❌U n k n o w B o y❌

1K 67 57
                                    

Zobudil som sa na ten otrasný zvuk budíka. Neochotne som ho vypol a vstal z mäkkučkej a pohodlnej postele. Pomalým krokom som sa dostavil do kuchyne kde už bola mama.

,,Dobré ráno." rozospato som ju pozdravil a sadol si za stôl. ,,Dobré aj tebe zlatko." položila misku s ramenom predo mňa a dala mi pusu na čelo. Zjedol som ho a už prázdnu misku položil do drezu.

V izbe som si spravil rannú hygienu a obliekol sa.

Zbehol som dole, zobral si peniaze a vyrazil na zastávku.

Do uší som si dal sluchátka a pustil si môjho najobľúbenejšieho rapera Agusta D. Za týždeň tu má mať koncert. Šetril som naňho celý rok a dnes mám v pláne si kúpiť lístok.

Hneď ako som prišiel na zastávku tam už stál autobus. Nastúpil som doňho a sadol si dozadu.

Po pár zastávkach som vystúpil a kráčal k škole. Odložil som si veci do skrinky a šiel do triedy kde som si sadol na svoje obvyklé miesto pri okne.

Celý deň sa tiahol pomaly ako slimák a už som chcel z tadiaľto čo najskôr vypadnúť. Akonáhle zazvonil koniec poslednej hodiny som sa rozbehol preč. Chcem stihnúť lístky a k tomu sa vyhnúť Thuanovi a spol.

Otvoril som školské vchodové dvere a uvidel ich. Srdce mi začalo biť o stokrát rýchlejšie. Chcel som utiecť ale zastavila ma niečia ruka. Tlačila ma rovno za nimi.

,,Koho to tu máme?" slizky sa usmial a zoskočil z lavičky. ,,Nechaj ma." dostal som zo seba a otočil sa na odchod. Strčil do mňa až som tvrdo spadol na zem.

,,Ja viem že máš peniaze. Takže mi ich daj." podišiel ku mne a čupol si.

,,Trhni si." zaprel som sa do rúk a úspešne vstal. On sa len zasmial a jednu mi vrazil. A zas som ležal na zemi. Dlho sme sa nevideli kamarátka zem.

,,Okej keď to nejde po dobrom tak to pôjde po zlom." vrazil mi ešte jednu a spustila sa krv z rozbitej pery.

Začal sa mi hrabať v taške a vzal moje našetrené peniaze. ,,Nie prosím. Urobím hocičo len mi neber tie peniaze." načiahol som sa po ne ale on ustúpil aj s peniazmi v ruke.

,,Hm máš smolu. Ja chcem len peniaze." otočil sa a odchádzal. ,,Je váš chlapci." Jeho kamaráti mi uštedrili ešte pár kopancov a päsťoviek kým aj oni zmizli.

Po asi piatich minútach ležania na mojej kamarátke zemi som ráčil zdvihnúť môj zadok spolu s taškou. Dal som si aj na hlavu pre istotu kapucňu aby nebolo vidno moju dobitú tvár.

Tackavo som kráčal domov. Bude to trvať dlhšie ale nebudem riskovať že ma takto niekto uvidí v autobuse.

Musel som nejako odreagovať tú bolesť čo som mal na celom tele a tak som si pustil Agusta. Jeho hlas ma vie vždy upokojiť.

Chcel som prepnúť pieseň keď som do niekoho narazil. Sykol som od bolesti a chytil si rameno s modrinami.

,,Si v poriadku?" dotkol sa mojej ruky neznámy do ktorého som narazil. Pozrel som sa naň ho. Mal na sebe šiltovku, okuliare a rúško. Takže som ani nevedel ako vyzerá.

,,Preboha čo sa ti stalo?" jemne prešiel po mojej krvavej pere a po väčšej modrine na lícnej kosti.

,,Nič. Je mi fajn." podvihol som kútiky úst do malého úsmevu aby mi uveril. ,,Nie to teda nie je. Pomôžem ti počkaj."

Chcel som protestovať ale zacítil som pohyb s mojim telom. Zodvihol si ma na ruky a niesol celú cestu.

,,Tu." prerušil som ticho, ktoré medzi nami vládlo a ukázal na jeden z domov. Pred bránkou ma opatrne položil na nohy.

,,Nechcem nijak doliezať ale...ty máš rád Agusta D?" spýtal sa a trošku sa odo mňa odtiahol.

,,H-hej, ako to vieš?"

,,Videl som to na tvojom mobile keď som do teba omylom narazil." pokrčil ramenami a dal si ruky do vačkov.

,,Počúvaš ho? A ideš aj na koncert?" vychŕlil som naň ho naraz s rozžiarenými očami.

,,Dalo by sa to tak povedať." uchechtol sa a vytiahol ruku z vrecka aj s nejakým predmetom. ,,Ja idem a keď chceš mám jeden lístok navyše."

,,T-to nemôžem príjať." sklopil som zrak.

,,Nie, ja to myslím vážne. Príď." podal mi do ruky lístok.

Nejakú dobu som hypnotizoval malý papierik na mojej ruke dokým sa neozval a neprebral ma z tranzu. ,,Vážne si v poriadku? Nemám ťa zaviesť do nemocnice? Alebo..."

Skočil som naňho a objal ho. Najprv tam len zaskočene stál ale potom mi objatie opätoval.

,,Nie, som v pohode. A ďakujem." odtiahol som sa a usmial sa.

,,Keby niečo ozvi sa na toto číslo." napísal mi perom nejaké číslice na predlaktie a schoval si ho naspäť do bundy.

Ešte som mu zakýval a odišiel do domu. Mama tu našťastie ešte nebola takže som sa čo najrýchlejšie dostal do kúpeľne. Tam som si dal rýchlu sprchu a ošetril rany.

Ľahol som si do postele. Nebol som na toľko unavený že by som zaspal takže som si zobral mobil a naťukal to číslo čo mi neznámy dal.

xxx: Ahoj. To som ja. Ten zranený chalan ktorého si nosil 😂. Mám ošetrené rany a už ležím v posteli. Ďakujem že si mi pomohol a dal ten lístok. Veľmi si toho vážim 😊. -J

Nečakal som ani na odpoveď lebo si ma spánok ovládol a ja som zaspal.

Ďakujem Perfect-Shadow-Queen za úžasný cover ❤️.

🐰M🐰

Serendipity [Yoonmin] Where stories live. Discover now