,,Jiminnie nie!" zakričal na mňa zozadu a ja som zrýchlil.
,,Prosím." chytil mi ruku.
,,Suga ani neviem či sa ešte uvidíme. Ja mám školu a ty koncerty a veĺa dôležitej práci."
,,Ja nechcem na teba zabudnúť. A aj keby som chcel, nemôžem."
,,Boli to tie najlepšie 2 dni za celý môj život. Neľutujem ani tú pusu, neľutujem žiadnu minútu strávenú s tebou, neľutujem ničoho. Ale nechcem ti pokaziť život a ohroziť kariéru."
,,Pokazíš mi život len vtedy ak odídeš."
,,Bude to pre teba lepšie, ver mi."
,,Nebude! Nedokážem to! Nerozumieš! Nedokážem bez teba žiť tak to pochop!" rozkričal sa na mňa a rozbil zrkadlo vedľa neho.
,,Suga..."
,,Žiadny Suga. Žiadny Agust D. Žiadny Yoo..." odmlčal sa a klesol na zem.
,,Prepáč mi to." pobozkal som ho na čelo.
,,Neopúšťaj ma... Ak odídeš tak sme spolu skončili."
Zastavil som a premýšľal. Nechcem ho opustiť ale iná možnosť nie je. Musím sa rozhodnúť. Zostať tu a len si to zhoršiť alebo odísť a skoncovať so všetkým.
,,Prepáč..." zašepkal som a definitívne odišiel.
Domov som šiel ako teľo bez duše. Nič som necítil.
Začali padať kvapky. Z menšieho poprchania sa to rázom zmenilo na veľký lejak. Nevydržal som to a moje nohy sa podlomili. Slzy mi stekali spolu s dažďovými kvapkami po lícach. Čo som to len spravil.
,,Jiminnie?" ozval sa známy hlas za mnou.
,,Pre boha čo sa ti stalo?" bol to Jungkook. Hneď ma postavil a podoprel ma aby som sa zase nezrútil.
Doma ma prezliekol do suchého oblečenia a uložil do mojej postele. Sadol si vedľa mňa a privinul si ma k sebe.
,,Pospi si."
,,Ď-Ďakujem."
,,Za nič neďakuj a spi." pozasmial sa a oprel sa o vankúš. Položil som si naňho hlavu a od únavy som hneď zaspal.
Zobudil som sa v takej polohe v akej som aj zaspal ale nebol tu Kook. Asi bude dole. Postavil som sa a dotackal sa do kuchyne. Jungkook už niečo robil pri šporáku. Spomenul som si na to ráno so Sugom. Nahrnuli sa mi hneď slzy do aj tak spúchnutých očí.
,,Jiminnie." silno ma objal. Zaslzil som mu celé rameno ale to mu dúfam nebude vadiť.
,,Urobil som lievance." zoširoka sa na mňa usmial. Zasmial som sa utierajúc si slzy.
,,Ďakujem že tu pre mňa si. Neviem čo by som bez teba robil."
,,To čo doteraz keď si ma nepoznal trdlo."
,,Keby nebolo Thuana tak by som ťa nespoznal. Keby som ťa nespoznal tak by som nešiel na koncert a nestretol Sugu." na spomenutie Sugu sa mi zase pustili slzy. Už nechcem plakať ani cítiť tú bolesť.
Teraz si myslíte čo stále plačeš, však si ho ani nepoznal. Ja viem. Ale z každého jeho dotyku mi behajú zimomriavky, srdce bije ako o život a nohy sa mi podlamujú len tak. Neviem čo to znamená ale za každým keď si naňho spomeniem cítim sa šťastný ale teraz len plačem. Chýba mi a to sa poznáme len 3 dni.
Najedli sme sa a sadli na gauč kde ma prikryl dekou.
,,Povieš mi čo sa stalo?" prikývol som a vyrozprával mu všetko.
,,Prečo si ho do riti opustil?" začal mi nadávať a ja som bol úplne zaskočený jeho reakciou. Myslel som si že bude držať so mnou že som dobre spravil, ale to sa ani z ďaleka nestalo.
,,Nemal som na výber!"
,,Ale mal! Ušetril by si si toľko bolesti a stratu sĺz."
,,Bolo by to horšie. Keby sa o nás dozvedeli ľudia neviem ako by zareagovali. Hlavne na slávnu hviezdu."
,,Čo ťa po nich. Keď niekoho miluješ tak ťa nezaujímajú názory druhých."
,,Ako zistíš že si zamilovaný?" nikdy som sa ešte nezamiloval takže ani neviem ako to zistím. Ani neviem či Sugu milujem. Len sa zasmial.
,,Ty si nikdy nebol zamilovaný?"
,,Nikto taký nebol čo za to stál. A ty si sa už zamiloval?"
,,Možno... Takže. Keď sa zamiluješ do nejakej osoby začneš mať neopísateľný pocit v bruchu, nebudeš vedieť bez tej osoby žiť, bude ti každú chvíľu chýbať. Jeho dotyky ti robia zimomriavky na celom tele a keď sa pozrieš tej osobe do očí strácaš sa v nich. Láska je ako droga. Vie ti ublížiť ale nedokážeš bez nej žiť."
,,Wau." žasol som nad ním ako mi to všetko vedel opísať.
,,Tak. Čo chceš urobiť?"
,,Chcem ísť za ním a zistiť či som zamilovaný."
Neviem ako som mohla napísať zamilovanosť keď som ju ešte ani nezažila 😂. Dúfam že sa páčila kapka 💕.
🐰M🐰