“ prekročila som konár. A dávala si pozor na to, kde šliapem. Práve sme boli v lese, lebo sme hľadali Nialla, ktorý sa vyparil z povrchu zemského.

„Nie si sám,“ prikývla som mu na to. „Ehm Liam?“ vyplašene som povedala jeho meno.

„Hm?“ stále sme išli vpred.

„Myslím - myslím, že tu niečo vrčí,“ obzrela som sa za seba a mala som pravdu. Niečomu tam svietili oči a v mesačnom svite som mohla vidieť aj biele vycerené zuby. „Liam, Liam,“ potiahla som ho za ruku aby sa obzrel.

„Do paroma,“ vytreštil oči, keď sa otočil tým smerom, ktorým som bola otočená aj ja. „Bež!“ na nič som nečakala zdrapila som Liama za ruku a bežala doľava. Skoro som sa začala smiať, keď sme preleteli cez krík, ale vzhľadom k situácií sa to vôbec nehodilo.  Vybehli sme na lúku, kde sa nachádzali naše stany. Bežali sme priamo k ohnisku, tesne pred ním Liam zakopol a stiahol ma s ním. Začala som sa smiať a držať si koleno lebo som dopadla priamo naň. Aj keď to trochu bolelo stále som sa smiala. S ťažkosťami som sa posadila a jednou rukou si prehrabla vlasy. Vytiahla som si z nich nejaký konárik, musela som vyzerať ako keby som prešla cez tornádo. Liam sa o chvíľu posadil tiež. Až keď som sa postavila tak som si všimla divné pohľady ostatných.

„Ehm,“ odkašľala som si a z vlasov si vybrala ďalší konárik. Nemali sme bežať cez ten krík.

„Kde ste boli?“ spýtala sa nás Sophia.

„V lese,“ odmlčala som sa, „hľadali sme tam Nialla, ktorý očividne je tu,“ prestúpila som z nohy na nohu.

„Aha a preto vyzeráte tak ako vyzeráte?“ neprestala sa vypytovať.

„Soph,“ prišiel k nej Liam a objal ju zozadu. „Keď sme boli v lese, začalo sa nami niečo vrčať. Bol tam vlk tak sme pred ním utekali a prebehli sme to rovno cez krík. Nežiarli miláčik,“ dal jej pusu do vlasov. Boli spolu strašne zlatý.

„No ľudia, tu už ostať nemôžeme, sú tu vlci,“

„Ale nemôžeme ani odísť, všetci sme tu už pili okrem vás dvoch a tri autá nedošoférujete,“ poznamenala Zoe. 

„Budem hore,“ povedala som, „ja aj tak dnes nezaspím a ani nechcem takže budem tu a keby sa niečo dialo tak vás zavolám.“

„To nemôžeš, čo ak sa ti niečo stane?“ opýtal sa Niall.

„Od kedy sa staráš?“ odsekla som. „Predstav si už sa stalo,“  nemohla som si pomôcť proste to išlo samo. Prekvapene sa na mňa pozrel a nie len on, ale všetci okrem Liama a Harryho. Odvrátila som pohľad. „Ja už pôjdem,“ zamumlala som a otočila sa na odchod. Sadla som si asi tridsať metrov od nich. Skrčila som kolená a podoprela si nimi hlavu. Nechcela som byť na neho taká, vlastne ani neviem prečo som to spravila. Už s tým nič neurobím tak som na to prestala myslieť.

„Čo som ti spravil?“ ozvalo sa spoza mňa.

„Hlúpa otázka,“ sadol si ku mne.

„Normálna otázka, tak odpovedz.“

„Nebudem ti na to odpovedať, mal by si to vedieť sám,“ nohy som dala do tureckého sedu.

„Ale ja fakt neviem.“

„A ja tú odpoveď zase nechcem.“

„Bonnie!“ odpovedal nahnevane.

„Čo je? Mal by si vedieť čo mi je a ty to vieš veľmi dobre.“

„V poslednom čase si iná,“ postavil sa, no stále som cítila jeho pohľad na mne.

„Aha. Takže ja som iná hej? Nie, Niall, to len ty si slepý,“ postavila som sa na odchod, „keď ti to dopne tak príď za mnou o čom dosť silne pochybujem,“ presunula som sa od ďaleko od neho.  Tento deň nedopadne dobre.

prepáčte dievčatá, že časť je iba taká krátka.. ale vlastne nemala byť žiadna iba v sobotu alebo neďeľu ale teraz som ju pre vás napísala pre to lebo ste dali nádherných 40 votes na minulej časti za krátky čas :33 milujem váss :33 inak vydno na nej že je písaná strašne na rýchlo lebo zajtra odchádzam do Nitri a chcem sa poriadne vyspať :DD takže prepáčte :) ale ďakujem vám moc moc moc moc moc moc ♥♥♥

PS: pre čitateľky ktorá čítavajú aj BUM časť bude cez víkend :) 

pre Ďalšiu časť 30+ votes♥♥

COLORFUL (Niall Horan)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang