Saturday Party"

302 16 1
                                    

Fire - 20. "Saturday Party"

Беше Събота и аз и Джъстин бяхме поканени на голямо парти.

Алкохол, дрога, трева, цигари и още алкохол - ето това очаквах и нямах търпение.

Тъкмо слагах златните си големи хълки, обеци на ушите, когато Джъстин уви ръце око кръста ми....

- Разсейваш ме, махни се! - хапех устни и се опитвах очаяно да намеря другата страна на дупката, на лявото си ухо.

- Сериозно? - издиша тешко във вратът ми, постави лека целувка и устните му закрачиха по кожата на вратът ми до челостта.

- Джъстин!

- Ммм.. вкусна си, знаеш ли, любов?

Отказах се да слагам обеците, стиснах ги здраво и се обърнах към него.

- Мога да кажа същото за теб, мамино момченце - изкисках се.

- Вярно е, обичах майка си - очите му се натъжиха и веднага съжалих за думите си. - Немм..! Но все още ще те набия - прошепна преди да ме вдигне през рамо.

- Идиот.. - засмях се. - Този път няма да ти се дам, глупав хомосексуалист.

- Дали ако бях гей щях да направя това? - засмя се и опипа дупето ми, след което го удари рязко.

Може би ако бях човек, щях да усетя остра, сила, пронизваща болка от вампирската му сила, но не бях от десетолетия, и той го знаеше, използвайки го.

- Обещавам ти, че ще те набия като се приберем, обаче сега трябва да ходим - пусна ме на земята.

Използвах времето да го огледам.

Носеше черен смокинг, под сакото му се показваше чисто бяла ризка.

Свежарка - помислих са

Косата му бе зализана назад перфектно, а лицето му си стоеше спиращо-дъха както подобава.

А аз си мислех, че е като партитата унас.

Бях облечена във синя лъскава дълга до коляното рокля с дълаг ръкав и без деколте. Под нея бях с любимия си сутиен на Виктория Сикрет и нямах търпение Джъстин да разбере.

Само колко ли ще се ядоса/зарадва на липсата ти на бельо? - попитах се вътрешно.

От краката ми висяха скъпи, маркови обувки на висок ток, а в ръката си държах чанта на Шанел.

Русата ми, пухкава, гъста коса беше увита на кок, като на балерина. Нито косъм не излизаше от него.

- Ето - каза ми Джъстин. Обеците ми вече бяха на ушите.

- Толкова си красива Джеси - прехапа устна любящо. - Обичам те.

Потропвах с крак нервно и хапех вътрешната страна на бузата си.

- Не знаеш колко много жадувам да ме обичаше обратно.

Fire....Where stories live. Discover now