❌D r u n k❌

507 51 76
                                    

Ešte keď sme hrali aktivity Hobi zase išiel pre alkohol. No a viete si presne predstaviť čo nasledovalo.

,,Namjoon už toľko nepi." zobral mu z ruky fľašu Jin a odpil si z nej sám.

,,Dobre mami."

Jin sa zatváril zarazene ale hneď to zapil a už mal úsmev na tvári.

A potom nič také nenasledovalo. Len Namjoon skoro znásilnil Jina, Jungkook a Tae sa stále nad niečim smiali (podotýkam ležali spolu v posteli), Hobi si vylieval svoje srdiečko tým že nám hovoril o svojich bývalkách a my so Sugom sme si to rozdali... Srandujem. Rozprávali sme si zážitky zo života. Napríklad ako sa spoznal s chalanmi. Bolo to trochu divné ale zase zábavné.

Ráno som sa zobudil na krásnu vôňu. Otvoril som oči a najprv sa mi naskytol pohľad na spiaceho Sugu ale potom na jedlo čo bolo všade poukladané na zemi.

,,Dobré ráno Ruženka." pozdravil ma Jin, ktorý si práve pochutnával na jedle.

,,Aj tebe. To si všetko pripravil ty?"

,,Hej." hrdo sa usmial a papal ďalej. ,,Čo si dáš? Je tu zelenina, vajíčka, pečivo..."

,,Ja počkám na Sugu." prisadol som si k nemu a nalial si džús, ktorý tam bol tiež.

,,Nebolí ťa hlava?"

,,Nie. Ja som toho včera našťastie toľko nevypil."

,,Hm to len niektorí pijú až priveľmi." povedal a ukázal na chalanov. ,,Jungkook asi aj prvýkrát pil lebo mu trošku šibalo a to si dal len tri štamprlíky."

,,Podľa mňa si dali aj nejaké drogy s Taeom lebo im viac ako prešibávalo." zasmiali sme sa.

,,Dobre sa vám ohovára?" opýtal sa Kookie a pozrel na nás z postele.

,,Hej a kde je vlastne Taehyung?"

,,Tu." vystrčil ruku zpod paplónu. Takže vy takto čo?

,,Tak vy si spolu ležíte na posteli a my musíme spať na tvrdej zemi." posťažoval som sa a postavil sa.

Pomaly som sa blížil k posteli kde ešte stále Kookie a Tae spali a skočil som na nich.

,,Jiminnie!" zakričal Jungkook a začal sa smiať.

,,Oh čo sa to tu na mne vála?" spýtal sa Tae a dával ma zo seba dole.

,,To som ja." zoširoka som sa usmial a začal sa aj ja smiať.

,,Aww mačiatko sa k nám pritúlilo." Tae ma začal hľadkať po vlasoch a ja som začal priadnuť.

,,Hej! Jiminnie môže len pri mne priadnuť!" zahučal Suga a zo zadu ma objal.

,,Niekto tu žiarliii."

,,Pff ja nežiarlim ale čo je moje je moje." pritúlil si ma ešte viac k sebe a vražedne na nich pozrel.

,,U mňa to platí tiež." povedal Tae a primačkol sa ku Kookiemu.

,,Takže Jungkook a ty..." šibalsky sa usmial Suga.

,,Vy mršky." žmurkol som na nich a oprel sa o Sugu.

,,Čo?!" začal sa červenať Kook, ktorý doteraz spal dokým nezapočul svoje meno.

,,My sme... Najlepší kamaráti."

,,Takže si ma vymenil?" zranene som sa pozrel na Jungkooka a dal si ruku na srdce.

,,To nie je pravda." začal sa obhajovať a chcel si ma pritiahnuť k sebe.

,,Zlomil si mi srdiečko." začal som predstierať plač a otočil sa mu chrbtom.

,,Jiminnie. Neurážaj saaa." potiahol ma a objal.

,,Vieš že teba by som nikdy nevymenil."

Tá potvora ma naschvál začala štekliť a ja som si neudržal urazený výraz a začal sa na plné pľúca smiať.

,,By aj stačilo toho dotýkania." Suga odstrčil Jungkookove ruky z mojich rebier.

Tae začal prepalovať Jungkooka a rázom začal naštvano stávať z postele.

,,Taeinkooo." Jungkook skočil na Taea a tak ho zrazil na zem. Tam ho objal a ležali na zemi.

,,Vy musíte stále kričať čo?" zazrel na nás Hobi a začal papať.

,,Oh do riti čo sa stalo?" povedal Joon a chytil sa za hlavu.

,,Snažil si sa znásilniť Jina." povedal v kľude Hobi. Jin si len pleskol po čele a vzdychol.

,,Hoseok o čom som ti teraz rozprával, že mu to nemáš hovoriť?"

,,A ja som sa ťa zase pýtal prečo tu nie je Sprite." naštval sa Hobi a išiel preč.

,,To som vážne spravil?" prekvapil sa Namjoon a prudko vstal. No dlho nestál lebo neudržal rovnováhu a padol na zem.

,,To som tak pil? Počkať to mám halucinácie alebo máš vážne rúžové vlasy Jin?" spýtal sa Namjoon a ukázal na Jinove vlasy.

,,Čo?!" pozrel sa do zrkadla a skoro mu vypadli oči.

,,J-Ja mám... RÚŽOVÉ VLASY!" zahučal Jin a chytil si svoje už rúžové vlásky. ,,To je úžasné! Budem ladiť k dodávke!"

Všetci sme sa divne na seba pozreli a potom sme zase pohľady nasmerovali na Jina.

,,A čo sa ešte včera stalo o čom neviem?"

,,Snažil si sa znásilniť Jina, ktorý sa prekvapivo nebránil ale aj tak to nedovolil, Jungkook sa ožral z troch štamprlíkov, Tae si pravdepodobne niečo šňupol a ponúkol aj Kookovi. Podľa mňa im to dal Hobi a my sme sa s Jiminniem zabávali." vyrozprával mu všetko Suga a oprel sa bradou o moje plece.

,,Sakra... Prepáč mi to Jin."

,,Ja som v pohode." mávol rukou Jin a usmial sa.

,,Ja som im nič nedal. Prísahám!" zakričal z dverí Hoseok.

,,Dobre Hobi, veríme ti tak si poď sadnúť a naraňajkovať sa s nami."

MOCHI MOCHI ヽ(*≧ω≦)ノ. Túto kapku venujem mojmu baby boiiovi nojamshater 💕. Určite si choďte pozrieť jej profil a prečítať si príbeh (píšem ho s ňou 😂❤).

🐰M🐰

Serendipity [Yoonmin] Donde viven las historias. Descúbrelo ahora