❌P h o t o❌

450 51 39
                                    

Jungkook zistil že by mal byť v jednej z talk show. Zatiaľ čo mi vyhľadával kde to je, som sa obliekol a urobil rannú hygienu.

,,Našiel som to!" zakričal celý nadšený a podal mi mobil s adresou.

,,Ďakujem." pobozkal som ho na líce a už trielil do neďalekého štúdia kde sa nachádza.

Zastavil som si taxík a povedal taxikárovi adresu kam ma má hodiť.

Zaplatil som mu a utekal do väčšej sklenenej budovy.

,,Prosím vás ktoré poschodie je natáčanie s Agustom?" spýtal som sa zadychčaný recepčnej.

,,Prepáčte ale to vám nemôžem prezradiť." chcel som jej niečo povedať ale uvidel som Sugu ako nastupuje do výťahu. Bežal som aby som ho stihol ale zatvorili sa dvere. Teraz si skúsim akú mám kondičku. Bral som schody po dvoch kým sa neotvoril výťah.

Vystúpil ale ja som ho nezastavil. Zostal som za rohom a čakal do ktorých dverí pôjde. Počkal som si kým tam vstúpi až potom som sa pohol z úkrytu.

,,Kto ste?" ozval sa za mnou hlas. A kurva. Bol to nejaký muž v obleku s dvomi "gorilami". Rýchlo som otvoril dvere a začal hľadať kde asi môže byť.

Sedel na gauči kde sa rozprával s reportérom.

,,Tak ako ste trávili s chlapcom tento víkend?"

,,V celku fajn. Ukázal som mu pár miest a zoznámil s kamarátmi."

,,Zaujímavé. A ste ešte v kontakte?"

,,Máme na seba čísla. Keby sme sa chceli niekedy stretnúť."

,,A aký je medzi vami vzťah?" čo to je za otázku?

Vyzeral byť skľúčený a zmätený ale nakoniec jednoducho odpovedal.

,,Sme kamaráti." pri tom slove ma zabolelo srdce ako keby mi doňho niekto vrazil dýkou. Au.

,,Aha. A ako nám vysvetlíte toto?" na telke za nimi sa objavila fotka. Nás dvoch na deke ako sa bozkávame. Tohoto som sa obával.

Suga nemo pozeral na fotku. Bez slova sa otočil a uvidel ma. Moje srdce a dych za zastavili a ja som sa ani nepohol.

Reportér sa otočil mojim smerom. Asi nebol najlepší nápad sem chodiť.

,,Tu si. Poď sem a neboj sa." vám sa to tak povie ujo. Preglgol som a pomalým krokom som tam prišiel a sadol si vedľa šokovaného Sugu.

,,Asi ste už videli fotku. Čo nám na to poviete?"

,,Že ste doliezaví bastardi, ktorý nemajú o čom vysielať tak sa začnú starať do súkromia nevinných ľudí." drzo som naňho vyštekol tieto slova a bral Sugu preč. Neviem odkiaľ sa toľko odvahy vo mne zobralo ale preňho spravím čokoľvek.

Ťahal som ho smerom do výťahu z ktorého povychádzali ľudia. Boli sme tam len my dvaja.

,,Suga. Musím sa ti s niečim pri..." nedopovedal som lebo ma umlčal bozkom.

Vôbec som nenamietal a spolupracoval. Pritlačil ma o stenu a tým prehĺbil náš bozk. V bruchu mi vybuchovali ohňostroje ako na silvestra.

Odtiahol sa aby nabral kyslík do pľúc.

,,Som na teba tak nasratý. Ale som šťastný že ťa vidím. A najradšej by som z teba vy..."

,,To nepotrebujem vedieť." hneď som ho stopol.

,,Aj tak to raz spravím."

,,Čo? Tak to pŕŕŕ. Kto povedal že budeš hore TY?!"

,,Ja."

,,Tak s tým teda nesúhlasím." našťastie sa už otvorili dvere čím sa prerušila naša "hádka" o to kto bude hore.

Dal si na seba kapucňu, rúško a okuliare aby ho nebolo vidno. Ja som len sklonil hlavu a schoval zaňho. Pritiahol si ma k sebe a schoval v náručí.

Vonku už stáli paparazzi, ktorý čakali iba na nás. Predierali sme sa cez nich a oni sa len pýtali otázky typu: Ste spolu? Alebo: Je pravda že ste sa pobozkali?

Suga ma potiahol do nejakého auta a posadil ma.

,,Mali by sme ísť ku mne lebo na teba už určite čaká pár ľudí, ktorý by ťa radi vyspovedali." ozval som sa.

,,Okej." dal si všetko z tváre dole a povedal šoférovi moju adresu.

,,Suga. Musím ti niečo povedať. Chcel som ti to povedať už vo výťahu ale ty si ma vyrušil." nad tou spomienkou som sa trochu začervenal.

,,Povieš mi to u teba. Dobre?"

Prikývol som a oprel sa oňho. On mi len chytil ruku a začal sa hrať s mojimi vlasmi.

Ja viem zatiaľ nič moc 😕.

🐰M🐰

Serendipity [Yoonmin] Onde histórias criam vida. Descubra agora