21.časť - "Pozvánka"

1.8K 154 14
                                    

Strapatá a v pyžame som sa došuchtala k dverám, kde niekto pred pár sekundami zbesilo zvonil na zvonček. Dvere som otvorila, ale nikto tam nebol. Poriadne som sa poobzerala, ale nevidela som ani jednu živú dušu. Deti našich susedov si robia zase srandu. Chcela som dvere zavrieť, no pohľad mi padol na malú obálku na rohožke.  Zohla som sa pre ňu a zobrala ju do rúk. Bola modrobiela, a po nej boli zlaté ornamenty. Netušila som, že sa takéto obálky vyrábajú. So sprievodom zívania a otvárania obálky som zabuchla dvere. Pozrela som sa dnu vytiahla som biely papier s modrými ornamentmi a textom. Začala som čítať.  

Blue&White royal ball,"  hneď pri názve som sa musela usmiať. Jedna z mojich najobľúbenejších farieb. Po ceste hore do izby som si čítala pozvánku.

Vážená pani/vážený pán, týmto si Vás dovoľujeme pozvať na kráľovský ples, ktorý sa uskutoční v dni najbližšieho splnu od doručenia obálky o 18:00 hodine v Londýne na mieste terajšej „Royal Albert Hall." Za to, že sa momentálne nachádzame v Spojenom Kráľovstve, bál neorganizuje nikto z kráľovskej rodiny."  Posadila som sa na posteľ a pokračovala v čítaní.

Sú tu iba 2 podmienky, ktoré sa musia splniť aby pozvanie platilo. Dámy musia prísť v modrých dlhých šatoch a páni v bielych oblekoch. Nie je to verejná udalosť, iba pre pozvaných. Tešíme sa na Váš príchod. Spoločnosť T&O,"  hneď ako som dočítala sa mi rozzvonil mobil, ktorý oznamoval prichádzajúci hovor. Zobrala som ho do ruky a hovor prijala.

„Prosím?"

„Bonnie, tu Niall."

„Všimla som si," pobavene som odpovedala.

„Dostala si list?"

„Ak myslíš ten modrý, tak hej."

„Aj mne to prišlo, aj chalanom, a aj babám."

„Nejako ste sa rýchlo stihli skontaktovať."

„To Harry."

„No ak to je všetko čo si chcel, tak môžeš zavesiť nie?"

„Nie vlastne bude lepšie, keď sa stretneme," odpovedal.

„Dobre kedy a kde?"

„O hodinu u mňa?"

„No dobre, ak tam dovtedy neprídem nehnevaj sa."

„Však jasné pani Pomalá."

„Toto si vypiješ Horan," povedala som a zložila. Išla som sa najesť. Super poloprázdna chladnička. Vidno, že nie je mamina doma. Z tých zložiek v chladničke som si spravila toasty. Najedla som sa a išla naspäť do izby presnejšie povedané do kúpeľne. Osprchovala som sa, umyla zuby, učesala a jemne sa nalíčila. V izbe som sa prezliekla do nových vecí, zobrala mobil a kľúče od domu. Mala som ešte 20 minút a to je presne ten čas, za ktorý to musím stihnúť k nemu keďže idem pešo.  Dom som zamkla a pomalou chôdzou sa vybrala smerom k jeho domu, no jeho ako jeho, keďže tam bývajú všetci. Mala by som si švihnúť ak chcem prísť na čas, ale nevadí počká si. Meškala som iba 15 minút. Vedela som, že bude zúriť. Na skorý príchod si totiž potrpí. Zaklopala som na dvere, nemusela som ani počítať, do sekundy boli dvere otvorené.

„Už som si myslel, že neprídeš," povedal nahnevane.

„Však pokoj, pokoj som tu a to je hlavné," povedala som pokojne a viem, že som ho naštvala ešte viacej. Hovorila som. Pri ňom človek musí byť vždy a všade načas. Neznášala som túto jeho vlastnosť. Pokrútil hlavou a pozval ma dnu. Zišla som a vyzula sa. 

„Sám doma?" spýtala som, keď som nepočula žiaden krik či spustenú televíziu.

„Konečne po dlhej dobe," zavrel dvere a viedol ma do obývačky. Sadla som si na gauč a on hneď vedľa mňa.

„Teraz je tu nezvyčajné ticho a pokoj,"

„Áno, to je. Ale chvála bohu, začínajú byť v poslednom čase otravní."

„S čím ťa otravujú?" spýtala som sa ho.

„To je jedno."

„Ehm-"

„Čo si to chcel prebrať?" spýtala som sa ho čím som mu aj skočila do reči.

„No, chcel som sa ťa spýtať, či ideš na ten ples."

„No, asi hej, ale nemám s kým."

„No a to som sa chcel spýtať. Pôjdeš so mnou na ten ples?"

 čaute babičky :D no ako sa máte? :D dúfam, že dobre lebo mne zase šibe :D inač včera som prišla na to, že 1€ má 100 centov :DDD som ja ale šikovná :D no okeyy teraz k časti :D jéjo bude ples... čo si myslíte, že sa na ňom stane? :D ale naň si ešte musíe počkať :D no a čo som ešte chcela.. jáj na mojom profile máte ďalšiu poviedku, no tento raz s Harrym :D jéj urobila som s 1D kaderníkov :D moja fantázia nemá hraníc :DD no nejdem váe zdržiavať takže pre ďalšiu časť 25+v :D love ya and bye :D túto časť venujem marry_horan za krásny komentár, ktorý ma strašne potešil :3 

COLORFUL (Niall Horan)Onde histórias criam vida. Descubra agora