Fire - 11. "Actually, babe, I would like to help you with that "
Обърнах се и се притиснах в тялото до моето. Ъх.. болеше!
- Болии ме - изпищях когато нечии крак се прехвърли върху моите.
Джъстин реагира бързо и падна на земята....
Разтърках очите си в опит да разпозная нещо в тъмнината.
Погледнах часовника до леглото.
" 05:47 "
Натиснах ключа за лампата, който бе близо до леглото ми и се преместих от другата страна. Погледнах надолу и какво да видя.
Джъстин бе заспал на земята сладко и уютно.
Засмях се.
Явно наистина е бил уморен. Не го виня. Че на кой няма да му се приспи след такъв ден? Така яко се натъпкахме пък и такъв бой ми удари.
Изпъшках при спомена. Беше ме набил. Не, че ми пукаше. Аз да не съм някоя вчераша пикла.. какво се очаква да се разрева в тоалетната ли? Не мисля!
Така или иначе, щях да му го върна тъпкано.
Върнах се на мястото си. Изгасих лампата и потънах в тъмнината на сънищата си.
***
Премигнах преди да отворя очите си.
Облизах устни.
Размърдах се в леглото и израмжах от болка. Цялата бях в синини.
Копелето!
Погледнах до леглото и за щастие него го нямаше. Какъв късмет имам днес?
Станах стискайки зъби от болка.
Извадих кърпа от най-горния рафт на гардероба си и рязко отворих вратата на банята.
Влезнах и заключих след себе си.
Поставих кърпата на закачалката зад вратата, отидох до вана. Завесите бяха дръпнати.. странно. Пъхнах ръка преди завесите и пуснах кранчетата.
Измих очите си и зъбите на мивката.
Искарах всичките лусиюни ( нямам си и на идея как се пише.:д ), кремове ии глупости които използвах за тялото си и ги оставих на капака на тоалетната.
Отворих пияната за вана, чиято капачка бе със главичка на пингвинче и изсипах малко във вана дори не обръщайки внимание.
След като изсипах всичките глупости във водата дръпнах завесата и ахнах.
- Чудих се кога ли ще ме забележиш! От 15 минути ме заливаш с някакви женски "кремчета"! - изрога в раздразнение Джъстин. Беше гол, празнавам гледката си я биваше.
- Ще си взимам вана Джъстин, излез! - показах му вратата.
- Всъщност, скъпа, бих желал да ти помогна със това - намигна ми.