„No tak, daj si," ponúkali mi všetci okolo.
„Však viete, že nepijem."
„Sú to tvoje narodeniny, daj si aspoň jeden," prosíkal ma Harry. Vrazil mi pohár do ruky.
„Pi!"
„Nie!" chcela som pohár položiť, ale chytil mi ruku.
„Jeden, iba jeden," neveriacky som sa na neho pozrela. Priložila som si pohár k perám, ešte som váhala ale nakoniec som to svinstvo vypila. Skoro ma naplo, bola to hrozná chuť. Trvalo kým prešla.
„Mohla si to zapiť," Harryho som prebodla pohľadom. Ona sa nad mojím činom začal iba smiať. Pokrútila som hlavou a sadla si od nich. Všetci zabávali, usmiala som sa nad nimi. Po chvíli som sa zavŕtala do svojich myšlienok. Vrátila som sa k ránu, keď mi Sophia hovorila o tom, že by mi bolo lepšie keby som mu to povedala. Osobne som svoj názor zastávala. Viem, že on ku mne cíti iba kamarátstvo. Po chvíli si ku mne niekto prisadol, pozrela som sa na osobu po mojej pravici. Bola to Perrie.
„Prečo nie si pri nás?" premerala si ma pohľadom.
„Ja neviem," odpovedala som nakoniec. Potiahla ma za ruku a viedla ma smerom k nim. Naliala mi vodku a dala pred mňa.
„Vypi to," pokrútila som hlavou.
„Vypi to."
„Nie."
„Bonnie máš 18, aspoň raz sa odviaž a zabudni na problémy, alkohol ti nič nespraví, neboj sa a vypi to," z časti má pravdu, mám osemnásť môžem sa odviazať. Možno urobím chybu, ale pohárik som zobrala a vypila jeho obsah. A potom to išlo, ďalší a ďalší. Prestala som až vtedy, keď som videla rozmazanejšie. Ale ani to ma neprinútilo odísť. Okolo druhej ráno sa to tu všetko rozpustilo. Cesta k stanu bola dlhšia než obvykle. Neobťažovala som sa prezliecť. Po pár minútach som počula rozpisovanie stanu a hneď na to, sa tu objavila Niallova hlava. Hneď, ako zišiel dnu tak si ľahol. Ležala som na chrbte a sledovala cez malý sieťkovaný otvor oblohu. Počula som zašuchotanie a hneď na to pocit, že sa na vás niekto pozerá. Svoju hlavu som natočila na stranu, tak aby som ho videla. Mal jemne rozstrapatené vlasy a na perách mal drzý úškrn. Vyzeral na zožratie. Dobre fajn mohla by som svoje myšlienky krotiť.
„Tak ako dnes?" spýtal sa.
„Skvele," odpovedala som, „ty?"
„Tiež, ale ešte nie je koniec," uškrnul sa a posadil sa. Prešiel ku mne a sadol si obkročmo cez mňa. Ruky mi pritlačil k zemi. Pomaly sa ku mne naklonil. Zastal pár centimetrov od mojej tváre. Pozerala som sa mu do očí, tak isto ako on mne. Ani na sekundu neuhol pohľadom. O chvíľu som pocítila jeho pery na tých mojich. Moje zreničky sa rozšírili, bola som prekvapená. Začala som sa klepať. Keď zistil, že nereagujem tak sa odtiahol. Chystal sa niečo povedať, ale tento raz som ho prekvapila tým, že som ho pobozkala. Ruky som mu obmotala okolo krku. Potrebovala som sa nadýchnuť, tak som sa od neho odtiahla. Usmial sa a zliezol zo mňa. Ľahol si vedľa mňa a zobral si svoj mobil. Začal tam niečo ťukať a potom ho zamkol. Bolo to divné, ale neriešila som to.
*-*-*-*-
Zobudila som sa na vyzváňací mobil, ktorého zvonenie pripomínalo motorovú pílu. Načiahla som sa preň a budík vypla. Vstala som a odišla do kúpeľne. Išla som do sprchy a nechala myšlienkam voľný priebeh. Prešiel presne mesiac od bozku s Niallom. Je v tom, že si to nepamätám a to je to najlepšie. Keď sme boli raz spolu vonku, nenápadne sa ma spýtal či si pamätám niečo z oslavy. Keď som mu povedala nie, zareagoval divne, ale nechala som to plávať, tak ako aj teraz je mi to jedno. Akurát som vyliezla so sprchy, keď sa mi znovu rozozvučal mobil. Prešla som ku nemu a jedným ťahom som hovor zdvihla.
