,,Skákací hrad?!" zakričali sme všetci naraz a rozbehli sa za ním ako malé deti.
,,Keď ste mi vy mohli spraviť prekvapenie na deň matiek tak ja pre vás na deň detí."
Stále sme len skákali a zrážali na zem. Dokonca sme hrali naháňačku. Bola v celku ľahká keď ten skákací hrad mal asi tak 5x5 metrov.
,,Jiminnie musíme ísť spraviť ten obed." chytil ma Suga a vytiahol ma z hradu.
,,Ale ja chcem skákať!"
,,Vieš že nám nevyšiel prvý trest."
,,Nám. Hej?"
,,Tak mne. Takže nám, teda mne zostal ešte jeden trest."
,,Ale dúfam, že to bude iba varenie a ty sa o nič nepokúsiš."
,,To ti nesľubujem zlatko."
Prišli sme do kuchyne a on po mne hneď hodil zásteru.
,,Čo ideme variť." začal nahlas premýšlať Suga a pozeral do skriniek.
,,Ničoho sa nechytajte!" zakričal udychčaný Jin keď prišiel do kuchyne. ,,Nechajte Gertu na pokoji."
,,Gertu?"
,,Tak sa volá moja kuchyňa. Problém?"
,,Nie, žiadny."
So Sugom sme vybuchli do záchvatu smiechu (teraz som tým vybuchnutím niekoho naštvala, srry bbi XD).
,,Tak vám je to smiešne?" zazrel na nás Jin a dal si aj on zásteru.
,,Nehýbte sa!" zahučal Joon a začal hasiť kuchyňu hasiacim prístrojom. Teda nie kuchyňu ale Jina.
,,Do riti..."
,,Namjoon!"
,,Heh neodhadol som situáciu. Ale máš peknú zásteru." ukázal na Jinovu rúžovú zásteru s nápisom: Pekný som, múdry som aj variť viem. ,,Ale o tom múdrom by sa dalo diskutovať."
Jin mu dal po hlave a zobral mu hasiaci prístroj.
,,Už niečo vybuchlo?" spýtal sa Tae a začal sa smiať na Jinovi.
,,To akože ideme variť všetci?"
,,NIE! Však by sme vyhoreli!" nesúhlasil Jin a vytláčal nás z kuchyne.
,,Eomma Jin prosiiiim." dali sme naňho psie pohľady a už sme vedeli, že nám neodolá.
,,No dobre ale ničoho sa nechytajte dokým vám nepoviem."
Horlivo sme prikývli a utekali do kuchyne. Chalani si dali tiež zástery a čakali sme na Jinove pokyny.
,,Teraz zapnem šporák a ideme uvariť bolónske špagety." (špagety pre osobu, ktorú som pred chvíľou naštvala ^^)
,,Fireeeee." začali sme kričať a Jin na nás pozrel typu: Vážne?
,,Takže ja budem variť omáčku a vy mi budete s ňou pomáhať ale jeden z vás bude variť špagety."
,,Jungkook vie variť celkom fajn."
*30 minutes later* (to mám z jedného obrázku XD)
,,Hm Jin? Asi mi to prihorelo..." Kook otočil hrniec so špagetami a oni prekvapivo nespadli na zem.
,,Hej vážne dobre varí."
Jungkook sa nevinne usmial a začal rýchlo vyškrabovať špagety s vydličkou.
,,Namjoon prestaň strkať tú cibuľu do Hobiho očí a odlož ju!"
,,Taehyung prestaň baliť Jungkooka a choď očistiť tú mrkvu."
,,Jungkook ty nemáš ísť s Taeom ale odlepiť tie špagety."
,,Namjoon čo som ti povedal o tej cibuľe?"
,,Jiminnie ty choď zatiaľ pre olivový olej."
Išiel som do špajze.
,,Jin tu..." Suga mi zakryl ústa rukou a naznačil že mám byť ticho. Zavrel dvere a zapol svetlo.
,,Suga ja som ti niečo povedal, že budeme len variť." kričal som naňho šepotom.
,,Ale ja som ti nič nesľúbil." začal ma bozkávať na krku.
,,Jimin kde si s tým olejom. A kde je zase Suga?"
,,Suga mal by si prestať."
,,Ale ja nechcem." s rukou mi zablúdil k môjmu zadku a stlačil ho. Išiel som od laku vykríknuť ale on ma umlčal bozkom.
,,Aaaa!" zapišťal Hoseok keď otvoril dvere špajzi. Hneď nám zavrel a zdrhal preč. Začali sme sa strašne smiať a usúdili sme, že si to necháme na neskôr.
,,Kde si toľko bol s tým olejom?"
,,Nevedel som ho nájsť." pozrel som na Sugu, ktorý na mňa žmurkol.
,,Olej rozlej na tú panvicu a rozpál ho. Už je nakrájaná tá cibuľa?"
,,Áno madam." naraz zakričali Hobi s Joonom a postavili sa do pozoru.
,,Tak sa mi to páči. A čo mrkva?"
,,Aj tá je pripravené." prikývol Tae.
,,A špagety?"
,,Už budú odlepené."
,,Joon daj tú cibuľu Jiminovy a choď pripraviť mäso."
,,Ide sa na to."
Opražil som cibuľku s mrkvou do ktorých som potom pridal aj slaninu s čili a cesnakom.
,,Suga choď pripraviť stôl."
,,Jiminnie poď pomôžeš mi." zavolal ma Suga a ja som ako poslušný havinko teda mačiatko poslúchol.
Nachystal som taniere a pomohol Sugovi s príborom.
,,Dnes. Ty, ja a posteľ." pošepkal mi do ucha a ja som sa uchechtol.
,,Skôr to bude ty a posteľ."
,,Ha ha ha moc vtipné."
Chalani priniesli špagety s omáčkou na stôl a dali sme si dole zástery.
,,Dobrú chuť." poprial nám Jin a začal jesť. ,,Hm nie je to až tak zlé ako som myslel."
,,Však som to robil ja." hrdo vypäl hruď Jungkook.
,,Hej a tak to aj vyzeralo." ozval som sa na čo sme sa zasmiali.
Dopapali sme, odložili taniere a príbory do umývačky a rozvalili sme sa na gauče kde sme všetci hneď zaspali od únavy.
Mochi mochi ヽ(*≧ω≦)ノ. Dúfam že sa vám páčila kapitolka 😄.
🐰M🐰