Niall's pov
„Ešte nie?" spýtal sa ma Harry.
„Ešte nie, aj keď si myslím, že to, čo sme uzatvorili je úplná sprostosť."
„Ale no tak, ešte to vydrž, pomaly sa do toho dostaneš. Len daj tomu čas. Budeš odmenený aj ty. Ale ak to nezvládneš do konca toho mesiaca vieš, čo ťa čaká."
„Áno, viem. I keď je to celkom sranda. Aj keď Liam stále hubuje, že by sme to nemali robiť. Je pravda, že jej nechcem ublížiť, ale tá stávka je hrozná. Aspoň pre mňa."
„Konečne si dospel a začal si užívať život. Liam aj na to musí brať ohľad, že ty už nie si ten malý chlapec," zasmial som sa.
„Áno, to máš pravdu."
„Ja mám vždy pravdu," odpovedal.
„Áno, pán namyslený," prevrátil som nad ním očami.
„Nie vždy," uškrnul sa.
„To mala byť urážka," informoval som ho.
„Ja viem," pokrútil som hlavou.
-*-*-*-*-*
„Dobré ráno princezná," poslal som správu Bonnie. Za niekoľko minút mi prišla odpoveď.
„Aj tebe dobré ráno, i keď je už skoro obed :-D"
„Ja mám stále ráno :-D však ma poznáš, počuj dnes je taká párty u Austina, nezašli by sme tam, prosím? :-( :-*" odpoveď dlho nechodila, už som chcel mobil odložiť, keď mi pípol.
„No, len pod podmienkou, že tam budú aj baby a nebudete do mňa liať alkohol! :-p :-D"
„Zoe a Erica sú samozrejmosť :-D o tých viem, že pôjdu :-D a pokúsim sa od teba oddialiť toho pokušiteľa :-D"
„Áno, nech sa ku mne Harry ani nepriblíži. Aj tak viem, že ty nikoho nebudeš odďaľovať, keď budeš ako prvý na štýl ruská flinta :-D" zasmial som sa.
„Takže ma chceš uraziť? :-O"
„To by som si nedovolila, no možno niekedy :-D"
„Možno ach jaj :-D tak dnes, som u vás o siedmej čakaj ma :-D"
„Budem, neboj :-) a už musím ísť, mám taký pocit, že niečo v dome vybuchlo, lebo nastal strašný rámus :-D idem tie dve skontrolovať, čo zase vystrájajú, drž my palce :-D"
„Budem a veľa šťastia."
„Myslím, že ho budem potrebovať," zasmial som sa.
-*-*-*
Zaparkoval som pred ich domom. Ako inak , Harry sa mi nasáčkoval do auta a to ani nevedel, kde idem. Prezvonil som Bonnie. Určite jej dopne, že som už tu. Čakali sme ešte pár minút, kým neprišli.
„Ahojte," pozdravila sa nám Bonnie a sadla si dozadu. Po nej to zopakovala aj Erica so Zoe.
„Čaute," odzdravili sme sa spoločne s Harrym. Naštartoval som auto a vyrazili sme k Austinovi. Ostatní chalani a ich baby by tam už mali byť. Zaparkoval som pred jeho domom, z ktorého išla hlasitá hudba. Vystúpil som. Chcel som babám otvoriť dvere, ale tie už boli dávno vonku. Išiel som k Bonnie a zobral ju za ruku.
„No tak uvoľni sa, nič sa ti nestane."
„Ja som uvoľnená," odpovedala. Nad jej odpoveďou som sa zasmial.
„Cítim ako sa ti klepe ruka."
„Mám len tik," rozosmial som sa. Objal som ju okolo pása.
„Áno, tik," stále som sa smial, „tik vyzerá inak," viedol som ju do domu.
„Bože, robíš z komára somára."
„Prečo nie z konára somára?"
„Na môj veru ty si už pil," zastavila sa a otočila ku mne. Prižmúrila oči a behala po mne pohľadom. Zasmial som sa. Pristúpil som k nej bližšie a pobozkal ju.
„Som triezvy ako rybička," povedal som hneď, ako som sa od nej odtiahol.
Chcel som ju pobozkať znovu, len ju od mňa niečo odtiahlo. Mohol som si myslieť. Sophia a Perrie. Zavliekli ju niekde dozadu. Nikdy nepochopím tieto babské stretnutia. V diaľke som videl Austina a chalanov, tak som sa vybral k nim.
„Nazdar," povedal Austin, keď ma videl.
„Čaute," odzdravil som sa. S Austinom sme si podali ruky.
„Som počul, že si si našiel dievča, čo je na tom pravdy?"
„Skutočne mám dievča, takže ak si neveril médiám teraz ti to hovorím ja."
„To som rád, ty kanec. Je tu?" prikývol som. „Čakám, že ma zoznámiš," uškrnul sa na mňa. Pomaly sa začala párty rozbiehať do širokých rozmerov.
takže babičky :3 dnes som bola na meetingu kde sa to poriadne rozbehlo :D síce nám počasie neprialo ale aaaaaa :3 sme boli v esc a vozili sa dole v prízemnom parkovisku na košíkoch :D a robili sme blbosti :D chodili po námestí a spievali :D a free hugs nesmelo chýbať :3 som sa objala s kanaďankou waa :3 a ten prízvuk wááá :3 :D uplne wow :3 no a okey ideme k časti :D rozmýšľam, že tento príbeh vymažem no neviem.. samozrejme, že ho nechcem vymazať ale proste.. straší ma ten nával votes a reads :D týmto vám nechcem povedať aby ste to nevotovali a nečítali! :D votujte a čítajte :DD a ako aj pri minulých častiach aj táto má venovanie :D takže zase vyberiem náhodný komentár ktorý ho dostane :D inač dnes sa rozpisovať nejdem som príliš uťahaná :D okey, love ya girrls :) bye :D
PS: prečítajte si príbeh od jarkenka255 - Dream je to fakt úžasné :)
a od ElikaEllRukov - why is he perfect :)
YOU ARE READING
COLORFUL (Niall Horan)
FanfictionNechaj ľudí odísť - ak sa vrátia, patria k tebe... - ak nie, nikdy k tebe ani nepatrili... cover by: KiraSwift