❌J u s t D a n c e❌

438 50 138
                                    

Doporučujem si pustiť pieseň ❤

,,Happy birthday to you." zaspievali sme s héliovými hlasmi keď Suga pomaly zchádzal po schodoch.

,,Ja som vám hovoril že žiadnu oslavu nechcem."

,,Neskoro." zaradoval sa Hobi a dal Sugovi party čiapočku.

,,Aký si zlatý." roztápal som sa nad ním a on sa len zamračil.

,,Jimin-ssi ty znieš tak isto." zasmial sa tenkým hlasom Kookie.

,,Ale pravda. Tebe sa vôbec nezmenil hlas." začal si zo mňa Namjoon robiť srandu. Teda skôr z môjho hlasu.

,,Hej! Stob it!" povedal Jin a všetci sme sa začali smiať.

,,Vyhláskuj to."

,,S.T.O.P..."

,,I.T." vykríkli naraz Jin s Kookiem a my sme vypukli do ešte väčšieho smiechu.

,,Nedáme si už tú tortu?" spýtal sa nedočkavo Tae a prestupoval z nohy na nohu.

,,A nezabudni na prípitok." upozornil Hobi.

,,Ale mohli by ste mi aj pomôcť s tým."

,,Ja pôjdem." ponúkol sa Joon a išiel s Jinom do kuchyne pre jedlo a pitie.

Položili to na stôl a Jin podal Sugovi nôž na krájanie torty.

,,Tak oslávenec. Krájaj."

Suga nám rozdelil kúsky na tanier a my sme si zatiaľ pobrali poháre so šampanským. Samozrejme Kookovi sme tam dali vineu. Srandujem dali sme mu tam šampanské ale on o tom nemusí vedieť.

,,Nazdravie." povedali sme jednohlasne a štrngli si.

,,To je šampanské?" zazrel na nás Kook čuchajúc tekutinu v sklenenom pohári.

,,Jungkookie nie si plnoletý my by sme ti nikdy neda... Chalani!" Jin nás po jednom prepaloval pohľadom a my sme sa nevinne usmiali.

,,Nevadí." Kookie to vypil až do dna a Jin mu dal pohlavku.

,,Nemôžeš ešte piť alkohol."

,,Dobre dobre."

,,Tak ideme si dať tú tortu?" Tae už držal v ruke tanier s malou vydličkou zapichnutou v kúsku torty.

,,Nedočkavec." prekrútil očami Kook a zobral jeho vydličku aj s kúskom torty, ktorý zjedol.

,,To si nespravil."

,,Ale spravil." Kookie si zobral ďalší kúsok a priblížil sa k Taeovej tváry. Dal si ho do pusy a provokatívne si oblizol pery na náznak že je torta chutná.

Tae bez jediného slova zhodil Jungkookieho na zem a zobral mu vydličku.

,,Nikdy. Sa. Nedotýkaj. Môjho. Jedla." za každým slovom ho Tae buchol päsťou do hrude a posadil sa na gauč kde si začal pochutnávať.

Dopapali sme a bol čas na darčeky.

,,Hej Suga! Letí darček!" Tae hodil svoj balíček ale miesto Sugu trafil Hobiho rovno do čela.

,,Bol som oslepený." zapotácal sa do zadu držiac si čelo až dopadol na vankúše. (Nata a Lott xD)

,,Sorry Hobi." usmial sa naňho Tae a schoval sa za Kookieho.

Suga si pootváral darčeky od ostatných a mňa nechal na koniec.

,,Tak Jiminnie?"

,,Všetko najlepšie." široko som sa naňho usmial a pobozkal ho.

Serendipity [Yoonmin] Donde viven las historias. Descúbrelo ahora