„Prosím?"
„Ahoj, tu je Niall, chcel som len..nešla by si večer do kina?" ja mám ísť s ním do kina? Sama? To si tu všetci robíte zo mňa srandu?
„No, pokojne išla."
„Tak o piatej pred tvojím domom."
„Okey, ahoj," hovor som zrušila. Na tvári som mala široký úsmev. Nemohla som tomu uveriť. Ešte chvíľu som sedela na posteli, no potom mi začínala byť zima, tak som sa išla obliecť. Vlasy som si rozčesala a sadla si znovu na posteľ. Pozerala som von oknom a rozmýšľala som. Prečo tak náhle? Von sme spolu chodili, ale oba na prechádzky a teraz do kina? Bola som strašne nervózna, a to bola iba jedna hodina poobede. Začala som byť hladná, tak som zišla dolu do kuchyne, kde som strela baby. Zobrala som si cereálie a zaliala mliekom. Vysadla som si na linku a začala jesť.
„Niall ma pozval do kina," začala som. Postrehla som ako sa na mňa otočili.
„Vážne?"
„No nie robím si srandu," prevrátila som očami.
„Ja neverím."
„Zoe, nerob si nádeje nič medzi nami nebude."
„Možno časom," usmiala sa na mňa a poskočila.
„Radšej by sme mali začať rozoberať tému ty a Harry," uškrnula som sa na ňu.
„Ale, prosím ťa, tá téma sa rozoberala nespočetne veľakrát," pokrútila hlavou.
„Ale fakt, je medzi vami niečo?"
„Nie," odpovedala až príliš rýchlo a podozrivo.
„Aha, jasné," zasmiala som sa. Dojedla som a misku som dala so umývačky.
„Ja do toho kina nechcem ísť," povedala som asi tak hodinu pred piatou.
„Ale pekne pôjdeš, pozval ťa, čo teraz vymýšľaš?" radšej som jej neodpovedala. Odišla dom so izby, kde som sa prezliekla do nových vecí, predsa nepôjdem v teplákoch. Jemne som sa nalíčila. To všetko mi trvalo pol hodinu. Za presne taký čas? by mal prísť Niall. Už treba len čakať.
žabky moje sevas :D aj keď som hovorila, že časť dnes nebude ale prekvapivo je :D vidíte? nezanedbávam vás :D keby ste ma dnes videli na tom vystúpeni.. lol :DDD klepala som sa ako srnčí ratlík v zime :D nikdy ma na takúto akciu neprinútite :D k tomu som stihla obehnúť už aj doktorku :D som rýchla :D no a k časti.. o chvíľu sa to to začne zamotávať.. a ako vidíte už sa to začalo :DDDD ty kokos ja neviem čo mi dnes je :D inač tešíte sa na zajtra? ja nie :D ale posledný deň.. treba si ho užiť... teraz by mali bývať časti pravidelne každý jedeň deň.. ak budem stíhať písať, lebo taká jedna časť mi trvá napísať niekedy aj 2 hodiny :D a viete leto to je leto no :DD ale mám predpísané 3 časti už :D po nociach píšem a potom sa čudujem, že prečo ráno vyzerám ako netopier :D ale okey.. :D inač úplne som závyslá na takých smutných pesničkách :D časti píšem iba pri nich.. ako napr Give me love od Eda.. potom.. my importall od scene a tak :DDD ani si napämatám, že by som raz pri tomto písaní mala pustenú veselú pesničku :D som divná :D dobre, už vás totu nudiť viac totou poznámkou nebudem takže ju uknočím :D dakujem za votes a komentáre :) veľmi ma to poteší :) a ako vždy najkrajší komentár má venovanie :) tak komentujte ale to od vás chcem veľa nie? :DDDD dobre dobre.. love ya and byee :DD
VOUS LISEZ
COLORFUL (Niall Horan)
FanfictionNechaj ľudí odísť - ak sa vrátia, patria k tebe... - ak nie, nikdy k tebe ani nepatrili... cover by: KiraSwift