Zobudila som sa tým, že som spadla z postele. Bolo sedem hodín ráno. Vedela som, že keby som si ľahla naspäť, tak by som aj tak nezaspala. Potichu som sa dotrepala do kúpeľne, kde sme mali s babami veci. Obliekla som sa do tých mojich a zišla dole.
Bola som v kuchyni a jedla jablko, keď niekto prišiel. Otočila som sa a uvidela Nialla. Ten len na mňa kukol a sadol si. Nemusel ani hovoriť a hneď som pred neho položila pohár s vodou a tabletku od bolesti.
„Ďakujem," zachrapčal a tabletku vypil. Sadla som si oproti nemu.
„Viem, že ma do toho nič nie je, ale čo sa včera stalo?" hrýzla som si do vnútornej strany líca. Prekvapene na mňa pozrel.
„Ty si tu bola včera?"
„Áno, donútili nás," potichu som sa zasmiala.
„Aha, no o nič nejde," zostala som prekvapená.
„O nič? Však mi hovorili, že si plakal," teraz zostal zaskočený on. Keď som ho videla, dodala som len tiché prepáč. Postavila som sa na odchod.
„Mali pravdu," nechápavo som sa otočila na Nialla.
„Kto?" zdvihla som obočie.
„Chalani," stále ma nenapadalo nič, že v čom mali pravdu.
„V čom ako?" pomaly som sa vrátila.
„V tom, že je Ella iba štetka," ostala som v šoku.
„Čo sa pre boha medzi vami stalo?" začal sa smiať. Nebol to ten jeho normálny smiech. Tento bol plný posmechu a irónie. Nič som nechápala. Čakala som, kým mi odpovie.
„Vieš, po tých rokoch, keď som si konečne myslel, že som našiel tú pravú sa ukázalo, že išla iba po peniazoch a mojej sláve. Veril som jej a ona ma podvádzala. Vždy som jej to prepáčil, lebo som proste tomu nechcel uveriť, no včera to zašlo až priďaleko. Podviedla ma priamo pred mojimi očami a potom sa mi vysmiala. Tak som sa proste zriadil a odišiel domov," väčšina dievčat by sa potešila, no ja taká nie som. Skôr som ostala prekvapená a smutná, že si to vytrpel práve on. Prišla som k nemu a objala ho, prekvapivo mi objatie opätoval.
„Je veľmi veľa, keď chcem dievča, ktoré by ma skutočne ľúbilo?" povedal trasľavým hlasom a stále ma držal v objatí. Ucítila som niečo mokré a horúce na mojom pleci. Teraz som si bola 100% istá, že sa rozplakal. Pevnejšie som ho objala a hladila po chrbte.
„Štt, ona ti za to nestojí," pomaly som sa od neho odtiahla. Utrel si posledné slzy a pozrel sa na mňa.
„Ďakujem," povedal. Jemne som sa usmiala.
„Nemáš vôbec začo," posadila som sa oproti nemu. O chvíľu na to sa sem dovalili chalani.
„Dobré ráno," povedal Harry a objal ma okolo pliec.
„Dávaj si pozor, je ráno, kto vie čo chytal," povedala Zoe hneď, ako prišla. Hneď som jeho ruku strhla z mojich pliec a odsadla si preč. Chalani sa na mne začali smiať. Chcela som im niečo namietnuť, ale bolo by to divné.
„Ha, ha veľmi vtipné," odsekla som. Začali sa smiať. Dobre viem, že keď sa hnevám tak som červená a vyzerám fakt smiešne, ale zo mňa si nikto srandu robiť nebude. Kým sa oni smiali, pošepkala som babám náš plán. Súhlasili, takže mi to teraz pôjde ľahšie.
Boli sme tam ešte hodinu a potom sa rozišli domov. Môj perfektný plán, to už musí byť fakt perfektné, keď si to sama pochválim. Hneď som môj plán začala vybavovať. Bude to mega odplata a nárokom som vybrala také miesto, kde by sme nikdy sami nešli a ich by ani nenapadlo, že by to bolo na tom mieste. Všetko som vybavila. Bola som nesmierne rada, keď s tým správca súhlasil.
-*-*-*-*-
Na druhý deň okolo obeda sme mali namierené na to miesto, kde sa mal uskutočniť náš prank. Niall s nami nešiel, ešte stále sa rozpamätáva z toho rozchodu. A ani sa nečudujem. Rozísť sa skoro 2 týždne po zasnúbení, to musí byť hrozná bolesť.
Mali sme namierené do lunaparku na kolotoče. Na veľký kolotoč, ktorý bol dosť vysoko. Mali sme to nachystané tak, že tam musia chcieť ísť oni a nie my. Musia tam ísť totiž bez nás.
„Hej, poďme na ten veľký!" vypískol Harry a ukázal naň.
„Tam ma nedostaneš, ak chcete choďte, my vás tu počkáme," prikývli a odišli.
„Tak, a teraz sa začína skutočná zábava," povedala Erica. Išli sme sa potajomky pozrieť za správcom, poznal nás, keďže sme mu včera volali.
„Takže ich tak fakt zaseknete, keď budú hore?"
„Áno, ale ste si istá, že si to beriete na zodpovednosť?"
„Iste, už sa neviem dočkať ako budú vyzerať," správca iba prikývol. Išli sme na miesta, kde budeme mať najlepší výhľad. Kolotoč sa dal do pohybu. Im fakt nebolo čudné, že sú na novom kolotoči sami? No mne by to teda divné bolo. Zrazu, keď boli najvyššie, sa kolotoč zasekol. Ľudia sa začali zbiehať okolo. Potichu sme sa s babami smiali a pozerali hore. Z diaľky vyzerali byť veľmi vykoľajení. Počula som aj slabý výkrik.
„Majú čo si zaslúžia."
„To teda hej," boli tam ďalšiu pol hodinu. Podľa výkrikov som usúdila, že museli byť riadne zúfalí. Išla som za správcom, aby ich už pustil. Hneď, ako prišli dole, Zayn s Liamom sa rozbehli do záchodov a Harry s Louisom oproti nám.
„VY!" zakričal Louis, „ako ste si to dovolili?" pokračoval.
„Jednoducho," odpovedala som pokojným tónom, „máte tu sladkú pomstu za všetky tie žarty, čo ste nám spravili."
„Musím uznať, že sa vám to fakt podarilo," zasmial sa nakoniec Harry.
čavte.. po dvoch dňoch sa vám znovu hlásim :D som otravná, ja viem :D s časťou som nespokojná.. nevydarila sa mi, ale už sa dostávame do tých zápletok :D áno zase.. to v predchádzajúcich kapitolách bolo nič oproti týmto nasledujúcim :D za chyby sa ospravdelňujem, ešte som rozhádzaná z výletu :D ale tak patrí sa... poviem vám niečo "NIKDY NECHODTE DO ZRKADLOVÉHO BLUDISKA KEĎ NEMUSÍTE" je to fakt blbý pocit :D dobre vráťme sa k čast.. tak ako predchádzajúce aj táto má venovanie.. (hore) a ako vždy najkrajší komentár má venovanie :)
PS: ďakujem za votes a komentáre <3
ESTÁS LEYENDO
COLORFUL (Niall Horan)
FanficNechaj ľudí odísť - ak sa vrátia, patria k tebe... - ak nie, nikdy k tebe ani nepatrili... cover by: KiraSwift