✝Dirty✝

465 38 20
                                    

🌸🔞🌸

Jimin pov.

Jin nás všetkých zaviezol domov. Vlastne okrem mňa. Yoongi ma pozval k sebe. Však keď ste niekde pozvaný tak sa neodmieta, nie?

,,Poď sem. Ideme večerať."

,,Ale čo? Však sme neboli v obchode."

,,Jin nám zabalil jedlo."

,,Starostlivá to mama." zasmial som sa a sadol si za stôl.

,,Čo by si si chcel pozrieť?" spýtal som sa ho keď som si prezeral šuflík s filmami.

,,Teba."

,,Čo?" postavil som sa a otočil sa naňho. Pritlačil ma k stene a dravo ma pobozkal.

Chytil som mu tvár a pritiahol si ju viac k sebe čím som prehĺbil náš bozk. Suga ma chytil za zadok a vyzdvihol si ma. Reflexne som si okolo neho obtočil nohy a ďaľej bojoval s jeho jazykom. Udychčaný sme sa od seba odtrhli a chytali kyslík do pľúc.

,,Si tak krásny." povedal a vlasy mi odhrnul z čela.

,,Nepreháňaj toľko."

,,Aké asi musí byť tvoje telo keď ty si dokonalosť sama."

,,Môžeš zistiť." šibalsky som sa uškrnul na čo si on kusol do pery.

,,Si môj a nikomu ťa nedám." prehodil si ma cez plece ako vrece zemiakov a pleskol ma po zadku.

,,Hyung. Polož ma!"

Zobral ma do jeho izby a následne ma hodil na posteľ.

,,Suga!" naštvane som sa išiel postaviť ale Yoongi sa zaprel do postele a tak ma zastavil.

,,Dnes ma budeš volať daddy. Je ti jasné, mačiatko?"

,,A čo ak to nebudem robiť, Yoongie~." provokatívne som sa zahral s jeho menom na jazyku.

,,Potrestám ťa."

,,Dúfam že už žiadne varenie." prežehnal som sa na čom sa on len pozasmial.

,,Nemáš ani tušenie čo by ti daddy urobil~."

,,A nechcel by to daddy aj uskutočniť?" chytil som ho za lem trička a priblížil sa k jeho tvári.

,,Bude mi potešením."

Išiel ma pobozkať ale ja som sa uhol a tým pádom padol na madrac. Pohotovo sa zachytil rukami a ja som si naňho bezváhania obkročmo sadol. Zašiel mi rukami pod tričko, ktoré mi hneď dal dolu a začal ma bozkávať na krku.

,,Mhm daddy~."

,,Dobrý chlapec." chytil ma okolo pásu a pretočil si ma pod seba. Bozkami sa dostával čoraz nižšie a nižšie až kým neprišiel k môjmu opasku. Rozopol ho a zašepkal mi do ucha.

,,Chcem ťa počuť. Chcem počuť ten tvôj nádherný hlások rozliehajúci sa v podobe vzdychov po tejto izbe. Urob to pre daddyho."

,,Urobím preňho viac ako je len toto."

Rukou mi pomaly zachádzal pod boxerky ale ja som ho stopol.

,,Chcel som sa ti ešte ospravedlniť."

Zasmial sa.

,,Zlatko, ja by som sa ti mal ospravedlniť ale necháme to na neskôr. Platí?"

,,No dobre."

,,Skôr sa ti budem ospravedlňovať za tú bolesť zadku potom." zamrmlal ale ja som ho jasne počul.

,,Čo?"

Serendipity [Yoonmin] Onde histórias criam vida. Descubra agora