Fire - 9. " I'll kick your sweet ass "
Без да помисля издърпах курвата от мотора и я хвърлих със всичката си сила.
- Wow.. Доста си ревнивичка - засмя се.
Бях толкова ядосана, щях да експлодирам....
1. Той се хранеше от блондинка и й стискаше шибания ЗАДНИК!
2. Правеше го върху мотора ми! МОЯТА собственост.
3. Това е РАЙЛИ мамка му!!!
Хванах и него за блузата и го хвърлих на земята.
- Какво по?? - преди да успее да стане седнах на мотора и го запалих, всичкият пушех беше в лицето му.
Излезнах от мястото и тръгнах към магистралата.
Да, бях го зарязала, и казано чесно чувствах се по-добре.
***
Карах към къщата си.
Глупака има нужда от урок.. с мен базици няма!
Нещо извибрира в коженото ми яке.
Бръкнах в джоба и извадих blackberry-то си.
" Имате ново съобщение " - показваше.
Отворих го.
" Да ме оставих посред нощ в парка? Не много мило от твоя страна. :)
Не се безпокой ще намеря начин да ти се реванширам, любов. Не го ли правя винаги? :) "
Бързо написах отговор.
" Защо просто не си го нач*каш?! :@ "
Почти във същата минута получих отговор.
" Би ли ми помогнала? :D "
" Спокойно блондито е на разположение все още. Пък и да е умряла още по-добре, няма да повърне когато ти види dick-a "
" Dick-a? Сладурче и двамата знаем, че ти го обичаш, не спори! Знаеш ли изнервяш ме! Имам нужда от нещо силно а алкохола в този бар не го бива, да се видим? :) "
" Предпочитам да се задавиш със сладкия алкохол. Обади се ако уживееш ;) "
" Всъщност това не бе покана а заповед! "
" Всъщност от к'ъв зор да ти се подчиня?! :I "
". Не искаш да ме ядосаш кукло ;). Знам къде живееш, знам номера ти, познавам приятелката ти - Макензи, вчера беше много мила с мен когато дойдох ;) . "
" Копеле! "
" Ауу ♥ толкова ме възбужда тази твоя част ;) хайде бонбон ела при мен.. В бара но Джо съм. Ще те чакам! И не забравяй.. ако ти не дойдеш аз идвам ;) "
" Мечтай си хълк ;) оставам ни унас. Ела ако ти стиска но си предопреден, че ще ти сритам сладкия задник за дето ми скрои тъпия си номер! "
" Ревнива! :* Хълк идва! Иска да му "сриташ сладкия задник " ;) "
Израмжах и прибрах телефона си в джоба тъкмо когато стигнах къщата си.
Той идваше! Определено ще сритам нечии задник! И Джъстин е доброволец .